cocos rašė: Nežinau, gal man vienai taip atrodo.
Labai taiklūs Jūsų pastebėjimai.
Su Rivile dirbu nuo 1996 m. kai dar ji buvo dosinės versijos, tuomet kaip šios įmonės buvo pirmieji žingsniai ir kol nebuvo įsitvirtinusi rinkoje, viskas buvo tvarkoje. Buvo paruošti išsamūs vartotojo vadovai. Šiuose vadovuose buvo pateikta kiekviena operacija net su korespondencijomis. Metams bėgant daugiau atsiradus klientų bei jų klientus aptarnaujančių įmonių bei perėjus nuo dosinės versijos prie wordinės, tiesiog kardinaliai pakito ir Rivilės paslaugos. Jos tapo labai brangios, t.y. mokėti 50 Lt ar daugiau už 0.5 - 1 val. konsultacija telefonu jei atvyksta į vietą tai kainą dar didesnė.
Tiek pačioje Rivilėje tiek ir jų partnerių įmonėse didžiulė arogancija, kiekvienas krustelėjimas įkainuojamas dešimtimis litų.
Kas liečia jų produktą jis yra neblogas, tačiau yra ir nemažai klaidų, kurias esu ne kartą parodžiusi ir prašiusi ištaisyti ypač su naujomis bei brangiomis jų sukurtomis ataskaitomis.
Jau nekalbu apie tai kad nėra klientams prieinamos visos šios programos galimybės, kaip pvz. reikia susikurti naują įmonę, aptarnaujanti įmonė prieš įdiegdama programą sudėjo įvairius slaptažodžius, kurių klientui nepalieka. Taigi jei nori greitai susikurti įmonė naują turi skambinti aptarnaujančiai įmonei nusilenkti iki žemės ir laukti keletą dienų kol teiksis tau sukurti įmonę, kurios sukūrimas užtrunka max 30 min už tai susimoki 50 Lt nusišypsau ir džiūgauji kad tau sukūrė įmonę. Kažkoks absurdas. Nusipirkusi Nokia nereikia man kviestis platintojo kad įvestų naują adresatą, tuo tarpu Rivilėje reikia.
Jų paslaugų kainos yra neadekvačios teikiamų paslaugų kokybei.
Tai tokie mano pastebėjimai