Automobilių PVM

Vifi Vifi 4124
2006-10-17 12:48 Vifi 2011-09-11 05-08

nerijus rašė: LT PVM mokėtojas pirko nenaują auto iš Vokietijos firmos PVM mokėtojos. Vokietijos firma išskyrė 16% PVM. Yra valčių šitą PVM susigrąžinti?

LT firma turėjo nurodyti savo PVM mokėtojo kodą ir DE firma neturėjo skaičiuoti PVM. VMI aiškina, kad su jų 16 proc. sąskaita neteisingai išrašyta. Pataria prašyti kreditinės s/f, bet mes žinome, kas ten ją rašys-niekas smile
Dėl susigrąžinimo - nuo sumos priklauso, tiksliau gali pasakyti įmonės, kurios tuo užsiima smile
nerijus nerijus 2474
2006-10-17 12:54 nerijus
Suma 5600 EUR
Vifi Vifi 4124
2006-10-17 12:57 Vifi 2011-09-11 05-08

nerijus rašė: Suma 5600 EUR

Galima tada bandyti grąžinti, o kaip Loreta rašė sąskaitos neeina prašyti perrašyti, ar kreditinę gauti?
P
prikolas 748
2006-10-20 10:19 prikolas
Įmonė pirko lengvąjį auto iš įmonės ne PVM mokėtojos.PVM sąskaitoj neišskirtas. Jo atskaityti nebūtų galima dėl PVMĮ 62 str. Iki eksploatacijos pradžios automobilis buvo techniškasi tvarkytas, įdėta signalizacija t.t. Kaip elgtis su tuo PVM?Tikriausiai taip pat negalima dėti į atskaitą?Niekad neteko su tokiu atveju susidurti, nor gal ir kvailas čia mano klausimas.
Gal kas atsakytų?
E
Elena 936
2006-10-20 10:23 Elena
Tikriausiai klausimas dėl PVM, sumokėto už signalizaciją.
Jei įtrauksite signalizacijos kainą į automobilio įsigijimo savikainą, tai PVM į atskaitą traukti negalima.
Vifi Vifi 4124
2006-10-20 10:26 Vifi 2011-09-11 05-09

prikolas rašė: Įmonė pirko lengvąjį auto iš įmonės ne PVM mokėtojos.PVM sąskaitoj neišskirtas. Jo atskaityti nebūtų galima dėl PVMĮ 62 str. Iki eksploatacijos pradžios automobilis buvo techniškasi tvarkytas, įdėta signalizacija t.t. Kaip elgtis su tuo PVM?Tikriausiai taip pat negalima dėti į atskaitą?Niekad neteko su tokiu atveju susidurti, nor gal ir kvailas čia mano klausimas.
Gal kas atsakytų?

Jei auto bus naudojamas PVM apmokestinamoje veikloje PVM atskaita už signalizacija galima smile
P
prikolas 748
2006-10-20 10:31 prikolas
Taip, klausiu dėl tų papildomų sumų PVM-o, nes į savikainą reikia įtraukti visas iki eksploatacijos pradžios padarytas išlaidas.
Dar kilo kausimas o kaip su to auto remontu ateity?
Ar remonto ir ekploatacijos išlaidų PVM galima bus traukti į PVM atskaitą?
Vifi Vifi 4124
2006-10-20 10:35 Vifi 2011-09-11 05-09

prikolas rašė: Taip, klausiu dėl tų papildomų sumų PVM-o, nes į savikainą reikia įtraukti visas iki eksploatacijos pradžios padarytas išlaidas.
Dar kilo kausimas o kaip su to auto remontu ateity?
Ar remonto ir ekploatacijos išlaidų PVM galima bus traukti į PVM atskaitą?

Viską galima, jei pajamos uždirbamos.
Kodėl kompleksuojat dėl signalizacijos PVM?
Čia gi tik auto buvo pirktas be PVM, kodėl negalima traukti PVM į atskaitą už signalizaciją?
P
prikolas 748
2006-10-20 10:35 prikolas
Vifi, sakot galima PVM traukti į atskaitą.Taip auto bus naudojamas PVM apmokestinamoje veikloje.
Tai vadinasi PVMĮ 62 str. taikomas tiktai pačiam automobiliui?
Nusiperku laužą, atremontuoju ir turiu gan neblogą auto. Remonto išlaidų PVM galima tarukti į atskaitą?
P
prikolas 748
2006-10-20 10:38 prikolas
Kompleksuoju dėl tos išimties, kuri PVMĮ padaryta įsigyjant lengvuosius auto.Nors auto bus tikrai naudojamas PVM apmokestinamoj veikloj.
Vifi Vifi 4124
2006-10-20 10:46 Vifi 2011-09-11 05-09

prikolas rašė: Vifi, sakot galima PVM traukti į atskaitą.Taip auto bus naudojamas PVM apmokestinamoje veikloje.
Tai vadinasi PVMĮ 62 str. taikomas tiktai pačiam automobiliui?
Nusiperku laužą, atremontuoju ir turiu gan neblogą auto. Remonto išlaidų PVM galima tarukti į atskaitą?


