Sveiki,
aiskinaus aiskinaus pries menesi ir vistiek susipainiojau... :( del reikalingu imonei zurnalu... ar visi sie zurnalai imonei reikalingi? ar jie pradedami vesti nuo imones ikurimo ar nuo siandien (tarkim veiklos pradzios)? ar reikia juos susiuti ir puslapius sunumeruoti?
1.Darbo sutarčių registravimo žurnalas
2.Darbuotojų darbo pažymėjimų registravimo žurnalas
3.Darbuotojų, supažindintų su darbo tvarkos taisyklėmis registracijos žurnalas
4.Darbuotojų, supažindintų su pareiginiais nuostatais registracijos žurnalas
5.Darbuotojų saugos ir sveikatos įvadinių instruktavimų registravimo žurnalas
6.Darbuotojų saugos ir sveikatos instruktavimų darbo vietoje registravimo žurnalas
7.Įmonės (padalinio) darbuotojų saugos ir sveikatos instrukcijų registravimo žurnalas
8.Įvadinių (bendrų)gaisrinės saugos instruktavimų registracijos žurnalas
9.Gaisrinės saugos instruktavimų darbo vietoje registracijos žurnalas
10.Nelaimingų atsitikimų darbe, incidentų ir nelaimingų atsitikimų darbe aktų registras
LABAI LABAI ACIU UZ ATSAKYMUS