SAUGOS IR SVEIKATOS INSTRUKCIJOS

C
Colop 13604
2009-10-05 11:56 Colop 2011-09-11 06-27
KAD PAVOJŲ JOKIŲ tai dar nereiškia kad taip galima...
vistiek turi būti krūvos popierių.... yra reikalavimai....
(vieni zmones darbe net elektrinio virdulio kaip rpiemones darbe instrukcija raso)....
Šiaip patariu netingeti ir pasiskaityti visa tema. ne karta buvo aiskinta apie darbų saugą.
Kazkas netingėjo visko surašyti... netingėkite Jūs perskaityti...

Mano asmeninė nuomone - jeigu tai nauja ir vieno zmogaus imone tai išlaidu turite ir svarbesniems dalykams... :)))
P.S. - žinau viena direktoriu kuris darbina zmones... turi imone 10 metu gal kazkur... ir nesuka galvos del tu popieriu...
Jis teigia ; man pirma karta susimoketi bauda kainuos pigiau negu kas metus darbu saugos imonei moketi 1000 litu uz nieka :DDD :)
C
Colop 13604
2009-10-05 12:01 Colop
Sutinku, kad reikalavimai kartais idiotiski... ypac jei yra asmens uab., nu ir dar buhalteręę samdosi.... viską dirba bute... joki uirengimu... tik kompas ir spausdintuvas...
bet nesvarbu kokiu keliu.... bet pasistenkite, kad popieriau butu mazdaug tvarkingi :)

Jei dirba tik direktorius tai nieko jums nereikia, nes nera darbo santykiu su darbuotojais, tame tarpe ir nereikalinga darbu sauga. jus kaip darbdavys turite tureti pazymejima darbdavio, igalioto asmens ir daugiau jums nereikia nieko..
Nezinau kaip Jus uzskaitytu.... ar skaitytu vat kad dvi pareigines... ir jus jau samdot kita zmogu (patį save).... ar skaitytusi kad dirbate vienas... sito nezinau :)

Jei ka ne taip sakau - pataisykite mane nedelsdami. :)
S
Sandra_v 4581
2009-10-05 12:05 Sandra_v 2011-09-11 06-27

basic rašė:
Kaip sakiau veikla paprasta, buveinė bute registruota, dirbu aš ir buhalterė, jokių pavojų :)

Nu taip jokių pavijų o jei su tušinukais akis išsibadysit?
Kažin kur Elste šiandien padėtų jos pagalba šiu klausimu
C
Colop 13604
2009-10-05 12:09 Colop 2011-09-11 06-27
Butent... kad tik Elstes cia ir betruko.... (čia iš gerosios pusės sakau :)
nes ji per daug profesionaliai dirba savo darbą :DDDD :)

Butent, kad darbe tiek visko numatyti reikia.... net jei zirkles buhaltere naudoja laiskui atkirpti - jau turi buti darbu sauga , kad zirkles laikyti atokiai nuo zmogaus, neatskukti i kita zmogu. dirbti tik darbo vietoje... durnizmas.... bet ka darysi....
Ypač jei didele imone ir visokiu idiotų dirba - tada suprantu.. reikia ir zirkliu ir arnbatinuko isntrukcija rasyti... bet jei du vadybininkai ofise dirba ir ju darbas yra tik klientu aptarnavimas.... nu ka ten tokio jau kenksmingo jie bepadarys....
nebent atsises ant tusinuko... ikiš galvą į įjungtą virdulį....





Sandra_v rašė:

basic rašė:
Kaip sakiau veikla paprasta, buveinė bute registruota, dirbu aš ir buhalterė, jokių pavojų :)

Nu taip jokių pavijų o jei su tušinukais akis išsibadysit?
Kažin kur Elste šiandien padėtų jos pagalba šiu klausimu
B
basic 12
2009-10-05 12:11 basic 2011-09-11 06-27

Colop rašė: Jei dirba tik direktorius tai nieko jums nereikia, nes nera darbo santykiu su darbuotojais, tame tarpe ir nereikalinga darbu sauga. jus kaip darbdavys turite tureti pazymejima darbdavio, igalioto asmens ir daugiau jums nereikia nieko..
Nezinau kaip Jus uzskaitytu.... ar skaitytu vat kad dvi pareigines... ir jus jau samdot kita zmogu (patį save).... ar skaitytusi kad dirbate vienas... sito nezinau :)

Jei ka ne taip sakau - pataisykite mane nedelsdami. :)


Su VMI konsultavausi, tai sakė, kad direktorius gali tik laikinai būti atsakingas už apskaitą.

Na tai gerai darbdavio pažymėjimą įsigysiu (kursai, ~200lt), įgalioto asmens (Hmm, o katras čia?), o kaip ten dėl tų visų pareigybinių instrukcijų, etc?
C
Colop 13604
2009-10-05 12:19 Colop
basic,
o kiek tas laikinai ??? smile smile smile kiek maksimaliai gali direktorius buti uz apskaitą pats atsakingass ??? (kažkaip galvojau kad neribotai :DDD :)

o dėl visų dokumentų ir ne dokumentų plačiau tai arba palaukite Elstės, arba parašykite Aleksiukas privačia žinutę, arba paskaitykite seniau kalbėtas žinutes...
Buvo kažkieno įdėtas geras paaiškinimas :) smile
C
Colop 13604
2009-10-05 12:21 Colop
Basic, pareiginės instrukcijos... nėra labai sudėtingas dalykas :) (tax.lt ir jų yra:) .
Aš tai Jūsų vietoje pareigines sudaryčiau :)
vieną buhalterei - apskaitininkei.... kitą direktoriui - vadovui :))) smile Juk tai nieko nekainuoja :)

Ir iš karto forminčiau buhalterį.... nes kas iš to , kad sėdėsite ne savo rogėse, padarysite klaidų... o tada jau ieškosite buhalterio... jis bandys Jūsų klaidas taisyti....
o čia vat pasisamdai buhalterį, jis nuo pat pradžių naujoje įmonėje viską sažiningai daro, išlaiko pastovumą.... dirba tuo paciu principu... nes jei viena menesi padirba vienas.. kita menesi kitas.... tada atsiranda :
viena buhalterė darė taip.. kita darė kitaip... gavosi mišrainė....
A
Amanda 3804
2009-10-05 12:24 Amanda
Sočiai čia yra tos informacijos. Kokie reikalingi žurnalai, instrukcijos ir pareiginės. Tik netingėgit pasiskaityti. O kai paskaitysit tai viską ir rasit: vidaus darbo tvarkos taisykles, įvadinę instrukciją, direktoriaus ir buhalterio instrukcijas, bei pareigybes. Kai įmonėje tik du žmonės nieko jau čia tokio labai ir nereikia. Niekas čia nepuls jūsų tikrinti ir kontroliuoti iš karto. Bet susitvarkyti tikrai reikia.
B
basic 12
2009-10-05 12:28 basic 2011-09-11 06-27
Įmonė šeimyniška, taigi aš galiu būti buhalteris tik oficialiai :) o tas laikinai, kaip VMI pakomentavo, neapibrėžtas.


Colop rašė: Basic, pareiginės instrukcijos... nėra labai sudėtingas dalykas :) (tax.lt ir jų yra:) .
Aš tai Jūsų vietoje pareigines sudaryčiau :)
vieną buhalterei - apskaitininkei.... kitą direktoriui - vadovui :))) smile Juk tai nieko nekainuoja :)

Ir iš karto forminčiau buhalterį.... nes kas iš to , kad sėdėsite ne savo rogėse, padarysite klaidų... o tada jau ieškosite buhalterio... jis bandys Jūsų klaidas taisyti....
o čia vat pasisamdai buhalterį, jis nuo pat pradžių naujoje įmonėje viską sažiningai daro, išlaiko pastovumą.... dirba tuo paciu principu... nes jei viena menesi padirba vienas.. kita menesi kitas.... tada atsiranda :
viena buhalterė darė taip.. kita darė kitaip... gavosi mišrainė....
A
Aleksiukas 1401
2009-10-05 12:32 Aleksiukas 2011-09-11 06-27

basic rašė: Įmonė šeimyniška, taigi aš galiu būti buhalteris tik oficialiai :) o tas laikinai, kaip VMI pakomentavo, neapibrėžtas.


Labas. Turėjote gauti laišką į paštą, kur nurodyta viskas kas reikalinga ir pagal kokius norminius aktus. O po to ieškokite ir daug ką galite pasidaryti savo jėgom. Bet aišku tai užims laiko. ir pasižiūrėkite, kad dokumentai būtų nepasenę.
C
Colop 13604
2009-10-05 12:36 Colop
buti buhalteriu tik oficialiai ?
nežaiskite.
kas tvarko tas ir buna oficialiai. jei mane samdo darbdavys tvarkyti apskaita, bet oficialiai visur tik jo parasas.... tai kam man dirbti ??? bet ka padarau.. jis pasiraso ir viskas... lnebent Jums apskaita tvarkyti seimos zmogus :)
O del instrukciju ir visko - tikrai pasiskaitykite :) buvo viskas pavardinta :)
smile smile smile
B
basic 12
2009-10-07 11:14 basic
Dėkui visiems už patarimus.

Kilo tokia idėja, kad galėčiau buhalterę apiforminti kaip dirbančią namie (ne buveinėje), nes praktiškai taip ir yra. Ar tuomet reiktų visų tų instruktažų ir t.t.? Ką manot?
C
Colop 13604
2009-10-07 12:57 Colop 2011-09-11 06-27
Aš Jūsų atveju tai buhalterę forminčiau kaip dirbančią ofise.... bet dirbtų ji namie....
Matot... aš mastau taip.... kad viena buhalterė, dirbanti ofise - nieko baisaus.... nes po mėnesio vistiek ji ne viena dirbs.... ir vistiek darbų saugą reikės kažkada tvarkytis :)
O tada koks jau skirtumas ar dėl vieno žmogaus darbų saugą tvarkytis ar dėl dviejų....
Na nebent nežadate priimti kol kas kitų darbuotojų.... ir norite pataupyti pinigėlius ;)
Gaila, bet neteko niekur matyti buhalterės oficialiai įsidarbinusios ir nurodžius kad darbus atliks ji NAMIE.... kažkaip visi lyg ir nurodo darbe... :)
Šiaip įdomi situacija :) tikrai galėtų kažkas iš darbų saugos pusmėnulių tasiliepti ir pasakyti , ar galima nurodyti darbuotojo veiklos vietą ne įmonėje.... :) gal tada darbų sauga neprivaloma.... nors vistiek.... Direktorius tai DS sudarys... o tai jau skaitoma , kad tai yra darbo santykiai su žmogumi.... :) smile smile smile



basic rašė: Dėkui visiems už patarimus.
Kilo tokia idėja, kad galėčiau buhalterę apiforminti kaip dirbančią namie (ne buveinėje), nes praktiškai taip ir yra. Ar tuomet reiktų visų tų instruktažų ir t.t.? Ką manot?
Elste Elste 27356
2009-10-07 13:01 Elste
nurodyti, kad dirbs namuose galima.
Tiesiog darbos sutartyje 1.1.punkte įrašote, kad dirbs namuose ir tų namų adresą.

O darbų saugos instruktažai vis tiek yra būtini. Gi ir namuose dirbdama turi mokėti saugiai įsijungti kompiuterį, su pieštuku akies neišsidurti, sąvaržėlės nepraryti ir pan. smile
C
Colop 13604
2009-10-07 13:09 Colop 2011-09-11 06-27
Elste :)
Aš irgi vat taip iš širdies pagalvojau.. kad popierizmo tiek pat.... ar darbinti žmogų namie ar įmonėje :) Ir Tu patvirtinai mano spėjimą :))))
O vat šioje situacijjoje, kaip Basic sako, tai kaip geriau jai darbinti ?
buhalterę namie ar buhalterę ofise ?
aš tai viską ką įmanoma darbinčiau ofise... kad namų adresai nesimakaluotų.... nes tada ten vėl prasidės neaiškumai.... :)
(niekad negaliu atsigauti po šoko, kai klientai susiranda internete UAB REGISTRACIJOS adresą.... ir atvykstą į steigejo namus kaip į įmonę...). :) dėl to kažkaip namų adresą naudotis veikloje nemėgstu :)



Elste rašė: nurodyti, kad dirbs namuose galima.
Tiesiog darbos sutartyje 1.1.punkte įrašote, kad dirbs namuose ir tų namų adresą.

O darbų saugos instruktažai vis tiek yra būtini. Gi ir namuose dirbdama turi mokėti saugiai įsijungti kompiuterį, su pieštuku akies neišsidurti, sąvaržėlės nepraryti ir pan. smile
B
basic 12
2009-10-07 13:09 basic 2011-09-11 06-27
Kitų darbuotojų tikrai neplanuoju priimt, nes tiesiog veikla yra visiškai minimali ir ateityje tikrai ten kažkokių didelių pasikeitimų nebus. Pinigų sutaupyti norisi, kadangi nežinia ar ši VšĮ išviso kada atsipirks. O kiekvieną laisvą litą investuoju į kitą sritį.

[quote:f7d97cb627]Aš Jūsų atveju tai buhalterę forminčiau kaip dirbančią ofise.... bet dirbtų ji namie....
Matot... aš mastau taip.... kad viena buhalterė, dirbanti ofise - nieko baisaus.... nes po mėnesio vistiek ji ne viena dirbs.... ir vistiek darbų saugą reikės kažkada tvarkytis :)
O tada koks jau skirtumas ar dėl vieno žmogaus darbų saugą tvarkytis ar dėl dviejų....
Na nebent nežadate priimti kol kas kitų darbuotojų.... ir norite pataupyti pinigėlius ;)
Gaila, bet neteko niekur matyti buhalterės oficialiai įsidarbinusios ir nurodžius kad darbus atliks ji NAMIE.... kažkaip visi lyg ir nurodo darbe... :)
Šiaip įdomi situacija :) tikrai galėtų kažkas iš darbų saugos pusmėnulių tasiliepti ir pasakyti , ar galima nurodyti darbuotojo veiklos vietą ne įmonėje.... :) gal tada darbų sauga neprivaloma.... nors vistiek.... Direktorius tai DS sudarys... o tai jau skaitoma , kad tai yra darbo santykiai su žmogumi.... :)[/quote]
C
Colop 13604
2009-10-07 13:22 Colop 2011-09-11 06-27
neišeis pataupyti tų litų visgi... tuo pasirūpino mūsų įstatymai :)
nors.... jei kitų darbuotojų nebus.... tai susitvarkykite bent minimaliai tas darbų saugas.. ir dirbsite ramiai.... :) smile
nors kiti dėl vieno darbuotojo ir netvarko iš viso nieko.... sakydami tuo - kad pirma karta baudos tokios pačios kaip mokestis saugos firmai už pusmetį... ;DDD :)
Elste Elste 27356
2009-10-07 13:25 Elste 2011-09-11 06-27

Colop rašė: aš tai viską ką įmanoma darbinčiau ofise... kad namų adresai nesimakaluotų.... nes tada ten vėl prasidės neaiškumai.... :)
(niekad negaliu atsigauti po šoko, kai klientai susiranda internete UAB REGISTRACIJOS adresą.... ir atvykstą į steigejo namus kaip į įmonę...). :) dėl to kažkaip namų adresą naudotis veikloje nemėgstu :)

Teisingai. Nes paskui atvažiuoja kaiman visokie treninguoti su džipais, kramtuške kramtydami ir ieško koncerno prezidento aplink šieno kūgį smile
C
Colop 13604
2009-10-07 13:40 Colop
Vat nuo tų džipuotų ir bandau apsaugoti buhalterę :) paskui ji namie sėdės... ves apskaitą.... o jai skambins į duris visokie džipuoti :DDD :)
kad net ir dėl tikrintojų..... įrašius namų adresą kaip darbo vietos.... tada gali ir tikrintojai atvažiuoti pradėti ? vmi.. vdi ??? smile
B
basic 12
2009-10-07 14:15 basic
Na supratau situaciją :) Taigi teks pasidaryt visus tuos popierius, gal ir nieko tokio, nes išsiaiškinau, kad bent jau tas pažymėjimas yra universalus (ty ne tik konkrečiai įmonei). Nes ateityje ketinu dar keletą įmonių atidaryti ir tada jau tikrai reikės, nes bus darbuotojų daugiau ir pan.

Dėkui visiems smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui