artas71 rašė:
Zorex rašė: Ką kur kaip padaryt, kad kažkuriam darbuotojui, už kažkurį laikotarpį, skaičiuotų priklausančias 35 dienų atostogas?
Kaip išspręsta pas mane:
Prie darbuotojo kortelės susikuriau dar vieną papildomą lauką (akiniai)
kurio numeris buvo 3, nes jau du, kaip buvo panaudoti, kur įvedžiau
priklausantį atostogų dienų skaičių. Prikabintoje ataskaitoje padaryta taip, kad
jeigu tai 28 dienos, visai nieko nereikia įvedinėti. Taigi, reikes įvesti
reikšmes tik tiems darbuotojams, kuriems priklauso ne 28 dienos už metus,
okazkoks kitas skaicius.
tačiau, problema yra, kad pas mane darbuotojas "atėjo"
su papildomom dienom.
Kai bus, kad jam tik nuo tam tikro laiko taikoma???
Sprendimas būtų gal būt toks - įvesti dar vieną
pap. lauką - nuo kada atostogų trukmė kita. Ir taisyti formulę ataskaitoje
"liko nepanaudota dienų)
round(
d_atos*2.33/30.5*
v_koef,2)-a_atos -dabar ji tokia,
Ataskaitoje aprašytas kintamasis(variable'as)
v_koef - kurio reikšmė yra apskaičiuojam ataip:
IIF(VAL(F_PAP("TBA06",
3,a24_kodas_tb))=0,1,VAL(F_PAP("TBA06",3,a24_kodas_tb))/28)
3- papildomo lauko Nr. su atostogų dienų skaičiumi už metus
manau, kad paskambinus konsultantei į Rivilę, jie greitai pasakytų, kaip aprašyti formulę arba aprašytą formulę atsiųstu e-mailu.
veikia ataskaita prikabinta, tik niekaip neprikabinu tų "akinių" reikiamiems tabeliams (kuriems reikalingos 35 dienos". Gal kas susidūrėte ir galite pasidalinti info