Ritul rašė: Prašau padėti. Skaitau PMĮ 22 str "Reklamos ir reprezentacijos sąn." komentarą ir savo atveju sunkiai atskiriu.
Pirkome 4 pirties kepures ir 1 pirštinę, uždėjome firminio logotipo aplikaciją ir padovanojome penkiems klientams, kurie 12 mėn. nupirko prekių už didžiausią sumą. Firmos veikla su pirtimis nieko bendro neturi.
Taigi, įstatymo 22 str. apie reklamos sąnaudas rašo: "Reklamos sąnaudoms priskiriamos tokios sąnaudos, kurios nukreiptos į esamų ar potencialių pirkėjų grupę siekiant per žiniasklaidą garsinti vienetą, jo vardą ar jo produktus, taip pat šioms sąnaudoms priskiriamos gaminių su firmos ženklu (marškinėlių, žiebtuvėlių, tušinukų ir kitų panašių ne didelės vertės daiktų), nemokamai atiduodamų produkcijos (prekių) pirkėjams, reklaminių akcijų metu pirkėjams skiriamų prizų įsigijimo išlaidos..."
O apie reprezentaciją: "Konkretiems asmenims atminimui įteikiamų daiktų (suvenyrų, knygų ir pan.) įsigijimo išlaidos gali būti laikomos reprezentacinėmis sąnaudomis, kurios priskiriamos ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams, tuo atveju, jei minėtieji daiktai yra reprezentatyvūs (pvz., ant tų daiktų gali būti vieneto simbolis, pavadinimas, prekinis ženklas arba tai gali būti knyga apie Lietuvą)."
Man per daug panašiai skamba. Gal galit padėt išsiaiškint skirtumus...
O cia gludi skirtumas. til 75 % reprezentaciniu sanaudu yra LA, o kaip su reklama, a ?