Ketvirtinės sąskaitos?

R
Ritzis 25
2005-03-31 11:00 Ritzis
Pagal sutartį sąskaita-faktūra už gretutinių teisių objektų (foninės muzikos kavinėse, parduotuvėse ir t.t.) panaudojimą išrašoma kas mėnesį arba kas ketvirtį.

Klausimas:

Ar sąskaitų išrašymas kas ketvirtį neprieštarauja PVM įstatymui?
R
Ritzis 25
2005-04-01 13:48 Ritzis
Nėra žinančių? smile
Loreta Loreta 28574
2005-04-01 14:42 Loreta
PVM įstatymui neprieštarauja, nes PVM atskaitomas pagal sąskaitos išrašymo datą. jeigu sąskaitoje nėra išskirti atskiri mėnesiai su atskiromis sumomis ir atskirai išskirtais tiems mėnesiams PVM, trauki į tą mėn., kuriame išrašyta sąskaita.
R
Ritzis 25
2005-04-01 14:54 Ritzis 2011-09-11 03-40

Loreta rašė: PVM įstatymui neprieštarauja, nes PVM atskaitomas pagal sąskaitos išrašymo datą. jeigu sąskaitoje nėra išskirti atskiri mėnesiai su atskiromis sumomis ir atskirai išskirtais tiems mėnesiams PVM, trauki į tą mėn., kuriame išrašyta sąskaita.


Sąskaitoje-faktūroje matosi tik viena suma paskaičiuota už ketvirtį + vienas PVM. Vadinasi toks sąskaitos išrašymas legalus?
Loreta Loreta 28574
2005-04-01 14:56 Loreta
Taip, legalus. Pirma - sąnaudos vis tiek tame pačiame mokestiniame laikotarpyje (jei nedaromi mėnesiniai balansai), o PVM atskaita - pagal; sąskaitos išrašymo datą. Pažeidimo nėra.
R
Ritzis 25
2005-04-01 15:06 Ritzis
O kaip tada suprasti PVM įst. 79 str. komentarą:

"3. Ilgalaikių paslaugų (t.y., paslaugų, kurios teikiamos tam tikrą tęstinį laikotarpį, pvz., telekomunikacijų, nuomos ar pan.) teikimo, taip pat ilgalaikio elektros energijos, dujų, šilumos ir kitų rūšių energijos tiekimo atvejais gali būti išrašoma visų per mėnesį suteiktų paslaugų arba patiektų prekių PVM sąskaita-faktūra ne vėliau kaip iki 10 dienos kito mėnesio, einančio po mėnesio, kurį buvo suteiktos paslaugos arba patiektos prekės."

Visur kalbama apie "vieną" mėn., niekur nepaminėti ketvirčiai... smile
Irmina Irmina 1876
2005-04-01 15:12 Irmina 2011-09-11 03-40

Ritzis rašė: O kaip tada suprasti PVM įst. 79 str. komentarą:

"3. Ilgalaikių paslaugų (t.y., paslaugų, kurios teikiamos tam tikrą tęstinį laikotarpį, pvz., telekomunikacijų, nuomos ar pan.) teikimo, taip pat ilgalaikio elektros energijos, dujų, šilumos ir kitų rūšių energijos tiekimo atvejais gali būti išrašoma visų per mėnesį suteiktų paslaugų arba patiektų prekių PVM sąskaita-faktūra ne vėliau kaip iki 10 dienos kito mėnesio, einančio po mėnesio, kurį buvo suteiktos paslaugos arba patiektos prekės."

Visur kalbama apie "vieną" mėn., niekur nepaminėti ketvirčiai... smile

Mano giliu įsitikinimu (su auditorių patvirtinimu smile ) sąskaitos turi būti išrašomos kas mėnesį. Pirkėjui kaip ir viskas OK, bet pardavėjas du mėn. nesumoka pardavimo PVM, vadinasi, skriaudžia mūsų visų mylimą VMI smile
Loreta Loreta 28574
2005-04-01 15:16 Loreta
O dabar tu man atsakyk - kame matai nuostolį, jei išrašys vieną į ketvirtį?
Be to, labai miela frazytė "gali būti išrašoma" ...
Toliau. Tokio pobūdžio paslaugoms, kaip tavo paminėta, yra sudaromos sutartys. Jeigu jojse numatytos apmokėjimo bei sąskaitų pateikimo sąlygos, tuom ir vadovaujiesi.
Loreta Loreta 28574
2005-04-01 15:17 Loreta
Turiu prisipažinti, kad tiek "LATG-a", tiek "Agata" sąskaitas mums išstato kas mėnesį.
Irmina Irmina 1876
2005-04-01 15:19 Irmina 2011-09-11 03-40

Loreta rašė: Turiu prisipažinti, kad tiek "LATG-a", tiek "Agata" sąskaitas mums išstato kas mėnesį.

smile smile smile smile
R
Ritzis 25
2005-04-01 15:33 Ritzis 2011-09-11 03-40

Irmina rašė:

Ritzis rašė: O kaip tada suprasti PVM įst. 79 str. komentarą:

"3. Ilgalaikių paslaugų (t.y., paslaugų, kurios teikiamos tam tikrą tęstinį laikotarpį, pvz., telekomunikacijų, nuomos ar pan.) teikimo, taip pat ilgalaikio elektros energijos, dujų, šilumos ir kitų rūšių energijos tiekimo atvejais gali būti išrašoma visų per mėnesį suteiktų paslaugų arba patiektų prekių PVM sąskaita-faktūra ne vėliau kaip iki 10 dienos kito mėnesio, einančio po mėnesio, kurį buvo suteiktos paslaugos arba patiektos prekės."

Visur kalbama apie "vieną" mėn., niekur nepaminėti ketvirčiai... smile

Mano giliu įsitikinimu (su auditorių patvirtinimu smile ) sąskaitos turi būti išrašomos kas mėnesį. Pirkėjui kaip ir viskas OK, bet pardavėjas du mėn. nesumoka pardavimo PVM, vadinasi, skriaudžia mūsų visų mylimą VMI smile


O kaip gali nuskriausti VMĮ jei sąskaitos apmokamos kaip ir išrašomos kas ketvirtį? Šitoj konkrečioj situacijoj yra ne prekės, o paslaugos (foninė muzika).
Irmina Irmina 1876
2005-04-01 15:38 Irmina

"Ritzis rašė:
O kaip gali nuskriausti VMĮ jei sąskaitos apmokamos kaip ir išrašomos kas ketvirtį? Šitoj konkrečioj situacijoj yra ne prekės, o paslaugos (foninė muzika).



Apmokėjimas čia niekuo dėtas. Aš apie PVM kalbu. Pas mus buvo situacija, kai statybininkai rašė sąskaitą ir pridėjo du atliktų darbų aktus - už du mėnesius. Mus tikrino VMI, rado tokią kliurką ir tuoj pat nušuoliavo juos tikrinti.
D
daivali 167
2005-04-01 15:46 daivali
Šiap jau aš tokias sąskaitas, kai klientas nori rašau antrą ketvirčio mėnesį iki 10 d. Tada gaunasi už praeitą mėnesį, už einamą mėnesį ir už vieną į priekį - ir vilkas sotus ir avis sveika
M
Modestas 6750
2005-04-01 20:08 Modestas
Pamastymui: Už programos atnaujinimą (1 metų) išrašyta 1 PVM s.f. už metus....
Gal neprašysim kad kas mėnesį išrašytų po PVM s.f.? smile

Niekas ir neprašo smile
2005-04-02 17:58 Daivuliukas
Bet sąskaita išrašyta už ateinanti laikotarpį. Aš rašau PVM sąskaotas faktūras už ketvirtį pvz už II ketvirtį balandžio 30 d.Tada aš prisikaičiuoju 04 mėn ir tvarka. O kai gavome sąskaitas už prenumeratą metinę-sausio mėn, tai PVM kėliau į ateinantį laikotarpį ir 12 mėn padarau atskaitą.
M
Modestas 6750
2005-04-02 18:57 Modestas 2011-09-11 03-40

Daivuliukas rašė: Bet sąskaita išrašyta už ateinanti laikotarpį. Aš rašau PVM sąskaotas faktūras už ketvirtį pvz už II ketvirtį balandžio 30 d.Tada aš prisikaičiuoju 04 mėn ir tvarka. O kai gavome sąskaitas už prenumeratą metinę-sausio mėn, tai PVM kėliau į ateinantį laikotarpį ir 12 mėn padarau atskaitą.


nelabai aiškiai parašei...
Metinėje - sausio PVM s.f. buvo išskirtas PVM kas mėnesį, tai 12 mėnesių kas mėnesį ir iškeli į atskaitą PVM, ar tu čia kitaip išsireiškiai - atskaitą darai gruodį, gale metų?
2005-04-02 19:07 brukne-vetra 2011-09-11 03-40

Loreta rašė: O dabar tu man atsakyk - kame matai nuostolį, jei išrašys vieną į ketvirtį?
Be to, labai miela frazytė "gali būti išrašoma" ...
Toliau. Tokio pobūdžio paslaugoms, kaip tavo paminėta, yra sudaromos sutartys. Jeigu jojse numatytos apmokėjimo bei sąskaitų pateikimo sąlygos, tuom ir vadovaujiesi.


manau sutartis svarbiausia- joje numatomos atsiskaitymų sąlygos ir periodiškumas, o sąnaudų prasme gali pasidėlioti, kaip traukti.
artas71 artas71 12027
2005-04-02 19:36 artas71
Taip, frazė "būti išrašyta nedelsiant patiekus ...suteikus" įpareigoja rašyti nedelsiant arba.. avansu. Nematau kas draustų išrašyti tarkim 2005 01 10
už I ketvirtį.
artas71 artas71 12027
2005-04-02 19:51 artas71
Leidžia - prenumerata, draudimas rašoma į priekį.
artas71 artas71 12027
2005-04-02 20:04 artas71
Įstatymo nuostatos dažniausiai yra draudžiamojo arba įpareigojamojo pobūdžio.T.y jeigu atlikai- turi išrašyti, jeigu neišrašei, tau ir pajamas ir PVM paskaičiuos pagal įvykio faktą.
Su prenumerata yr raštas, kuriame pasakyta taip - kaip parašysi PVM - ar visą ar pagal kiekvieną mėn.- taip į atskaitą ir turi traukti.Tačiau kitų draudžiamųjų nuostatų nėra. Manau, gali rašyti sąskaitą ir už tarkim praėjusį ketvirtį, tačiau, pardavimo PVM ir apmokestinąmą vertę reikės parodyti kiekvieno mėn. deklaracijoje.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui