BUhalterinių paslaugų įmonės

R
Rute 283
1 2016-08-30 21:37 Rute
Archyvuoti turi tikrai ne buhalterinių paslaugų įmonės. Tai įmonės vadovų galvos skausmas.
Tess Tess 20234
2016-08-30 21:43 Tess
Na ir aš taip manau, nebent už papildomą mokestį.
Tess Tess 20234
2016-09-01 09:46 Tess
Ar pasirašote avansines apyskaitas kaip buhalteris?
Aišku ją turi pildyti atskaitingas asmuo, bet dažniausiai gi pildome mes pagal pateiktus dokumentus.
Sakyčiau buh. apskaitos įmonės darbuotojai turėtu pasirašinėti tik registrus.

Ar pasirašote DU išmokėjimo žiniaraščius?

16 straipsnis. Apskaitos registrai
1. Ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenys registruojami apskaitos registruose.
2. Apskaitos registrų formą, turinį ir skaičių nusistato ūkio subjektas pagal savo poreikius.
Kokius esate nustate? Pas mus tai pirkimo, pardavimo opraciijų žurnalai, kasos knyga ir viskas.
Kiti dar spausdina banko sąskaitos operacijų apyvartas. smile
Kadangi planuojame rengti pagaliau apskaitos politikas, tai norisi viską susidelioti, nes kaip pasitvirtinsi, tą ir reikės daryti. smile
3 2016-09-01 11:00 Luka_Paciolis

Tess rašė:
Ar pasirašote avansines apyskaitas kaip buhalteris?

Ar pasirašote DU išmokėjimo žiniaraščius?
Pagal Kasos darbo organizavimo ir kasos operacijų atlikimo taisyklių 9 p. prievolė tenka atskaitingam asmeniui pildyti AP ir tik ją užpildžius pateikti vyr.buhalteriui. Darbuotojas turi būti supažindintas su atsiskaitymo tvarka ir avansinės apyskaitos pildymo tvarka. Taigi, jei jūs atliekate techninį AP pildymą, tačiau atskaitingas asmuo taip pat turi ją pasirašyti.
Kas liečia DU išmokėjimo žiniaraštį, tai buhalteris pasirašo tik kaip šio žiniaraščio sudarytojas, bet jokiu būdu ne pinigų išmokėtojas.
Tess Tess 20234
2016-09-01 11:15 Tess
Dažniausiai visas techninis darbas atitenka mums.
Parašus aišku surenkame. smile
Nesinori tiesiog netyčia pridėti parašų, kur jų bereikia. smile
Aišku KIO, KPO nepasirašome.
Auditorė J. Navikienė minėjo, kad ant kai kurių dokumentu deda tiesiog spaudą su pareigom ir vardu, pavarde, bet parašo nededa, nes tai tik liudija, kad dokumentą patikrina.
Tai ir bandau susidėlioti.
1 2016-09-01 11:19 Luka_Paciolis
Aš dedu spaudą "Gauta, data, v.p." ir tokiu būdu pagal nutylėjimą reiškia, kad dokumentas pateiktas buhalterijai, bet ir buhalterio patikrintas .
KJurate KJurate 6546
1 2016-09-01 11:42 KJurate
Aš ant KIO ir KPO pasirašau, nes vyr. buhas juk neformuoja tokio dokumento, o patvirtina, kad jis apskaitoje užregistruotas, tad ir psirašau, kad užregistruotas :) teisingai
Tess Tess 20234
1 2016-09-01 11:46 Tess
Na seminare sakė, nesirašyti, juk tam yra kasos knyga.
Jus gi nedalyvavote pinigų operacijoje, kai orderis buvo išrašytas.
Jei būtų kokia kriminalinė situacija, tai dėl ne vietoje padėto parašo taip FNTT ar kita institucija papurtytu, maža, manau, nepasirodytu. smile
Tess Tess 20234
2016-09-01 11:49 Tess
Dar norėčiau vis tik grįžti prie registrų, kokie jūsų manimu papildomi registrai būtini.
Kokius darote metinius? smile Ar atspausdinate, ar laikote tik kompiuteryje?
2016-09-01 11:59 Luka_Paciolis
Apskritai viskas priklauso nuo įmonės, kuriai tvarkoma apskaita, paruoštos apskaitos politikos.
Tess Tess 20234
2016-09-01 12:08 Tess
Bet dažniausiai įmonės neturi apskaitos politikos, tai tenka rengti apskaitos įmonei.
O kad parengti, reikia su ta įmone padirbti bent 3 mėnesius. smile
Bet apskaitos politika vistiek negali nurodyti buhalteriui pasirašyti dokumentą, jei jis fiziškai nedalyvavo toje operacijoje.
2. Ūkio subjekto vadovo patvirtintoje apskaitos politikoje turi būti nurodoma:
1) ūkio subjekto apskaitai taikomi apskaitos standartai ar kiti teisės aktai, reglamentuojantys apskaitą ir finansinę atskaitomybę;
2) finansinių ataskaitų rinkinio sudėtis ir finansinėms ataskaitoms sudaryti taikomi apskaitos principai;
3) apskaitos metodai ir taisyklės, kuriais vadovaujamasi registruojant ūkio subjekto turtą, nuosavą kapitalą, finansavimo sumas, įsipareigojimus, pajamas, sąnaudas ir (ar) pinigų srautus.

Sudėtingas dalykas man tai atrodo. smile
2 2016-09-01 12:26 Luka_Paciolis
Manau, kad turėtų būti atskira sutartis su įmonėmis dėl AP parengimo ir šis darbas turi būti apmokamas. O jei neturi ir nesutinka mokėti už AP rengimą, tuomet apskaitą reikėtų tvarkyti vadovaujantis tik įmonės vadovo įsakymais bei įstatymais,reglamentuojančiais apskaitą ir FA.
Tess Tess 20234
2016-09-01 13:14 Tess
Na seminare sakė, kad ne visada papildomai ima už AP. Apskaitos politika reikalinga ne tik įmonei, bet ir apskaitą tvarkančiam asmeniui kaip apsaugos priemonė.
Manau dažnas atvejis, kai vadovas nenori mokėti už apskaitos politiką bei įsakymų nerašo. Arba užsieniečiai, kurie jų neparašys. Tuomet tenka patiems juos kūrti. Kaip tuomet? Atsisakote tokio kliento, rašote už jį įsaktmus ar tvarkote tik vadovaujantis VASais?
3 2016-09-01 13:29 Luka_Paciolis
Žinoma, kad neatsisakau tokio kliento, tiesiog pati rašau įsakymą ten kur jo reikia, kad save apsaugoti, o apskaitą tvarkau pagal VAS'us. Apskritai tai yra bloga praktika, kad įmonės neima užmokesčio už AP, nes išsamus jos paruošimas reikalauja nemažai laiko sąnaudų, žinių. Beto, AP visų pirma yra reikalinga įmonės vadovui, nes tik jis atsakingas pagal BAĮ už įmonės apskaitos organizavimą, tad nemanau, kad yra teisingas teiginį jog AP yra reikalinga apskaitą tvarkančiai įmonei, kaip apsaugos priemonė smile
Pateiksiu pavyzdį, kuomet man reikėjo teisininko paslaugų, kad paruoštų sutartį, už kurią aš sumokėjau 45 €.
Tess Tess 20234
2016-09-01 13:40 Tess
Na šiandien gal labiau cituoju auditorę. Aš taip pat už tai, kad ši paslauga būtų apmokama. Iš viso buhalteriai ir net gi teisininkai yra nuvertinti.
Auditorė minėjo, kad apskaitos kaina kartais pakelia 5-10 eur per mėnesį, kad atsipirktu AP ruošimas. Bet aišku buna, kad išeina po 3 mėn. O kol nepadirbsi su klientu porą mėn. negalėsi ir AP paruošti. Na tai jau derybų klausimas. Ir kaip mokame deretys.
Tess Tess 20234
2016-09-01 15:43 Tess
Atrodo, kad tik su Luka_Paciolis dirbame buh. apskaitos įmonėse. smile
Pakėliau šią temą, nes ji man yra aktuali. Ir manau ne tik man. Šiandien mažai kas diskutuoja, nes rugsėjo 1. Bet tikiuosi, kad daugiau buhalterių įsitrauks.
Aš su mielu noru pasidalinsiu informacija, kuria užvakar gavau, nors už kelias valandas sumokėjau ne mažai.
Noriu pasidalinti ir išgvildenti tam tikrus momentus dėl mūsų visų. Juk smagiau perimant apskaitą gauti tvarkingus dokumentus su visais privalomais registrais ir parašais.
Tai pat visiems aktualu kaip (kokiais dokumentais) apsisaugoti nuo nesąžiningų klientų.
Kaip organizuoti optimaliai buhalterių darbą ir t.t., ir t.t.
Tai nesislepiam po krūmais, o bendraukime ir bendradarbiaukime. smile
KJurate KJurate 6546
2 2016-09-01 17:13 KJurate
ir man visi šie klausimai aktualūs, bet praktika rodo, kad ir įmonės ir buhalteriai pagal darbo sutartis perduoda laaaabai skirtingos kokybės duomenis...
va nesenai gavau:
viskas gražiai suspausdinta, susegta, sunumeruota, FA jau pateikta susiparašuota, perdavimo aktas surašytas... lėlytė iš pažiūros...
pradėjau keltis likučius skolų... netgi tie, kurie faktūrose matosi... ir tie neatitinka nei tiekėjų nei pirkėjų
pasikviečiau vadovą rodau... sako, ji gi sena buhalterė, 15 m. pas mus dirbo, o prieš tai VMI dirbo, juk viską žino, kaip čia taip?
skambinam jai,. ji pajūryje ilsisi, tad atsakymas nenustebino: neatsimenu... ką davėte tą suvedžiau, o knaisiotis ir gaudyti dokumentus ne mano reikalas...nauja atsirinks smile viskas yra perduota smile

Tess Tess 20234
2016-09-01 17:27 Tess
Sutinku, kartais atrodo gauni saldainiuką, o kai atverti. smile
Tiesiog po seminaro iškilo įvairių klausymų. Apie ką net nepagalvodavau.
Pvz. tinkamas dokumentų pasirašymas, dokumentų archyvavimas (pvz. lektorės sutartyje yra įrašyta, kad perduoda suarchyvuotus dokumentus. 1 bylos kaina - XX Eur.) Archyvuoja pagal taisykles.
Taip pat rašo įvairius tarpusavio dokumentus, jei nesusitaria dėl dokumento registravimo apskaitoje.
Prie buh. pažymos rekomenduoja visada turėti vadovo įsakymo, kad po to nesakytu, kad nesąmonių čia pridarei.

Tess Tess 20234
2016-09-01 17:39 Tess
O kai apskaita vedame bile kaip, tai arba buhalteris yra neatsakingas, arba po 20-30 Eur prisikrauna įmonių ir nieko nespėja. O po to klientas moka dvigubai, nes tenka tvarkyti apleistą buhalteriją.
Tai ir vadovai turėtu suprasti buhalterio svarbą, ir buhalteris savo. Patys kalti nes labai nusipigina, o po to nespėja.
Vakar kaip tik vedžiau dokumentus ir atėjęs klientas stebėjo darbą. Klausė ar čia tikrai kiekvieną sąskaitą reikia įvesti ir taip visą dieną. Pasakė, kad mūsų darbas yra labai sunkus.
Tai gal reikia pasodinti vieną kartą vadovą šalia ir tegul sėdi, žiūri. smile
Tess Tess 20234
2 2016-09-01 18:34 Tess
Iš tiesų ko siekiau užvedant šią temą. Tai gal labiau techninę pusę.
Registrai, dokumentų pasirašymai, nesusitarimai, dokumentų perdavimo įforminimai, sutarties punktai. Pvz. prie sutarties reikėtu pridėti vadovo paso kopija ir priedą su užrašu, kad asmens tapatybė patvirtinta. Dėl šito aišku reikia registruotis asmens duomenų apsaugos registre.
Kaina tai jau derybų klausimas, kas kaip moka save pateikti.
Auditorė minėjo, kad vienai įmonei AP už papildomą mokestį, kitai nemokamai. Vienai išrašo atskirai už metinę FA, kitai įmonei šiek tiek prideda prie mėnesinio mokesčio. Vieniems tarpinį padaro nemokamai, jei pastoviai reikia derasi dėl kainos.
Nekalbu apie pavienius, kaip prisidūrimas prie algos, aišku galima tvarkyti už 30-50 Eur vieną kitą įmonę. Bet sutikime, kad ne 20 įmonių po 30 Eur, kad nesusitvarko.
Kažkaip dažnai mes kalbame apie kainą. Bet retai apie atsakomybę, techninius dalykus, apie darbų atlikimą ir t.t.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui