Aš Jūsų atveju tai buhalterę forminčiau kaip dirbančią ofise.... bet dirbtų ji namie....
Matot... aš mastau taip.... kad viena buhalterė, dirbanti ofise - nieko baisaus.... nes po mėnesio vistiek ji ne viena dirbs.... ir vistiek darbų saugą reikės kažkada tvarkytis :)
O tada koks jau skirtumas ar dėl vieno žmogaus darbų saugą tvarkytis ar dėl dviejų....
Na nebent nežadate priimti kol kas kitų darbuotojų.... ir norite pataupyti pinigėlius ;)
Gaila, bet neteko niekur matyti buhalterės oficialiai įsidarbinusios ir nurodžius kad darbus atliks ji NAMIE.... kažkaip visi lyg ir nurodo darbe... :)
Šiaip įdomi situacija :) tikrai galėtų kažkas iš darbų saugos pusmėnulių tasiliepti ir pasakyti , ar galima nurodyti darbuotojo veiklos vietą ne įmonėje.... :) gal tada darbų sauga neprivaloma.... nors vistiek.... Direktorius tai DS sudarys... o tai jau skaitoma , kad tai yra darbo santykiai su žmogumi.... :)
basic rašė: Dėkui visiems už patarimus.
Kilo tokia idėja, kad galėčiau buhalterę apiforminti kaip dirbančią namie (ne buveinėje), nes praktiškai taip ir yra. Ar tuomet reiktų visų tų instruktažų ir t.t.? Ką manot?