PVMĮ 58 straipsnis.
Veikla, kuriai skirtų naudoti prekių ir (arba) paslaugų pirkimo ir (arba) importo PVM gali būti atskaitomas
1. PVM mokėtojas turi teisę įtraukti į PVM atskaitą pirkimo ir (arba) importo PVM už įsigytas ir (arba) importuotas prekes ir (arba) paslaugas, jeigu šios prekės ir (arba) paslaugos skirtos naudoti tokiai šio PVM mokėtojo veiklai:
1) PVM apmokestinamam prekių tiekimui ir (arba) paslaugų teikimui;
P
prikolas 748
2006-10-20 10:52 prikolas
Jau radau atsakymą - galima traukti į atskaitą.
PVMĮ 62str.3d.(komentaras)
[b]6. Įsigytų prekių ir paslaugų (kuro, tepalų, padangų, lengvųjų automobilių saugojimo, plovimo ar remonto paslaugų pan.), susijusių su PVM įstatymo 58 straipsnio 1 dalyje nurodytoje veikloje naudojamų lengvųjų automobilių panaudojimu, pirkimo (importo) PVM atskaitomas bendra tvarka. [/b]
Vifi ,truputėlį ne taip man rodos Jūs komentuojat.Nors gal ir man jau galva susisuko.
Dėkui už pagalbą.
Vifi Vifi 4124
2006-10-20 11:10 Vifi 2011-09-11 05-09

prikolas rašė: Jau radau atsakymą - galima traukti į atskaitą.
PVMĮ 62str.3d.(komentaras)
6. Įsigytų prekių ir paslaugų (kuro, tepalų, padangų, lengvųjų automobilių saugojimo, plovimo ar remonto paslaugų pan.), susijusių su PVM įstatymo 58 straipsnio 1 dalyje nurodytoje veikloje naudojamų lengvųjų automobilių panaudojimu, pirkimo (importo) PVM atskaitomas bendra tvarka.
Vifi ,truputėlį ne taip man rodos Jūs komentuojat.Nors gal ir man jau galva susisuko.
Dėkui už pagalbą.

Aš komentuoju leidžiamus PVM atskaitymo atvejus, o jūs neleidžiamus smile
Jūs apie auto, o aš apie signalizaciją smile smile smile
P
prikolas 748
2006-10-20 12:02 prikolas
Taip , truputį nesusikalbėjom.
Aš apie lengvojo auto PVM atskaitą ir su juo susijusių sąnaudų PVM atskaitą kalbęjau.
smile
Jau dabar aišku.
Geros dienos, Vifi.
2006-10-20 12:30 ReginaVoroneckaja
Prašau pagalbos....nupirkome SKODA FABIA, faktūroje yra nurodyta kad tai krovininis automobilis, kaip IT is ES PVM mokėtojo, faktūroje yra nurodytas tiekėjo ir musų(pirkėjo) PVM kodai, yra nurodytas PVM 0%, nėra nurodytos jokios direktyvos, registruojant šį automobilį Regitroje, tech.pase tipas nurodytas M1, AC; tai reiškia kad automobilis lengvasis. Kaip turiu elgtis su PVM, patarkit? Ar turiu priskaičiuoti ir sumokėti pardavimo PVM?
Loreta Loreta 28574
2006-10-20 12:55 Loreta
Reikia priskaičiuoti pirkimo ir pardavimo PVM (22 ir 29 eilutėse ta pati 18 proc. PVM suma), tačiau į 30 eil. tos sumos netraukti, kadangi PVM atskaita negalima, jei tai vistik lengvasis auto.
P
prikolas 748
2006-10-20 13:10 prikolas
O aš 7 mėn. už įsigytą lrngvąjį auto FR0600 deklaracijos 22 eilutėje neparodžiaus to auto PVM sumos, kuri neatskaitoma.Kažin ar reikia patikslinti deklaraciją?Mokėtinas PVM dėl to nesikeičia.
Loreta Loreta 28574
2006-10-20 13:23 Loreta
Prikolai - reikia. Mokėtinas PVM daugeliu atvejų nesikeičia, tačiau PVM, susijęs su ES privalo teisingai atsispindėti FR0600. Šiuo ir kitais panašiais atvejais pildome žurnaliuką pagal VA-19.
P
prikolas 748
2006-10-20 14:10 prikolas
Loreta, tas auto pirktas ne iš ES, lietuvoje iš lizingo benfdrovės.neparodžiau 22 eilutėje tos sumos,nes aš ją į veiklos sąnaudas nuvariau iš karto.
Loreta Loreta 28574
2006-10-20 14:33 Loreta
aaaaa, nu jei iš Lietuvos, tetrenkia perkūnas. Čia svarbu, kad papultų sumos pagal PVMĮ 95 str.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui