nieko_sau rašė: Austa, šis komentaras nurodo privalomus, o kitus gali naudoti savo nuožiūra. Pardavusi kokią paslaugą, išrašai (tarkit esi PVM mokėtojas) PVM sąskaitą-faktūrą su atidėtu mokėjimu. Po mėnesio pirkėjas tau sumoka grynais-kokį dokumantą jam surašysi, gavusi pinigus, jei kasos operacijų tvarka tau neprivaloma ir KIO nerašai?
Nieko_sau, mano vyras dirba pagal IDV, o pagrindinis jo dokumentas, kaip vesti savo veiklos apskaitą yra
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_... . O ten apie PPK nekalbama, išskyrus advokatus ir anstolius, bet ir tai VMI komentaruose aiškinama, kad jie išrašomi tik pareikalavus.
Savo apskaitą vyras vedasi pats, todėl nesikišu, kaip buhalteris savo protingais patarimais
("gal išrašinėk PPK, kad daugiau turėtum darbo, o prie to dar pridėsiu keletą įstatymų, kad išmoktum teisingai dirbti"). Juk tai paprasčiausia apskaita, kurios buhalteriai nesupranta, mat, jiem dar prireikia PPK, , KIO, kad įrodytum atsiskaitymus. O jam savo mažam versliukį viskas aišku: reikia sąskaitos - išrašo, gauna pinigus - registruoja žurnale, atsiskaitymas su atidėjimu - išrašo sąskaitą ir šalia susitarimą arba toje pat sąskaitoje apie tai paminima. Jokių kvitų, jokių orderių ir jokių marazmų eiliniam gyventojui.