sveiki,
tokia situacija: padaryta
a la inventorizacija. Faktinis likutis nuo likučių Cente skiriasi siaubingai, daug persirūšiavimo, pertekliaus, trūkumų. Nu, siaubenija.
Su Centu įmonėje dirbama tik su pardavimais ir pajamavimu. Buhalterija nevedama juo.
dabar klausimas: kaip galima būtų tą prekių persirūšiavimą ir trūkumus sutvarkyt, kad būtų bent jau teisingi likučiai? Nes buhalteris pasakė, kad jokio nurašymo ir pajamavimo nebus.
Pagalvojau, o gal galima tas prekes sutvarkyt Cente per iškomplektavimą? ten kur išlaidavimas įvesti prekę, kurios trūkumas, o kur pajamavimas - įvesti prekę, kuri realiai yra? Ar galima taip? Bet tada su savikainom bus nesutapimai
Bet jei buhalterija centu nevedama, tai gal nieko tokio?
Gal kas gali patart man?