karmen rašė: Noriu pagalbos. Mūsų įmonė užsiima transporto paslaugomis, todėl nežinau kaip elgtis su pardavimais.
Buvo nupirkta viena stambi detalė ir atgabenta iš Amerikos. Už prekę apmokėjom per banką pavedimu (
yra amerikonu sąskaita). Detalę atgabeno tarpininkavimo firma, kuri išrašė sąskaitą, kad siuntėjas ir mokėtojas mūsų įmonė, o gavėjas Rusijos įmonė. Už pervežimo paslaugą apmokėjome grynais.
Ta detalė po kiek laiko buvo parduota tai pačiai Rusijos įmonei.
Kokia turėtų būti sąskaitų korespondencija???
Nesusidūriau su tokiais perpardavimais

Na apmokėjote, sąskaitą turite. Tai jūsų detalė. D20X(prekės skirtos perparduoti)/K271X
Šiaip jau detalės atgabenimas didina detalės įsigijimo savikainą. D20X(prekės skirtos perparduoti)/K2435
Na ir parduokite tiems rusams:
D 24X pirkėjų skola
K 5001 pardavimai
D6000 parduotų prekių savikaina
K20X prekės skirtos perparduoti