Kelionės lapai

nekalbi nekalbi 158
2009-08-06 15:30 nekalbi
Paklausk vairuotojų, jie tau tiksliai pasakys, o tai šūkauji čia šūkauji... be tikslo:)
N
Nainys 8
2009-08-07 08:22 Nainys 2011-09-11 06-22

Loreta13 rašė: Tikrai nežinau :))
Skambinkite draugams, transportininkams.

Juk mes nežinome nei jūsų automobilio markės, galingumo, pagaminimo metų, techninio stovio ir panašiai.
Normas nustato direktorius.
Buhalteris vykdo.

Transportininkai irgi plaukioja.Padėkite, miela Loreta, dėlkuro normos su priekaba.Automobilis VOLVO-FM-7 1999m Masė be krovinio-6340kg,maksimali masė-18000kg,galia-184kw,darbinis tūris-7284cm3.priekaba maksimali masė-8000kg,be krovinio-3100kg
L
Loreta13 30842
2009-08-07 08:26 Loreta13 2011-09-11 06-22

Nainys rašė: Transportininkai irgi plaukioja.Padėkite, miela Loreta, dėlkuro normos su priekaba.Automobilis VOLVO-FM-7 1999m Masė be krovinio-6340kg,maksimali masė-18000kg,galia-184kw,darbinis tūris-7284cm3.priekaba maksimali masė-8000kg,be krovinio-3100kg
Kad žinočiau, padėčiau :))
Gali būt daugiau 10-20 %.
Rekomenduočiau tam kartui nusiramint.
Priimt vairuotojo nurodytus litrus.
Grįžus į Lietuvą, atlikt bandomuosius važiavimus.
Ir patvirtint realias normas.
L
Loreta13 30842
2009-08-07 20:12 Loreta13 2011-09-11 06-22

Nainys rašė: Padėkite
Na man šiandien paaiškino, kad kuro norma didinama 0,3 litro 100 kilometrų kiekvienai krovinio tonai.
M
Mamba 571
2009-08-18 11:55 Mamba
Blemba mane subalamutino buhalterė. sako kelionės lapų jau velnais žino kiek laiko nereikia pildyt. O aš juos pildau nuo neatmenamų laikų... kaip yra iš tikrųjų?
Z
zaika 3663
2009-08-18 11:56 zaika 2011-09-11 06-23

Mamba rašė: Blemba mane subalamutino buhalterė. sako kelionės lapų jau velnais žino kiek laiko nereikia pildyt. O aš juos pildau nuo neatmenamų laikų... kaip yra iš tikrųjų?


o pagal ką ji nustato, kiek kuro sunaudota, o kiek dar bake "teliūškuojasi"? smile
2009-08-18 12:02 Kristiana__ 2011-09-11 06-23

Mamba rašė: Blemba mane subalamutino buhalterė. sako kelionės lapų jau velnais žino kiek laiko nereikia pildyt. O aš juos pildau nuo neatmenamų laikų... kaip yra iš tikrųjų?


Ne nereikia, bet neprivaloma smile
M
Mamba 571
2009-08-18 12:04 Mamba
Tipo aktas kažkoks apie pravažiuotus km. Ir tipo nebereikia nurodyt iš kur, į kur buvo važiuota. Sako parašai aktą, kad tokai tai ir tokia auto per tokį tai ir anokį mėn. nuvažiavo ... km ir buvo sunaudota ... litrų kuro...
I
IlonaD 6943
2009-08-18 12:05 IlonaD 2011-09-11 06-23

Mamba rašė: Blemba mane subalamutino buhalterė. sako kelionės lapų jau velnais žino kiek laiko nereikia pildyt. O aš juos pildau nuo neatmenamų laikų... kaip yra iš tikrųjų?


Visada kalusiu vieno klausimo toki uatveju: tai kaip kuro sąnaudas pagrįsite?
M
Mamba 571
2009-08-18 12:10 Mamba
Aktu kuriame nurodyta kiek km per tą mėn nuvažiuota.
I
IlonaD 6943
2009-08-18 12:13 IlonaD 2011-09-11 06-23

Mamba rašė: Aktu kuriame nurodyta kiek km per tą mėn nuvažiuota.


