Loreta13 rašė: smalsuole rašė: Sveiki
Įmonė perka darbuotojams darbo aprangą, kurią priskiriu kiekvienam darbuotojui. Tačiau vienam darbuotojui suplyšo rūbas ir jį pakeitėm nauju. Prašau patarkite, gal reikėtų kokį aktą surašyti, dėl to sugadinimo?
Jei darbo drabužiai nėra jūsų IT ir iš karto buvo nurašyti į sąnaudas, kai juos atidavėte naudoti, tai kažkaip ir nėra ką nurašinėt. Nebent, štukas sąsiuvinėlyje, dėl savo vidinės apskaitos.
O plyšta daug kas.:))
Nuj teip, tikrai nėra IT ir iš karto nurašyti :) Tik kiekvienam darbuotojui esu sudariusi korteles, kur priimdamas darbo rūbus jis pasirašo, tei, galvoju, kad gal reikėtų kažkaip apiforminti tą suplyšimą :)) nes kažkaip neaiškiai atrodytų, kad vienam žmogui tarkim po 5 striukes davėm :)