Tess rašė:
Nežinau Byla ko aš jums neįtikau.
Tiesiog norėjau padiskutuoti apie kitą mūsų darbo pusę. Dokumentavimą, parašus, registrus, skolas. Kaip dirbti, kad nenukentėti nuo nesąžiningų klientų, kaip apsisaugoti nuo visokių institucijų tikrinimų (t.y. kaip ir ką įrašyti sutartyje, kokius dokumentus galima pasirašyti, kad netampytu kaip bendrą).
O ne apie tai kaip sunku, kai nėra darbo ir tenka dirbti už mažai.
Auditorė sako, kad patys nusipiginome, patys kelti. Kaip Luka_Pačiolis rašė, sumokėjo teisininkui 45 Eur už dokumento paruošimą 45 Eur..
Ji sakė, kad mažiausia kaina 50 Eur.. Aš pritariu.
Tai jeigu kas ir norės pasibendrauti, tai prašom, tikrai pasidalinsiu žiniomis, kurias gavau.
O aš sakau, kad auditorių darbas - kalbėti. Ir teorija, deja, labai skiriasi nuo praktikos. Gal didžiosios apskaitos įmonės (jei tokių yra) ir gali sau daug ką leisti. Nes, aš taip pat sutinku, kad visi mes norime dirbti pagal įstatymo raidę ir pataikydami į kiekvieną jo punktą. Deja, natūroje, galimybės skirtingos.
Didžioji įmonė gali nusisamdyti pakankamą kiekį darbuotojų, ir dokumentus surinkti ir sunumeruoti ir visur kitur visus kablelius ir taškelius sudėlioti, o ką gali maža įmonė? Kiek įmonių tenka vienam mažosios apskaitos įmonės buhalterei vienu metu aptarnauti? Tai gal ateityje ir liks tiks didžiosios įmonės, gal, pagaliau, mažosios ims jungtis į stambesnius verslo vienetus ir tada taps daugiau kas įmanoma.
O dabar ....
Todėl man jūsų kalbos tai garsūs svaičiojimai. O gal jums tai yra šiandienos realybė. Aš nežinau. Neįsižeiskite.