Virgasius rašė: Gal dar gali man padėti. Pastebėjau, kad finansinėse operacijose nėra suformuota operacijos apie atlyginimų priskaitymą, yra tik mokesčių išskaitymai iš mokėtinų atlyginimų. Ar atlyginimų priskaitymą reikia atskirai įvesti į finansines operacijas? Ir finansinėse operacijose, iskaitymuose iš atlyginimų yra tik korespondduojančios sąskaitos ir sumos. O operacijos turinį reikia įrašinėti kiekvieną kartą, ar reikia kažkur įvesti programoje ir tai matysis ateityje. Ir dar - ką rašote "Kliento" skiltyje (finansinėse operacijose), ar irgi įvedate kažkur tą informaciją?
Būčiau dėkinga už informaciją, nes stringu prie šio reikalo
Jei pas tave ne pilna, o mini versija (pas mane mini), tai atlyginimų priskaitymus į finansines operacijas reikia suvesti rankytėmis. Priskaičiuojant mokėtiną d.u., "Kliento" skiltyje nieko nerašau, tiesiog palieku tuščią, ties mokesčių priskaitymais: prie SODros įmokų nurodau SODrą, ties GPM - VMI (nežinau ar čia taip ar ne...)
Kad kiekvieną mėnesį nereiktų to iš naujo rašinėti, tai finansinėse operacijose susirandu praeitus įrašus, atsistoju ant reikiamo įrašo, F9 (nauja eilutė) ir pataisau datas bei sumas.
p.s. nelaikau savęs didele žinove, todėl SORRY jei čia ką nors nusipezėsiu
. Tiesiog stengiuosi padėti iš menkos savo patirties, ir tikiuosi jei kas nors ne taip, tai mane pataisys