tralialia rašė:
Virgasius rašė: O kaip darote su išankstinėmis sąskaitomis? Jas įvedate į prekių pajamavimą? O kai gaunate PVM saskaitą - fakturą - ją (išansktinę sąskaitą) ištrinate ir vietoj jos įrašote PVm sąskaitą - faktūrą? Ar kaip kitaip darote?
Per Finansines operacijas įsivedat eilute, nurodant klienta, turinį ir D,K bei sumą. Kai patieksit prekes ir išrašysit PVM s. f., sudengsit skolą iš avanso, kuris matysit per Apmokėjimai tiekėjams arba pirkėjų apmokėjimai...
Ačiū, kad atsiliepei
Tai buvo mūsų įmonei išrašyta išankstinė sąskaita. Bet tai turbūt vistiek tokia pati tvarka.
Ar teisingai supratau, kad į finansines operacijas įtraukiu išankstinę sąskaitą (į prekių pajamavimą tiesiogiai netraukiu?). O paskui, kai gaunama sąskaita - ji jau įvedama į pajamavimą. Ar taip?
Ir dar klausimėlis. Kur vedate atsisakitomosios sąskaitos visas operacijas.
Pavyzdžiui, bankas nuskaičiavo komisisnį mokestį, tai man tiesiog įvesti į finansines operacijas su korespondencija ir viskas?
Arba kai iš sąskaitos litais suma pereina į sąskaitą valiuta, nuo kurios (sąskaitos valiuta) nuskaitomos palūkanos ir paskola bankui. Kaip tą įvesti?