1
2010-04-28 12:40
cocos
Sorry, gal ne į temą postas bet aptarnavimas Rivilėje (Vilnius)- klaikus. Negana to, kad kartu su programa nepateikiama jokios metodinės medžiagos darbui su programa ar kokio "Vartotojo vadovo", tai bendravimas telefonu prilygsta bendravimui su kokia biurokratine įstaiga ar ministerija. Gerai dar , kad nepaklausia- "Ko nori??". Toks įspūdis, kad jiems visai nesvarbu, ką po tokio bendravimo apie juos pagalvos klientas. Su tokiu nemaloniu bendavimu seniai buvau susidūrus. Vien dėl to nepirkčiau Rivilės. Ir gal būt iš dalies juos suprantu, nes, nesant jokiai metodinei medžiagai, klientai skambina dėl visokiausių paprastų dalykų, kuriuos turi išaiškinti šimtą kartų per dieną. Gal tegul jie surašo, nes man laikas yra svarbus ir brangus, ir nenoriu gaišti as liko, aiškindamasi kokia jie logika vadovavosi, kurdami programą. Kažkada dirbau su Labbis, tai gal tik kelis kartus skambinausi ir aiškinausi, o visas elementarias operacijas- nuo ko pradėti, kaip įvesti pirkimą, pardavimą, IT, atsiskaitymus ir kaip ir per kur geriausia tai padaryti, buvo su pavyzdžiais surašyta. Žinoma, kiekvienos įmonės apskaita gali turėti kažkokių niuansų, bet elementarias operacijas galima gi aprašyti. Na, žinoma, biznio požiūriu, Rivilei labiau apsimoka rengti mokamus kursus darbui su programa- parduodi programa, o paskui dar "nutręši", kad mokėtų dirbti su ja, bet vartotojo...
Nežinau, gal man vienai taip atrodo.