names rašė:
Laba diena.
1. Įmonė nori programą daudoti ir kitame padalinyje, ar reikia pirkti dar vieną programos darbo vietą ar galima kaip nors padaryti be to pirkimo?
2. Kaip yra su kasos aparatu jei įmonė pradėtų naudotis, ar reikia kažkaip"pririšti" prie programos?
3. Ir kaip padaryti kad darbuotojas neprieitų prie visos programos , o tik prie kasos aparato, sąskaitų išrašymo, ir sandėlio, t.y. kad nemartytų įmonės dokumentų>?
1. Reikės papildomos darbo vietos. Tikriausiai norėsite naudotis per internetą viena duomenų baze? Tada teks įsigyti SQL serverį. Kreipkitės į Edlontą.
2. Edlonta turėtų paaiškinti kaip tai padaryti.
3. Sukurti papildomą vartotoją (suteikti vardą ir slaptažodį, taip pat administratoriui užsidėti slaptažodį) ir suteikti jam reikalingus leidimus (pačioje programoje).