2012-08-27 12:08
GodaKLP
Na gal aš iš įpročio pavadinau sandėliais, tai būtų įmonės padaliniai. Turim 3 pardavimo padalinius ir kaip atskiri padaliniai yra išskirti visi vilkikai. To nori vadovai, kad matyti konkrečiai kiekvieno vilkiko bei kiekvieno pardavimų padalinio pajamingumą. Todėl tokios sąskaitos kaip bendrosios administracinės (internetas, banko paslaugos, IT nusidėvėjimas, administracijos darbuotojų DU ir t.t.) kiekvieno mėnesio pabaigoje perskirstomos, išdalinant jas. Tik bėda kad jos išsikelia ir atsikelia į tą pačią balansinę sąskaitą, kas uždidina jos apyvartas, o dėl to gavau audito pastabas. Pasiūlymas vesti padalinių lenteles tik excelyje nepavyko, nes vadovai nori atsidarę apskaitos programą matyti viską ten. Be to visas ataskaitas auditui turėjau daryti rankiniu būdu excelyje, nes programa neturi ataskaitų IT judėjimo per atask.laikotarpį, normalių inventorizacijų, netgi paprastas dalykas: reikia sužinoti, kuris padalinys išrašė tam tikrą SF, tai nėra jokios paieškos, turiu įeiti į kiekvieną sandėlį ir ieškoti rankiniu būdu. matyt paprasčiausia mes tą savo Konto jau "išaugome", tai dabar reiktų šiek tiek geresnės su pvz. atskiru valdymo moduliu, taip pat pritaikyta DU programa vairuotojams kad nereiktų rankomis skaičiuoti dienpinigių ir t.t. Galvojame apie Labbis III, kuri panaši į Konto ir nereiktų vadybai daug mokytis... bet gal dar kas kitokių pasiūlytų...