Nusidevejimas

A
aromatas 498
2007-02-27 12:34 aromatas 2011-09-11 05-19

vardas rašė: Taigi, rašė, kad vertė nustatoma direktoriaus įsakymu.


Taip , aciu.Bet kad pats direktorius nesigaudo , ir klaus manes , o as nezinau smile
L
laura9 10597
2007-02-27 12:45 laura9 2011-09-11 05-19

aromatas rašė:

vardas rašė: Taigi, rašė, kad vertė nustatoma direktoriaus įsakymu.


Taip , aciu.Bet kad pats direktorius nesigaudo , ir klaus manes , o as nezinau smile

Aš jau minėjau, kad reikia peržiūrėti, kaip buvo anksčiau, t.y. kai buvo pirktas kažkoks turtas, nuo kokios sumos buvo priskirtas IT.
O apskritai tai galite nusistatyti 500 Lt, jei ką, ateityje vėl pasirašysite įsakymą ir pasidinsite IT vertę.

P.S. Bent jau aš pati visus įsakymus surašau, direktorius pasirašo ir viskas, nei aš jo klausiu smile
A
aromatas 498
2007-02-27 12:49 aromatas 2011-09-11 05-19

laura9 rašė:

aromatas rašė:

vardas rašė: Taigi, rašė, kad vertė nustatoma direktoriaus įsakymu.


Taip , aciu.Bet kad pats direktorius nesigaudo , ir klaus manes , o as nezinau smile

Aš jau minėjau, kad reikia peržiūrėti, kaip buvo anksčiau, t.y. kai buvo pirktas kažkoks turtas, nuo kokios sumos buvo priskirtas IT.
O apskritai tai galite nusistatyti 500 Lt, jei ką, ateityje vėl pasirašysite įsakymą ir pasidinsite IT vertę.

P.S. Bent jau aš pati visus įsakymus surašau, direktorius pasirašo ir viskas, nei aš jo klausiu smile


Aciukas smile
L
Leja 57
2007-02-27 15:42 Leja 2011-09-11 05-19

bumbuh rašė:

Leja rašė:

BrigitaB rašė: Prašau pagalbos smile
Gal esate kas susidūrę ir turite įsakymo šabloną, kai yra mažinama likutinė vertė? Ar reikia sąrašo turto, kuriam sumažinta ta vertė?
Ačiū tam, kas atsakys...

Aš tai manau, jei rašysit įsakymą, kad viso turto likutinė vertė mažinama iki vienodos ribos, tarkim nuo 10 porc. iki 1 Lt, tai turto sąrašo nereikia. Ir aš planuoju kurt įsakymą, sumažinimui iki 1 Lt, bet irgi dar nesugalvojau kokia priežastį rašyti. Gal paprasčiasiai, rašysiu kad nuo 2007 01 01 keičiama viso ilgalaikio turto likutinė vertė į 1 Lt. Na kažkaip panašiai

Atrodo, painiojate likvidacinę ir likutinę vertes smile

aha tikrai sumaišiau smile
J
Jarmals 113
2007-05-23 15:49 Jarmals
Pirktas žemės sklypas, kaip suparatau žemei nusidėvėjimas neskaičiuojamas, tai traukti į ilgalaikį turtą ir užvesti kortelę ar kaip reikėtų daryti smile
L
Loreta13 30842
2007-05-24 19:19 Loreta13 2011-09-11 05-25

Jarmals rašė: Pirktas žemės sklypas, kaip suparatau žemei nusidėvėjimas neskaičiuojamas, tai traukti į ilgalaikį turtą ir užvesti kortelę ar kaip reikėtų daryti smile
Neaiškus žemės pirkimo tikslas. Tai gali būti ir investicinis turtas
www.apskaitosinstitutas.lt/docs/182.pdf
M
mariusd 5
2007-06-12 14:58 mariusd
Sveiki,
noreciau paklausti, jei perkame nauja traktoriu, tai jo nusidevejimo norma yra 4 metai, ar 10.
Is anksto dekuj
Loreta Loreta 28574
2007-06-12 15:10 Loreta
4 metai
Rimzy Rimzy 1205
2007-06-19 12:49 Rimzy
Laba diena,

turiu didelį ir ilgą kaluasimą, štai jis:

1dalis. Perėmiau buhalteriją iš vienos įmonės, ji užsiima statybinių pastolių nuoma (kol kas), buvusi buhalterė pastolius įrašė į trumpalaikį turtą, aš manau, kad tai ilgalaikis turtas, kuriam turi būti skaičiuojamas nusidėvėjimas.

2dalis. Įmonėje vienas akcininkas ir jis pats direktorius ir kol kas buhalteris. Kaip sudaryti komisiją ilgalaikiam turtui į eksploataciją įvesti?

3alis. Gal žinot koks statybinių pastolių nudėvėjimo terminas?

Lauksiu minčių, priimu teigiamus ir neigiamus atsakymus.
K
Karina1 498
2007-06-19 13:40 Karina1 2011-09-11 05-26

Rimzy rašė: Laba diena,

turiu didelį ir ilgą kaluasimą, štai jis:

1dalis. Perėmiau buhalteriją iš vienos įmonės, ji užsiima statybinių pastolių nuoma (kol kas), buvusi buhalterė pastolius įrašė į trumpalaikį turtą, aš manau, kad tai ilgalaikis turtas, kuriam turi būti skaičiuojamas nusidėvėjimas.

2dalis. Įmonėje vienas akcininkas ir jis pats direktorius ir kol kas buhalteris. Kaip sudaryti komisiją ilgalaikiam turtui į eksploataciją įvesti?

3alis. Gal žinot koks statybinių pastolių nudėvėjimo terminas?

Lauksiu minčių, priimu teigiamus ir neigiamus atsakymus.


kas liečia pirmapunkta, pasižiurėkit įsakyma nuo kokios sumos turtas traukiamas i IT, ir tada matysit ar tai IT ar ne, jo ir dar pasižiūrėti reikėtu pastoliu įsigijimo kaina
Rimzy Rimzy 1205
2007-06-19 13:56 Rimzy
kas liečia pirmapunkta, pasižiurėkit įsakyma nuo kokios sumos turtas traukiamas i IT, ir tada matysit ar tai IT ar ne, jo ir dar pasižiūrėti reikėtu pastoliu įsigijimo kaina[/quote]

Pastolių įsigijimo kaina 331000,00Lt. Isakymo dėl ilgalaikio turto nėra. reikės pasirašyti, manau nuo 1000,00Lt.

Kaip kiti punktai? Pakomentuokit
K
Karina1 498
2007-06-19 14:03 Karina1 2011-09-11 05-26

Rimzy rašė: kas liečia pirmapunkta, pasižiurėkit įsakyma nuo kokios sumos turtas traukiamas i IT, ir tada matysit ar tai IT ar ne, jo ir dar pasižiūrėti reikėtu pastoliu įsigijimo kaina


Pastolių įsigijimo kaina 331000,00Lt. Isakymo dėl ilgalaikio turto nėra. reikės pasirašyti, manau nuo 1000,00Lt.

Kaip kiti punktai? Pakomentuokit[/quote]
tai čia 331000 vienas pastolis kainuoja????/
Rimzy Rimzy 1205
2007-06-19 14:10 Rimzy 2011-09-11 05-26

Karina1 rašė:

Rimzy rašė: kas liečia pirmapunkta, pasižiurėkit įsakyma nuo kokios sumos turtas traukiamas i IT, ir tada matysit ar tai IT ar ne, jo ir dar pasižiūrėti reikėtu pastoliu įsigijimo kaina


Pastolių įsigijimo kaina 331000,00Lt. Isakymo dėl ilgalaikio turto nėra. reikės pasirašyti, manau nuo 1000,00Lt.

