2004-06-23 10:37
Balanse
2011-09-11 03-26
DĖL PPK įsigyjimo: reikia įm. vadovui ( arba jo įgaliotam asmeniui su įgaliojimu) nueiti į parduotuvę, kuri prekiauja buhalteriniais blankais ir nusipirkti PPK. Po to su tais PPK nueiti į VMI ir užregistruoti. Registruojant PPK VMI, reikia parašyti tokį prašymą, pridėi PPK įsigijimo sąskaitą faktūrą .
Šiaip yra LR finansų ministro įsakymas "Dėl pinigų priėmimo ir pinigų išmokėjimo kvitų blankų formų patvirtinimo ir Pinigų priėmimo ir pinigų išmokėjimo kvitų blankų gamybos, įsigijimo, naudojimo ir sunaikinimo taisyklių patvirtinimo (2002 10 30 Nr. 3400)"
DĖL PPK ar reikia sąskaitos ar ne:2003m. 06 13 d. Nr. 1K-158 yra mano minėto įsakymo pakeitimas, kuriame rašo:
2. ...parduodamų ar perkamų prekių (paslaugų) pavadinimai, kiekiai, matavimo vienetai, vieneto kaina." Aš tai suprantu taip, kad kai neišrašoma s/f, tai PPK, nurodoma visa ūkinė operacija.
Aš tai darau taip:
Išrašome krovinio važtaraštį su kainomis ir PVM, o PPK parašome, kad apmokėta už KV Nr. 000