Dalia29 rašė: Tiesą pasakius, niekada anksčiau kanc.prekėms aktų nerašiau, žinojau, kd reikia, bet vat priešinosi viskas viduje. Po to pradėjau rašyti sąskaitai, t.y. pagal tokią tai sąskaitą atiduota naudot ir viskas. Dabar auditas paskelbė (iš kur ištraukė tikrai nežinau), kad VMI kanc. prekėms nurašymo aktų nebereikalauja.
[/quote]
Gal pagal PMĮ 17 straipsnis. Leidžiamų atskaitymų pripažinimo tvarka
6.8.Dėl raštinės ir biuro reikmenų įsigijimo išlaidų.
Sąnaudomis, priskiriamomis prie leidžiamų atskaitymų, laikomos kanceliarinės, blankų įsigijimo, pašto, telefono (įskaitant mobilųjį), telegrafo, kitų ryšių, įskaitant faksimilinį, elektroninį paštą, taip pat informacines sistemas (internetą ir pan.) išlaidos, informacijos apdorojimo (skaičiavimo) centrų, kompiuterių techninio aptarnavimo paslaugos.