Kaip Jūs galvojate?

R
Romas 20
2003-04-14 20:50 Romas
Kaip Jūs galvojate, ar įeina buhalteriui į pareigas galvoti, o sugalvojus ir konsultuoti savininką apie tai kaip sumokėti kuo mažiau mokesčių? Man atrodo, kad buhalteris pagal pateiktus dokumentus tik turi tvarkyti įmonės buhalterinę apskaitą.
Loreta Loreta 28574
2003-04-14 21:39 Loreta
Juk patarimas nieko nekainuoja.Geram šefui galima ir patarti,jeigu tiksliai žinai,kaip tai padaryti.Bet jei pats nelabai žinai,geriau nekišti trigrašio - vėliau gali pats likti kaltas.Čia reikia realiai įvertinti įmonės pajamas ir galimybes,kad per daug nenumažintum,o ir kad per daug neužkeltum.
Juokingiausia,kad dideles pajamas gaunantys labiausiai verkia dėl mokesčių.
J
Jurga 1027
2003-04-14 22:22 Jurga
Pritariu Loretai,labiausiai verkia tie, kuriems is tiesu nevertetu....
smile
O del patarimu kaip cia pasakius, manau,kad kiekvienas buhalteris nori,kad apskaita butu "svari", o kai kuriems savininkams tai ne motai.....
jiems aktualiau kaip maziau mokesciu sumoketi,kaip dali DU vokeliuose duoti ir pan......
Jei sefas toks zalias. kad nemoka mokesciu slepti-as ir nepatarineciau smile
U
ula 384
2003-04-15 10:20 ula
čia aš kažkada rašiau, buvo man taip praeitais metais, kad prikibo-nu kaip mokėt mažiau mokesčių. pasirausk, gal rasi,jei tomukas neištrynė.
tai lietė daugiau pelno mokestį. tai aš tuomet pasiėmiau pelno mokesčio įstatymą, susirašiau visus leidžiamus atskaitymus, paskui pagalvojau pagal veiklos pobūdį, kokios tai galėtų būti mūsų sąnaudos, ir pateikiau šefams sąrašiuką. bet čia jau buvo metų gale, tai ne ką ir pavyko teigiamo nuveikt. tai dabar seku, kad nebūtų per daug pelno. bet kol kas nuostolis pas mus eina.
o šiaip aš ir maniau,kad turiu vest tik apskaitą, bet visdėlto neblogai būtų ir veiklą paanalizuot, juolab jei tu 1 buhalteris įmonėje. šefai dažniausiai skaičiukų nemato o jei ir pateiki kokią ataskaitą, tai tuomet reikia aiškint jiems, bo patys nesupranta.
M
Mariusk 7
2003-04-15 10:35 Mariusk
O man atrodo, kad beda yra poziuryje. Pas mus Lietuveleje kiekvienas dirba savo darba ir neduok dieve lyst kitur. Manes nekliudo tai ir gerai. As manau, kad kiekvienas darbuotojas turi rupintis imones (tuo paciu ir savo) gerove. Imoneje kurioje dirbau anksciau buvo tokia skrinute kurioje galejai palikti savo pasiulymus ar norus. Kiekvienos savaites pabaigoje direktorius pasiskaitydavo, surengdavo susirinkima ir jeigu pasiulymas geras darbuotojas gaudavo premijas. Ir beje nemazas. Juk vadovas visko negali numatyti.
M
Modestas 6750
2003-04-15 10:57 Modestas
Geras čia patarimas,

Reikės pameginti pasiūlyti...Aciu :D
I
Ininga 818
2003-04-15 14:57 Ininga 2011-09-11 03-09

Mariusk rašė: O man atrodo, kad beda yra poziuryje. Pas mus Lietuveleje kiekvienas dirba savo darba ir neduok dieve lyst kitur. Manes nekliudo tai ir gerai. As manau, kad kiekvienas darbuotojas turi rupintis imones (tuo paciu ir savo) gerove. Imoneje kurioje dirbau anksciau buvo tokia skrinute kurioje galejai palikti savo pasiulymus ar norus. Kiekvienos savaites pabaigoje direktorius pasiskaitydavo, surengdavo susirinkima ir jeigu pasiulymas geras darbuotojas gaudavo premijas. Ir beje nemazas. Juk vadovas visko negali numatyti.

Premijos yra dalykas geras,tik kad paskui nebūtų taip kad prie gero priprantama - vieną kitą kartą kažką pasiūlius ar pakomentavus pradės tai laikyti savaime suprantama. Ir jei kartą nepasiūlysi ko gero, jau laikys tave prastesniu darbuotoju.
Aš galvoju, kad visi įmonės darbuotojai turi siekti vieno-pelno . Tačiau ta sistema ,kai taip būtų mąstoma nėra pasiekiama pas mus Lietuvoje, kur kiekvienas žiūri savo kailio ir vertina savo turimą darbą.
L
litadana 60
2003-04-15 15:11 litadana 2011-09-11 03-09

Romas rašė: Kaip Jūs galvojate, ar įeina buhalteriui į pareigas galvoti, o sugalvojus ir konsultuoti savininką apie tai kaip sumokėti kuo mažiau mokesčių? Man atrodo, kad buhalteris pagal pateiktus dokumentus tik turi tvarkyti įmonės buhalterinę apskaitą.

viskas turi būti aptarta pareigybinėse nuostatuose, o jei tokių nėra sudaryta arba juose nieko apie tai nesakoma, tai buhalteris turi vadovautis buh.apskaitos pagrindų įstatymu. Apskaitą bei atskaitomybę reglamentuojančiuose įstatymuose - Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatyme ir Lietuvos Respublikos įmonių finansinės atskaitomybės įstatyme - vadovo ir buhalterio atsakomybė nustatyta skirtingai nei iki 2002 01 01 galiojusiame Buhalterinės apskaitos pagrindų įstatyme. Dabar veikiančio Buhalterinės apskaitos įstatymo 11 straipsnyje įrašyta, kad vyriausiasis buhalteris (buhalteris) atsako už buhalterinių įrašų teisingumą ir finansinės atskaitomybės pateikimą laiku. Ši atsakomybė tiesiogiai susijusi su buhalterio profesija ir jo einamomis pareigomis. Taip pat džiugu, kad nebeliko nuostatos, kad vyriausiojo buhalterio nurodymai dėl buhalterinės apskaitos yra privalomi visiems įmonės darbuotojams.
M
Mariusk 7
2003-04-15 16:34 Mariusk
nesuprantu vieno dalyko: kaip jus dirbate su imones finansais nebudami imones dalimi? Gal as kvailai mastau, bet man atrodo, kad premijos ir pan. priklauso nuo vadovo vadovavimo strategijos. Jei imone nedidele vadovas ar aukstesnis asmuo turetu draugauti su darbuotojais, zinoti ju galimybes ir pan. Tokiu atveju ir darbas bus nasesnis ir darbuotojas jausis reikalingesnis. Jeigu viska daryt pagal instrukcijas tai it santykai bus pagal instrukcijas ir imonej atmosfera bus pagal instrukcijas.
klausimas litadanai: o ka darote instrukciju nenumatytu atveju? Skesciojat rankom? smile
Respect
A
angelka 2790
2003-04-15 16:55 angelka
To Mariusk: Kaip rusai sako: "Družba družboi, a služba služboi". Neįsivaizduoju draugystės tarp pavaldinių ir viršininko. Nebent ta draugystė apsimestinė, kas labai dažnai pasitaiko. O su patarimais... Nesutinku, kad jie nieko nekainuoja. Buhalteris iš tiesų privalo teisingai atlikti buhalterinius įrašus, apskaičiuoti mokesčius, užregistruoti ūkines operacijas. O jei reikia patarimo, kaip vienaip ar kitaip pakreipti įmonės pelną , sąnaudas ar koordinuoti jos veiklą, galbūt vadovui reikėtų samdytis finansų analitiką. O tai, kaip žinia kainuoja.
Na negaliu pasakyti, kad aš nepatarinėju vadovui, kaip mažinti pelną. Bet tik tiek, kiek reglamentuoja mokesčių įstatymai. Ir galbūt tai net nėra kokie patarimai, o ataskaita ar informacija apie tai, kaip aš skaičiuoju įmonės pelną. smile
M
Mariusk 7
2003-04-16 13:46 Mariusk
To Angelka: o as neisivaizduoju kaip galima dirbt su zmogum ir jo nepazinot. Matot, mano issilavinimas kiek kitoks (ta prasme as humanitaras) tai gal ir mastymas skiriasi. As nekalbu kad generalinis turi pazinoti visas valytojas ir gerti su jomis kavute, ne. As turiu omeny, kad darbuotojas neturi bijoti savo tiesioginio virsininko. Jei as negaleciau pakalbeti su savo padalinio vadovu, darbas paprasciausiai sustotu. Nebuti kiekviena diena virsininkui gerti su pavaldiniais, bet... Ai susipainiojau, nesiraso siandien...
L
litadana 60
2003-04-16 14:18 litadana
klausimas litadanai: o ka darote instrukciju nenumatytu atveju? Skesciojat rankom?
iš savo nemažos praktikos žinau, kad jei kas nutiks, buhalteris liks kalčiausias. Dėl to visada stengiosi save apdrausti, man turi būti aišku, už ką nėšu atsakomybę. Man buvo nutikęs vienas nemalonus atvėjis, dėl kurio aš pralaimėjau bylą teisme ir esu priversta mokėti adm.baudą. O buvo taip, kad įmonė, kurioje ejau vyr.buh.pareigas, sunkiai vertėsi ir nemokėjo įmokas sodrai. Direktorių sodrai nepavyko sugauti, sugavo mane ir nubaudė. Bandžiau skiesčioti rankomis teisme. Vienintelė mano klaida buvo, kad apart žodžiu aš dar ir RAŠTIŠKAI turėjau informuoti administracijos vadovą apie lėšų stygį. Pareigybiniai nuostatai man nebuvo sudaryti, o įstatuose juodu ant balto buvo parašyta, kad tik administracijos vadovas nusprendžia, kur ir kaip panaudoti gaunamas pin.lėšas. Prašosi išvada: "bez bumažki ti - kakaška, a s bumažkoj - čelovek"
I
Ininga 818
2003-04-16 15:16 Ininga
To MasiusK:
Aš galvoju,kad draugystės ir pažinojimo tarp viršininko ir pavaldinių nereikia, nes nėra darbo: persipina asmeniniai ir darbo santykiai, o paskui (pvz.aš) pastoviai apsikraunu bereikalingu darbu, kurio paprasčiausiai kitais atvejais nedaryčiau.
Užtat darbas darbu, o draugystė geriausiai kad nebūtų.
Tu tikrai humanitaras, vat aš esu tiksliukė, tai man tokių pažinojimų nereikia. Anksčiau maniau kitaip, bet irgi paskutinėje darbovietėje kai pamačiau per balius savo bendradarbių asmenines savybes, tiesą sakant -baisu.
Gerai kad yra žmonių kurie priima tave toki koks tu esi, bet yra tokių kurie niekada to nesupras,... Toks gyvenimas
A
angelka 2790
2003-04-17 16:09 angelka
To Marius: taip palauk, jei generalinis kalbasi su savo pavaldiniais, tai dar nereiškia kad čia yra draugavimas. Tai yra tiesiog normalūs žmogiški santykiai. Tačiau... Atstumas, mano manymu, visada turi būti. Aš neturiu omenyje to, kad reikia žiūrėti į pavaldinį iš aukšto. Jokiu būdu ne. Tiesiog darbe, nepriklausomai, kas tu esi buhalteris, vadybininkas, direktorius, santykiai turi būti dalykiški. Kada šis atstumas mažėja, ir vadovo ir pavaldinių santykiai tampa mažiau oficialūs, paprastai kenčia darbas ir įmonės interesai. Žinau tai iš savo patirties.
M
Mariusk 7
2003-04-17 17:37 Mariusk
Tai as ir sneku apie kalbejimasi. Normalu, profesionalu kalbejimasi. Ne apie seimynines problemas, o apie darbo sriti. Gal as nelabai moku issireiksti. Nesu jusu visu srities zinovas, mano darbo specifika visai kitokia ir bendravimas yra privalomas. PVZ. norim prastumt koki projekta, o su imone neina susisneket. Tada einam pas vadova (tik tuo atveju jei tai tikrai svarbu ir zinom kad jis gali padeti) ir sakom : gal galit padet iki ju prieit. Tada vadovas skamba kitos imones vadovui ir sako mano vaikinai noretu su jusu vaikinais pabendraut. Va. As apie toki bendravima. Ta prasme kad visi dirba imones labui.
2003-04-18 00:22 siaureszvaigzde 2011-09-11 03-09

litadana rašė: klausimas litadanai: o ka darote instrukciju nenumatytu atveju? Skesciojat rankom?
iš savo nemažos praktikos žinau, kad jei kas nutiks, buhalteris liks kalčiausias. Dėl to visada stengiosi save apdrausti, man turi būti aišku, už ką nėšu atsakomybę. Man buvo nutikęs vienas nemalonus atvėjis, dėl kurio aš pralaimėjau bylą teisme ir esu priversta mokėti adm.baudą. O buvo taip, kad įmonė, kurioje ejau vyr.buh.pareigas, sunkiai vertėsi ir nemokėjo įmokas sodrai. Direktorių sodrai nepavyko sugauti, sugavo mane ir nubaudė. Bandžiau skiesčioti rankomis teisme. Vienintelė mano klaida buvo, kad apart žodžiu aš dar ir RAŠTIŠKAI turėjau informuoti administracijos vadovą apie lėšų stygį. Pareigybiniai nuostatai man nebuvo sudaryti, o įstatuose juodu ant balto buvo parašyta, kad tik administracijos vadovas nusprendžia, kur ir kaip panaudoti gaunamas pin.lėšas. Prašosi išvada: "bez bumažki ti - kakaška, a s bumažkoj - čelovek"


Na, čia tai bent. Tai jeigu mūsų įmonė neturi pinigų sumokėti Sodrai, aš turiu dar raštiškai parašyti vadovui raštą? Vadovas tipo durnelis nieko negali žinoti? Čia jau nebesuprantu kažko:( Taigi galų gale tuose įstatuose parašyta, kad jis skirsto pinigus????
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui