Patalpų nuoma

L
Linda6 11854
2006-01-18 11:04 Linda6
Sebestijonai , gaudyk smile sebestijonui.doc
nerijus nerijus 2474
2006-01-18 11:05 nerijus 2011-09-11 03-58

Sebestijonas rašė: tai reikia išlaikyti ar nereikia 15% pajamų mokesti nuo elektros ir vandens........nuo nuomos tai aišku, kad reikia, viskas būs iššifruota atskirai............


Kiek pamenu, tai 15 proc. reikia išlaikyti iš mokėjimų už abonementinius mokesčius. Logika tokia: jei gyventojas nenuomotu patalpų tai ir nesuvartotu el. energijos. O pvz jei turėtu dujas ir kas mėnesį butų mokamas abonementinis mokestis + už suvartotą kiekį: tada 15 proc nuo abonemento reikia (nes abonementą tektu mokėti bet kokiu atveju - ar nuomoja, ar ne), o nuo suvartoto kiekio ne.
austa austa 4318
2006-01-18 11:07 austa
Teisingai, Nerijau... smile
L
Linda6 11854
2006-01-18 11:09 Linda6
Skaitliukai tai juk tik kontroliniai.Ar tas asmuo yra PVM mokėtojas? smile
S
Sebestijonas 2411
2006-01-18 11:21 Sebestijonas 2011-09-11 03-58

austa rašė:

Sebestijonas rašė: Kur VMĮ svetainėje rasti VMĮ raštus???????????


Sebestijonui kaput....

*************
Taip kaput..............letenėlės į viršų
S
Sebestijonas 2411
2006-01-18 11:24 Sebestijonas 2011-09-11 03-58

Linda6 rašė: Skaitliukai tai juk tik kontroliniai.Ar tas asmuo yra PVM mokėtojas? smile

*************
Ne jis ne PVM mokėtojas, grynas bankrotas ...................
S
Sebestijonas 2411
2006-01-18 11:44 Sebestijonas 2011-09-11 03-58

Linda6 rašė: Sebestijonai , gaudyk smile


******************
Taip, tas raštelis kalba apie įmones, o gyventojui, kada santykiai yra gyventojas fizinis asmuo ir įmonė, kaip gyventojui fiziniam asmeniui gautos sumos iš nuomininko įmonės už elektra ir vandeni, o įmonei nuomotojui išmokėtos gyventojui sumos už elektra ir vandeni.............15% reikia apmokęstinti ar ne???????????????
austa austa 4318
2006-01-18 12:04 austa 2011-09-11 03-58

Sebestijonas rašė:

Linda6 rašė: Sebestijonai , gaudyk smile


******************
Taip, tas raštelis kalba apie įmones, o gyventojui, kada santykiai yra gyventojas fizinis asmuo ir įmonė, kaip gyventojui fiziniam asmeniui gautos sumos iš nuomininko įmonės už elektra ir vandeni, o įmonei nuomotojui išmokėtos gyventojui sumos už elektra ir vandeni.............15% reikia apmokęstinti ar ne???????????????


Kame problemos?? Juk Nerijus aiškiai paaiškino kada reikia išlaikyti 15 proc.
S
Sebestijonas 2411
2006-01-18 12:13 Sebestijonas 2011-09-11 03-58

austa rašė:

Sebestijonas rašė:

Linda6 rašė: Sebestijonai , gaudyk smile


******************
Taip, tas raštelis kalba apie įmones, o gyventojui, kada santykiai yra gyventojas fizinis asmuo ir įmonė, kaip gyventojui fiziniam asmeniui gautos sumos iš nuomininko įmonės už elektra ir vandeni, o įmonei nuomotojui išmokėtos gyventojui sumos už elektra ir vandeni.............15% reikia apmokęstinti ar ne???????????????


Kame problemos?? Juk Nerijus aiškiai paaiškino kada reikia išlaikyti 15 proc.

***************
Bet nepagrindė jokių dokumentu................savo aiškinimo.............
austa austa 4318
2006-01-18 12:31 austa 2011-09-11 03-58

Sebestijonas rašė:

Linda6 rašė: O kaip nori kad būtų įforminta? smile

**********************
Perrašyti ant UAB neišeina, nes reikia naujų metrologiškai patikrintų skaityklių, o kaip nuomos sutartyje įrašyti, gal kad elektra ir vanduo yra kompensuojamos sumos fiziniam asmeniui nuomotojui, ir tada gal nereikės išlaikyti 15% pajamų mokesčio, bent jau taip VMĮ patarė....................o kaip JŪS darote...............


Mes darome taip... smile VMI komentaras šiuo klausimu tikrai yra, bet tingiu ieškoti. Teks pačiam, o gal kas turės po ranka.

Tau VMI kažką patarė... ir turbūt raštu.... smile
L
Linda6 11854
2006-01-18 12:33 Linda6
Sebestojinai, mano nuomonė tokia.Kiek supratau, tai tos patalpos yra negyvenamos ir už vandenį , elektrą mokėsite pagal skaitiklių parodymus, todėl pagal Nr.339 www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=1923... tai nėra pajamos natūra.Pagal GPM 9 str.taip pat neapmokestinamos.Sutartyje nurodyčiau , kad moku pagal skaitliukų parodymus .Atidžiai perskaityk GPM 9 str. komentarą.
Žinoma, už nuomą privalėsi išskaičiuoti 15%.Tačiau, jeigu įrengti tie skaitliukai, tai tokia sąvoka, kaip kompensacinės išmokos, netaikoma.
S
Sebestijonas 2411
2006-01-18 12:35 Sebestijonas 2011-09-11 03-58

austa rašė:

Sebestijonas rašė:

Linda6 rašė: O kaip nori kad būtų įforminta? smile

**********************
Perrašyti ant UAB neišeina, nes reikia naujų metrologiškai patikrintų skaityklių, o kaip nuomos sutartyje įrašyti, gal kad elektra ir vanduo yra kompensuojamos sumos fiziniam asmeniui nuomotojui, ir tada gal nereikės išlaikyti 15% pajamų mokesčio, bent jau taip VMĮ patarė....................o kaip JŪS darote...............


Mes darome taip... smile VMI komentaras šiuo klausimu tikrai yra, bet tingiu ieškoti. Teks pačiam, o gal kas turės po ranka.

Tau VMI kažką patarė... ir turbūt raštu.... smile

******************
Ne patarė žodžiu, o jų patarimai dažnai keičiasi, raštiško neturiu...........
O VMI svetainėje niekaip nemokų ieškoti jų raštų šiuo klausimu.............
S
Sebestijonas 2411
2006-01-18 12:41 Sebestijonas 2011-09-11 03-58

Linda6 rašė: Sebestojinai, mano nuomonė tokia.Kiek supratau, tai tos patalpos yra negyvenamos ir už vandenį , elektrą mokėsite pagal skaitiklių parodymus, todėl pagal Nr.339 www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=1923... tai nėra pajamos natūra.Pagal GPM 9 str.taip pat neapmokestinamos.Sutartyje nurodyčiau , kad moku fiziniam asmeniui pagal skaitliukų parodymus .Atidžiai perskaityk GPM 9 str. komentarą.
Žinoma, už nuomą privalėsi išskaičiuoti 15%.Tačiau, jeigu įrengti tie skaitliukai, tai tokia sąvoka, kaip kompensacinės išmokos, netaikoma.

**************
Taip tai negyvenamos patalpos, dėl nuomos man aišku išlaikau 15% o juos sumokėti turiu tuojau išlaikęs ar galiu sumokėti pateikęs deklaraciją FR0572, tai yra kitą mėnesį 15 diena, ar tą pačia dieną kada sumokėjau nuomą, kokie terminai yra 15% mokesčiui.
Taip kontroliniai skaitliukai yra, nes tame pačiame pastate patalpas nuomojasi daug UAB. Tai į sutartį nerašyti, kad tai yra kompensacinės sumos už elektrą ir vandeni, tai kaip rašyti..................
L
Linda6 11854
2006-01-18 12:45 Linda6
Mokestį sumoki tokiais pat terminais kaip ir nuo atlyginimų.Sutartyje rašyčiau,kad už vandenį ir elektrą moku pagal skaitiklių parodymus.FR 0572 įrašysi už nuomą priskaitytas iš išskaičiuotas sumas.Metinėje FR 0573 irgi.
S
Sebestijonas 2411
2006-01-18 12:57 Sebestijonas 2011-09-11 03-58

Linda6 rašė: Mokestį sumoki tokiais pat terminais kaip ir nuo atlyginimų.Sutartyje rašyčiau,kad už vandenį ir elektrą moku pagal skaitiklių parodymus.FR 0572 įrašysi už nuomą priskaitytas iš išskaičiuotas sumas.Metinėje FR 0573 irgi.

****************
Ačiu, už informacija,

O visą kitą paliksiu spręsti nuomotojui, jug jis sutartį rašo, man tik reikėjo, kad remiantis surašyta sutartimi galėčiau dėti nuomą , elektrą ir vandenį į sąnaudas, ir dėl to 15% mokeščio mokėjimo..........ir išlaikymo, iš nuomotojui mokamų pinigų................
L
Linda6 11854
2006-01-18 12:58 Linda6
Taip, tik atskirai vesk elektros ir vandens skaitliukų parodymų apskaitą.
S
Sebestijonas 2411
2006-01-18 13:19 Sebestijonas 2011-09-11 03-58

Linda6 rašė: Taip, tik atskirai vesk elektros ir vandens skaitliukų parodymų apskaitą.

************
Dėkoju dar kartą už patarimus.
L
Linda6 11854
2006-01-18 13:40 Linda6
Nėra už ką. Kad tik mačytų. smile
S
Sebestijonas 2411
2006-01-18 14:26 Sebestijonas 2011-09-11 03-58

Linda6 rašė: Nėra už ką. Kad tik mačytų. smile

*************
Žemaičiai - žemaičių neapgaudinėjam, turėtų mačyti- kaiminka.
L
Linda6 11854
2006-01-18 14:35 Linda6
Tep yr . smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui