Kaip tvarkyti mokesčius priklauso nuo;
- ar ten vykdysite ekonominę veiklą ( matyt vykdysite, nes kalbama apie PVM);
- kokioje šalyje vyks veiksmas ( tikrai apie visas nepapasakosi, bet jeigu konkretika- galima rasti gerų nuorodų);
- kokios formos įmonę galvojate registruoti ( tipo lietuviškos IĮ, UAB, TŪB ar AB dalinai priklauso nuo vykdomos veiklos).
Ką galiu atsakyti tikrai:
- vykdant veiklą toje šalyje (prekyba, paslaugų tiekimas) teks įsiregistruotis PVM mokėtoju ir jums galios tos šalies PVM įstatymas bei kiti susiję norminiai aktai. Principai tie patys.Bet VMI formos, tarifai, mokėjimo terminai, privalomi sąskaitų rekvizitai, lengvatos ir t.t- jau bus individualu.
Jeigu organizuosite reprezentacinį padalinį ( LT – panašu į užsienio kompanijos atstovybę) – teoriškai darbuotojų galima nedarbinti (tiesa, daugelyje šalių yra privaloma vadovo pozicija- jis darbinamas toje šalyje ir mokesčiai bei soc. draudimo įmokos skaičiuojamos pagal tos šalies įstatymus). Siunčiate savus į komandiruotę ir mokesčius skaičiuojate pagal LT įstatymus.
Ko negaliu atsakyti: apie buh. tvarkymo naštą. Pažiūrėjau Anglijos VMI tinklapį, tai ten formyčių du kart tiek kiek
www.vmi.lt. O kada ir kaip dažnai pildomos- sorry….