2007-07-17 10:26
Emilita
Gal esate susidure su vadybininku atsakomybe uz bankrutavusius ju klientus. Veiksmas vyksta tai: vadybininkas susiranda nauja klienta, paruosia sutarti atidetui mokejimui 30 dienu (sutarti pasiraso imones vadovas), pardavineja prekes pusmeti. Po truputi klientas pradeda veluoti mokejimus nuo 10 iki 60 ar net 90 dienu po atideto termino suejimo. Dar po keliu menesiu paaiskeja, kad pas klienta nebedirba nei vienas darbuotojas ir klientas stabdo veikla. Gauname rasta is bankroto administratoriaus,kad klientui paskelbtas bankrotas. Ar nemanote, kad klientu mokumus, siaip viska veikla turi stebeti vadybininkas,kuris su juo dirba. Gal galite patarti, kaip bankrutavusio kliento skola issireikalauti is vadybininko? Ar siam reikalui tinka individuali materialios atsakomybes sutartis? Juk vadybininkai suimteresuoti kuo daugiau parduoti, nepaisant kliento mokumo, veiklos efektyvumo. Nuo to jiems mokamas priedas prie atlyginimo. O jei klientas bankrutuoja, vadybininkas negauna tik savo uzdirbto procento. O imonei lieka didziuliai nuostoliai.
Pasidalinkite prasau mintimis, kas turite tokiu pat problemu, ar esate jas isprende.
Is anksto dekoju.