Aciu, Loreta, dar kartuka uz pastangas
dabar tai jau tikrai radau, kad mane domina. Jei teisingai supratau- praktiskai:
a)
visus dokumentus, kurie yra susije su pajamomis ir sanaudomis reikia saugoti 10 metu,
b)
tuos kurie susije su darbuotojais ir ju darbo uzmokesciu- iki beveik 100- procentines garantijos, kad jie jau- lavonai... Kaip, beje, ir pats sergeretojas tu popieriu...
Tai del tu antruju - ne problema. Pasizadu iki gyvos galvos saugoti. Po manes- nors ir tvanas. Ar dar kokia stichine nelaime...
Taciau ka daryti su tais, kuriuos saugoti reikia tik 10 metu? Na, susirisi juos i kruveles ir laikai sau kokioje patikimoje vietoje? O daugumos ju kopijas vis tiek saugo valstybines institucijos?
Tai koks tada skirtumas?
O gal tuos, kur reikia saugoti tik 10 metu gali deginti? Ypatingai- jei vietos neturi? Arba toje "patikimoje vietkeje" jie ima pelyti, isiveisia kandys ar dar kokia kita stichine nelaime juos nutinka?
Na, stichine nelaime tie buhalterijos popieriai. Bet kuriuo atveju.