Na jei turi vieną atskaitingą asmenį ir kokias 5 sąskaitas per mėnesį... Įdomu ar kiltų noras taikyt tą pačią "tvarką" ir raustis kelių mėnesių įvairių atskaitingų asmenų sąskaitose (nemanau, kad Tu jas rūšiuoji pagal atskirus atskaitingus asmenis), kai per kelias dienas gautų sąskaitų kiekis toks, kad jos susegamos ne į vieną storą segtuvą?
Bendrai imant, kiek popierių bebūtų, vis vien nematau prasmės įvedinėt netvarką, kai yra nustatytos konkrečios taisyklės.
begalvis rašė: [quote:dc73e9857f]
O pagal ką Tu fiksuoji, kad šis ar anas dokumentas yra pateiktas konkretaus darbuotojo, t.y. pagal ką fiksuoji skolą tam darbuotojui? Pagal užrašą pieštuku ant sąskaitos kampelio?
Pagal uzrasa ant saskaitos "apmoketa is avanso" tusinuku ir parasu. Iskilus nesutarimams su darbuotoju visu pirma duodu jam atspausdines jo saskaitos judejima is apskaitos programos. Jei jis ir toliau galvoja kitaip, kartu perziurime saskaitas ir kasos islaidu orderius.
Ir nemanau, kad pagelbetu faktas, jog tie dokumentai dar papildmai itraukti i avansine apyskaita.
Matai, atsikratau darbo papildomai tikrinti, ar teisingai i avansine apyskaita itraukti visi dokumentu rekvizitai, ar sumos, irasytos avansijeje, sutampa su dokumento sumomis ir t.t.[/quote]