Kaip kiti punktai? Pakomentuokit

tai čia 331000 vienas pastolis kainuoja????/[/quote]

Ten parašyta taip:15,35x20komplektai (2 sutartys), tai visviena išeina vnt.virš 8000Lt
smalsuole smalsuole 2861
2007-06-19 14:16 smalsuole
Sveiki, o tie statybinės paskirties "aparatai", pvz. vikšrinis traktorius, mašinikė-betono maišyklė ir pan., priskiriami prie "Kito neišvardyto materialaus turto"? smile
Rimzy Rimzy 1205
2007-06-19 14:19 Rimzy 2011-09-11 05-26

smalsuole rašė: Sveiki, o tie statybinės paskirties "aparatai", pvz. vikšrinis traktorius, mašinikė-betono maišyklė ir pan., priskiriami prie "Kito neišvardyto materialaus turto"? smile


Taip, kaip ir pastoliai smile
smalsuole smalsuole 2861
2007-06-19 14:34 smalsuole 2011-09-11 05-26

Rimzy rašė:

smalsuole rašė: Sveiki, o tie statybinės paskirties "aparatai", pvz. vikšrinis traktorius, mašinikė-betono maišyklė ir pan., priskiriami prie "Kito neišvardyto materialaus turto"? smile


Taip, kaip ir pastoliai smile



Aiškumėlis, dėkui smile Pastolius turėsiu raumeny smile
J
jorja 1933
2007-07-04 23:15 jorja 2011-09-11 05-27

Rolf rašė: Gieva, viską gerai surašei, tik likutinė vertė 1 litas yra leidžiami atskaitymai.
PMĮ 18 str.:
,,4. Vienetas, nudėvėjęs arba amortizavęs naudojamą ilgalaikį turtą iki jo 1 lito likvidacinės vertės ir tą turtą nurašęs, gali 1 lito likvidacinę vertę priskirti ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams.“.


Žmonės gerieji, padėkit surasti šitą PMĮ, ir komentare žiūrėjau, ir šiaip ir kitaip, nu nerandu aš šito parašyta, nu nemoku aš ieškoti dievaž smile
volgadon volgadon 4395
2007-07-04 23:41 volgadon
o tai kaip surast,namo atvažiuot ,ar kaip ieškot?Taigi parašė.Yra toks sakinys tikrai.Nesugalvojo .
Dar ir pati pernai vasarą buvau seminare apie leidžiamus ir ribojamus dydžius.Sakė tą patį.
J
jorja 1933
2007-07-04 23:42 jorja 2011-09-11 05-27

jorja rašė:

Rolf rašė: Gieva, viską gerai surašei, tik likutinė vertė 1 litas yra leidžiami atskaitymai.
PMĮ 18 str.:
,,4. Vienetas, nudėvėjęs arba amortizavęs naudojamą ilgalaikį turtą iki jo 1 lito likvidacinės vertės ir tą turtą nurašęs, gali 1 lito likvidacinę vertę priskirti ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams.“.


Žmonės gerieji, padėkit surasti šitą PMĮ, ir komentare žiūrėjau, ir šiaip ir kitaip, nu nerandu aš šito parašyta, nu nemoku aš ieškoti dievaž smile

Ir dar noriu pakalusti, ar buvo toks periodas, kai baldus galima buvo nudėvėti per 2 metus?
Loreta Loreta 28574
2007-07-05 00:18 Loreta 2011-09-11 05-27

jorja rašė:

jorja rašė:

Rolf rašė: Gieva, viską gerai surašei, tik likutinė vertė 1 litas yra leidžiami atskaitymai.
PMĮ 18 str.:
,,4. Vienetas, nudėvėjęs arba amortizavęs naudojamą ilgalaikį turtą iki jo 1 lito likvidacinės vertės ir tą turtą nurašęs, gali 1 lito likvidacinę vertę priskirti ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams.“.


Žmonės gerieji, padėkit surasti šitą PMĮ, ir komentare žiūrėjau, ir šiaip ir kitaip, nu nerandu aš šito parašyta, nu nemoku aš ieškoti dievaž smile

Ir dar noriu pakalusti, ar buvo toks periodas, kai baldus galima buvo nudėvėti per 2 metus?

Rolf įdėta pastraipa - iš PMĮ 18 str. 2 dalies kometaro. Pasižiūrėk.
Taip, vienu metu buvo toks baldų nudėvėjimo terminas - 2 metai. Tik jau nebepamenu, kelintais metais - kažkur 1999 ar 2000 metais.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui