2013-04-15 14:46
sarema
Sveiki,
turim įvykį, nežinau kaip apskaityti apskaitoje draudimo išmokos, gal ką galėsite patarti.
Turim klientą, užsienio įmonė, prekiaujanti prekėmis. Mes Lietuvoje esame įgalioti to kliento atstovai: pagal įgaliojimą prisiimame prekes ir pagal kliento nurodymą arba jas sandėliojame, arba siunčiame jau nupirktas prekes, tų prekių pirkėjui.
Padėjom vienas prekes į muitinės sandėlį. Muitinės sandėlio savininkas apgadino tas prekes. Draudimas (muitinės sandėlio savininko) atlygina žalą, tačiau sumoka mums, tarpininkams, o mes prevedame draudimo sumą prekių savininkui. Ar užtenka mums, kaip tarpininkui, fiksuoti tokias korespondencijas:
Žalos atlyginimas, pinigų gavimas iš muit. sand. savininko:
D 27 20 LTL
K 5 kl 20 LTL (apmokestinamos)
pinigų sumokėjimas prekių savininkui:
D 6 kl 20 LTL (leidžiami)
K 27 20 LTL
Ir ar užtenka vien tik rašto iš abiejų įmonių, kad neturi vienos kitai pretenzijų daugiau ir kad sutinka su sumokėta suma?