DaivaP rašė: Na aš perskaičiau PMĮ 22 str. ir supratau, kad
- reklamos sąnaudomis pripažįstamos sąnaudos, skirtos informacijai (popierėlis buvo su logotipu), skatinančios įsigyti prekių;
- reprezentacinės sąnaudos skirtos naujiems verslo ryšiams užmegzti ar pagerinti.
Jei būtume paskelbę akciją "nemokami šokoladukai" tai būtų didesnė tikimybė sulaukti naujų klientų. Tada sakyčiau - reprezentacija.
Pritarčiau Loretai13 - visada teigių kad reklama - VISADA, be išimčių turėjo viešumo požymį - pvz. Jei aš bučiau užėjęs (t.y. bučiau žinojęs ir spėjęs to momentu kada realiai jie buvo ir buvo dalinami) - man duotų šokolodaduką - tikriausiai Ne - todėl tai negali būti reklama.
Todėl informacijos nėšimas ne vienintelis požymis - nes ir ant televizoriaus galima užrašyti UAB "DaivosP įmonė" - bet tikriausiai sutiktum kad tai nebūtų reklama.
Na va o susdama šokoladuką klientui - būtent palaikai ryšius - nes Klientas valgo šokoladuka ir galvoja, ot šaunuolė ta Daiva - tokį šokoladuką skanu man atsiuntė ir toliau priksių iš jos prekes.