rašė: Tiessi....Gal atsiras norinčių padiskutuoti šiuo klausimu? Man asmeniškai yra nesuprantama, kodėl yra iškraipomas PMĮ straipsnis, kuriame aiškiai parašyta, kas yra reprezentacija: "Reprezentacinės sąnaudos – vieneto lėšos, kurias jis skiria naujiems verslo ryšiams su kitais vienetais arba fiziniais asmenimis,, užmegzti arba esamiems pagerinti."
Kodėl dabar staiga verslo ryšiams gerinti privaloma kažkokia simbolika ar tiesioginė nuoroda į įmonę, regioną, šalį? Išgėrė kavos, papietavo - pati natūraliausia reprezentacija. Įteikė kažkokią dovanėlę - irgi. O kokio pobūdžio ta dovanėlė - niekas neturi teisės nuspręsti už įmonę, jei tai tik ta dovanėlė nepatenka į dovanoti draudžiamų daiktų sąrašą.
Diskutuokime kiek norime, bet VMI komentarai yra: ''Konkretiems asmenims įteikiamų daiktų
(suvenyrų, knygų ir pan.) įsigijimo išlaidos gali būti laikomos reprezentacinėmis sąnaudomis, tuo atveju, jei minėtieji daiktai yra reprezentatyvūs (pvz., ant tų daiktų yra įmonės simbolis, pavadinimas, prekinis ženklas arba tai gali būti paveikslas, knyga apie Lietuvą)''
Jei dovanosit Maximos dovanų čekį, tai jie nieko daugiau tik apie maximą galvos, o Jus pamirš, kad tokie esat...