Sutinku, bet tame akte turi būti pagrįstas kiekvienas kilometras. Turiu omenyje, kad toks, koks jis yra, kelionės lapas neprivalomas, bet vistiek turite įrodyti, kad ne į Palangą ilsėtis važiavote, o kurą įmonės reikmėms naudojote.
E
ee 11
2009-08-20 11:20 ee
Gal kas nors kokia nuoroda su istatymu galite imesti, kad keliones lapai nera reikalingi?
I
IlonaD 6943
2009-08-20 11:24 IlonaD 2011-09-11 06-23

ee rašė: Gal kas nors kokia nuoroda su istatymu galite imesti, kad keliones lapai nera reikalingi?


tax.lt/postx831-0-1780.html

čia rasite išaiškinimą dėl kuro.
mariska mariska 8625
2009-08-25 16:19 mariska 2011-09-11 06-24
Esu jau šitoje temoje klaususi, bet konkretaus atsakymo negavau, bandysiu dar kartą, nes tuo metu dėl darbų palikau temą ramybėje, tačiau anksčiau ar vėliau tai reikia padaryti.
Tema vadinasi ar reikalingi kelionės lapai?
Situacija tokia: automobilis pagal panaudos sutartį, naudojamas ne tik įmonės veiklai, bet ir savininkas juo važinėja. Tačiau įmonė kompensuoja tik kuro išlaidas pagal pateiktus kuro pirkimo čekius.
Ilgą laiką buvo kuriami kelionės labai, bet tai jau įgriso iki gyvo kaulo. Norisi to išvengti. Bet yra tūkstantis ir viena nuomonė apie tai ir dviprasmiška VMI nuomonė. Kaip gi teisingai viską tai įforminti, kad ir vilkas būtų sotus ir avys sveika ir VMI patenkinta. Kokiais komentarais reikėtų gintis nuo VMI jei ateitų patikrinti, o kelionės lapų nebūtų? Kokie įstatymai nusako kelionės lapų būtinumą arba apie tai, kad kelionės lapai nėra privalomi?

PMĮ komentaras

6.7. Dėl autotransporto priemonių eksploatavimo išlaidų.
Įmonių buhalterinėje apskaitoje fiksuojamos ūkinės operacijos, tarp jų ir susijusios su autotransporto priemonių panaudojimu, turi būti pagrįstos dokumentais. Atsižvelgdama į veiklos pobūdį, važiavimo dažnumą ir kitas darbo sąlygas, įmonė pati nusistato, kokiais dokumentais turi būti įforminama kelionė ir degalų bei kitų medžiagų sunaudojimas.
Visi autotransporto priemonės panaudojimo ir degalų suvartojimo duomenys gali būti nurodyti viename dokumente (jei įmonei tai patogu) arba išdėstomi keliuose dokumentuose (degalų nurašymo aktuose, įvairiuose suvestiniuose žiniaraščiuose ir kt.). Dokumentai turi būti patvirtinti atsakingų asmenų parašais.
Degalų sunaudojimo normas įmonės vadovas patvirtina atsižvelgdamas į gamintojo nurodytus transporto priemonės techninius duomenis arba į Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 1995 m. spalio 12 d. įsakymu Nr. 405 ,,Dėl automobilių kuro normų nustatymo metodikos“ (Žin., 1995, Nr. 85-1933) patvirtintas kontrolines (bazines) kuro sąnaudų normas.
Apskaičiuojant apmokestinamąjį pelną, sunaudotų degalų įsigijimo kaina, taip pat kitos autotransporto priemonės eksploatavimo išlaidos (perduotų naudoti tepalų, padangų, plovimo medžiagų, filtrų, įvairių smulkių detalių įsigijimo kaina ir kt.) priskiriamos prie leidžiamų atskaitymų.
Sunaudotų degalų kiekį tvirtina įmonės vadovas ar jo įgaliotas asmuo. Apskaičiuojant apmokestinamąjį pelną, prie leidžiamų atskaitymų galima priskirti tik faktiškai nuvažiuotam (siejamam su įmonės pajamų uždirbimu) atstumui tenkantį degalų kiekį, neviršijantį norminio kiekio.Prie leidžiamų atskaitymų priskiriamos išlaidos, susijusios su specializuotų organizacijų atliekamais patarnavimais (mokėjimai už technines apžiūras, plovimą ir kt.). Šios išlaidos leidžiamais atskaitymais pripažįstamos remiantis atitinkamai įformintais tų patarnavimų atlikimo dokumentais.
E
Elena 936
2009-08-25 16:30 Elena 2011-09-11 06-24
Jus pritraukėtė labai gera citata - 'Apskaičiuojant apmokestinamąjį pelną, prie leidžiamų atskaitymų galima priskirti tik faktiškai nuvažiuotam (siejamam su įmonės pajamų uždirbimu) atstumui tenkantį degalų kiekį, neviršijantį norminio kiekio."
Kalba eina apie faktiškai nuvažiuotus kilometrus. Kad apskaičiuoti faktiškai nuvažiuotus km man labai patogus kelionės lapas. Jeigu galite sugalvoti tam koki kitą dokumentą - pirmin. Bet tai turėtų būti toks dokumentas, iš kurio aiškiai matytusi kiek per mėnesį faktiškai nuvažiuota kilometrų.
I
IlonaD 6943
2009-08-25 16:34 IlonaD 2011-09-11 06-24

Elena rašė: Jeigu galite sugalvoti tam koki kitą dokumentą - pirmin. Bet tai turėtų būti toks dokumentas, iš kurio aiškiai matytusi kiek per mėnesį faktiškai nuvažiuota kilometrų.


Pritariu ir įdedu savo komentarą, kurį kažkada rašiau:
"Mano nuomone - kelionės lapas - lengviausia išeitis pagrįsti kuro sąnaudoms.
Mano darbuotojai buvo sustreikavę - tipo KL neprivalomi, mes jų nepildysim. Na ką, sakau, tada kiekvieną mėn. imat po popieriaus lapą ir detaliai aprašot - "1 d. važiavau į Balbieriškį, pas pirkėjus, pravažiavau 20km., pagal kuro normą, kuri yra..... , sunaodojau ...L kuro, pakeliui prisipyliau dar 20 litrų .....ir t.t.". Ta prasme,visa informacija kažkur juk turi matytis. Tai va, romanų maniškiai nepanoro rašyti, tai toliau KL pildo"
E
Elena 936
2009-08-25 16:38 Elena
Taip, kelionės lapus pildyti niekas nenori. Už vadovą lapą pildau pati. Darbuotojai keikiasi, bet pilda patis. smile
mariska mariska 8625
2009-08-25 16:39 mariska 2011-09-11 06-24

Elena rašė: Jus pritraukėtė labai gera citata - 'Apskaičiuojant apmokestinamąjį pelną, prie leidžiamų atskaitymų galima priskirti tik faktiškai nuvažiuotam (siejamam su įmonės pajamų uždirbimu) atstumui tenkantį degalų kiekį, neviršijantį norminio kiekio."
Kalba eina apie faktiškai nuvažiuotus kilometrus. Kad apskaičiuoti faktiškai nuvažiuotus km man labai patogus kelionės lapas. Jeigu galite sugalvoti tam koki kitą dokumentą - pirmin. Bet tai turėtų būti toks dokumentas, iš kurio aiškiai matytusi kiek per mėnesį faktiškai nuvažiuota kilometrų.


Bet naudojant protingumo principą: važinėja įmonės direktorius, degalų kiekis per mėnesį apie 40 ltr. kelionės lapai sukūriami. Koks tikslas to kelionės lapo? Tik VMI įrodyti? Bet VMI jo nereikalauja, bet reikalauja įrodyti faktiškai nuvažiuotus km., ir pasaka be galo...........
I
IlonaD 6943
2009-08-25 16:41 IlonaD 2011-09-11 06-24

mariska rašė:

Bet naudojant protingumo principą: važinėja įmonės direktorius, degalų kiekis per mėnesį apie 40 ltr. kelionės lapai sukūriami. Koks tikslas to kelionės lapo? Tik VMI įrodyti? Bet VMI jo nereikalauja, bet reikalauja įrodyti faktiškai nuvažiuotus km., ir pasaka be galo...........


KL ir yra įrodymas faktiškai nuvažiuotų km ir išnaudoto kuro.
mariska mariska 8625
2009-08-25 16:45 mariska
O gal kam teko realiai susidurti su VMI del to per patikrinimus? Kai nebuvo kelionės lapų ir kaip VMI reagavo? (nes KL realiai tik VMI ir reikia)
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui