Rona rašė: sveiki,
Neseniai įsteigta VšĮ, o nuo rugpjūčio 16 d. įregistruota PVM mokėtoja. Su PVM neteko susidurti, todėl iškilo begalė klausimų. Gal kas galėtų padėti.
Mūsų įstaiga įsteigta kelių savivaldybių ir vieno UAB. UAB kaip turtinį įnašą įstaigai perdavė sąvartyną. O mes jį atgal išnuomosime UAB ir už tai imsime nuomos mokestį, kurį apmokestinsime PVM.Tai vienas iš pajamų šaltinių (didesnė dalis).
Kitas pajamų šaltinis -tai savivaldybių pervedamas finansavimas iš savo biudžetų Įstaigos veiklai vykdyti (atliekų tvarkymo priežiūrai).
Abi šios pajamų rūšys naudojamos įstaigai išgyventi: mokami atlyginimai, už komunal.paslaugas, dengiamos auto išlaidos ir t.t.
1. Kaip dabar daryti su PVM atskaita: ar visą pirkimo PVM traukti į atskaitą. Ar tik tą procentinę dalį, kiek gauname PVM apmokestinamų pajamų.
2. Ar į PVM atskaitą trauki tik tas sąskaitas, kurios išrašytos po 08-16 d.? Pirkome įv. kanc.prekių, benzino,
3. Išrašyta sąskaita už komunalines paslaugas per visą 8 mėn.Ar visą šį PVM galime traukti į atskaitą?
Žodžiu labai daug neaiškumų.
Gal patartumėt ar užvestumėt ant kelio.
Penktadienį nelabai kas norėjo atsakinėti. Tai gal pirmadienį sulauksiu kieno nors atsakymo