Buhalteriavimo pradžia naujai įkurtoje firmoje

gIlona gIlona 2080
2005-12-10 17:40 gIlona
Na, mes atidarinėjom paskutinį UAB - ą 2004 m. spalio pabaigoj, Hansa banke - tkrai reikėjo...ir ankstesnei firmai sudarant sutartį, kad pavedimus darytumėm per internetą, reikėjo abiejų parašus patvirtint - fantastika, o kodėl taip skirtingai smile .pasidomėsiu...man nesunku, juk buvusios visos bendradarbės dirba... smile
gIlona gIlona 2080
2005-12-10 17:46 gIlona 2011-09-11 03-56

nieko_sau rašė: GIlona, blynas biški prisvilęs:)) Visi tie pakeitimai bankuose yra po to, kai pakeitė tvarką dėl buhalterio privalomumo UAB (nepyk, GIlona, bet prajuokinai su tuo, kad UAB ne įmonė:)) Mano pačios dvejose antraeilėse įmonėse (UAB) yra banke patvirtintas tik direktoriaus parašas. Pačiame banke (visuose bankuose be išimties) klausia, ar tvirtinsite buhalterio parašą.
Faktas kaip blynas-buhalterio parašo dabar tvirtinti neprivaloma:), kaip ir buhalterio pareigybė nebeprivaloma.


Gerai..prisvilo..o nuo kada tai įsigliojo...juk ankstesniose žinutėse klausiau, bet atsakymo nesulaukiau... smile juk UAB - o kiekvieną dieną neatidarinėjam...

Ir dar... jeigu tai tiesa, tai atidarant naują sąkaitą ( o mes jų Hansa banket turime penkias) manęs jis daugiau nebenusitemps smile
S
Soffy 9075
2005-12-10 18:43 Soffy
2004 m. birželio mėnesį buhalterio parašo nebereikėjo smile. Gal ir anksčiau nereikėjo, bet aš su tuo susiduriau tada smile.
gIlona gIlona 2080
2005-12-10 19:14 gIlona 2011-09-11 03-56
Soffy, bet ir aš neįsigalvoju...kam man ant savo galvos bereikalingas vargas - lyg tai aš pati būčiau išsigalvojus...[b][/b]
Loreta Loreta 28574
2005-12-10 19:24 Loreta
gIlonyte, mes taip pat turime Hansoje, atidarinėjome 2004m. kovo mėn. - klausė, kiek parašų tvirtinsime. Tvirtinome vieno direktoriaus. Taigi...
gIlona gIlona 2080
2005-12-10 19:29 gIlona 2011-09-11 03-56

nieko_sau rašė: GIlona, blynas biški prisvilęs:)) Visi tie pakeitimai bankuose yra po to, kai pakeitė tvarką dėl buhalterio privalomumo UAB (nepyk, GIlona, bet prajuokinai su tuo, kad UAB ne įmonė:)) Mano pačios dvejose antraeilėse įmonėse (UAB) yra banke patvirtintas tik direktoriaus parašas. Pačiame banke (visuose bankuose be išimties) klausia, ar tvirtinsite buhalterio parašą.
Faktas kaip blynas-buhalterio parašo dabar tvirtinti neprivaloma:), kaip ir buhalterio pareigybė nebeprivaloma.


O kaip tada su grynais čekio knygele - be buho parašo ateina ir pasiiima ...tada dar viskas keisčiau.... smile
gIlona gIlona 2080
2005-12-10 19:35 gIlona 2011-09-11 03-56

Loreta rašė: gIlonyte, mes taip pat turime Hansoje, atidarinėjome 2004m. kovo mėn. - klausė, kiek parašų tvirtinsime. Tvirtinome vieno direktoriaus. Taigi...

Net varoma daugiau tada neisiu atidarinėti sąskaitų, jei tai nereikia...klausymas man kyla ko jis mane ten vis tada tempia...ir " ko man reikia toje galerijoje " smile
Ir dar...o dabar verksiu... smile
A
Ajonda 1057
2005-12-10 22:36 Ajonda
Pas mane tiek Hansoje, tiek Vb patvirtinti visada buvo tik direktoriaus parašai. Jei yra internetinė bankininkyste, tai koks skirtumas kiek tų parašų. Ypač vienoje firmoje, kur buhalteriai keičiasi kaip...
nieko_sau nieko_sau 3857
2005-12-10 23:01 nieko_sau
Net grynais pagal čekį mano parašo nereikia, nes jis nėra patvirtintas. Visus grynus nusiminėja direktoriai tik su savo parašu, nes aš prie geriausio noro negaliu kada jiems prireikia pasirašinėti, o tuščių nepasirašau niekada.
GIlonyte, nusiramink:) na pas tave paprašė, gal dar ne visi buvo informuoti.
gIlona gIlona 2080
2005-12-11 11:18 gIlona
Nieko_sau,
ačiū už patvirtinimą. kad buho parašo nebereikia, ateity žinosiu...dar kartą didelis dėkui už išaiškinimą smile
E
Edituke 97
2005-12-11 11:34 Edituke
Sveiki
Pradedu tvarkyti naujai įsikūrusią UAB. Praktikos neturiu pilnos buhalterijos tvarkyme, tik dalinę. Taigi, taip dalinai dirbdama atitolau nuo kredito ir debeto. Ar bendrajame žurnale turėčiau pradėti nuo D/2klasė - pinigai banke, o K/3klasė - įsatatinis kapitalas. O kaip su steigimo islaidom - ar visos bus įskaitytos ir kaip savininke-direktorė juo gali atsiimti, papraščiausiai nuiimti nuo saskaitos ir avansine po to pristatyti. O BŽ kaip turėtų atrodyti???
Jei mašina su panaudos sutartimi, kada kas turi būti pradėta, koks įsakįmas del kuro ąnaudų, kuro lapai....
Prasau uzveskite ant kelio......iš ankstom ačiū
L
Loreta13 30842
2005-12-11 11:39 Loreta13 2011-09-11 03-56

Edituke rašė: Sveiki
Pradedu tvarkyti naujai įsikūrusią UAB. Praktikos neturiu pilnos buhalterijos tvarkyme, tik dalinę. Taigi, taip dalinai dirbdama atitolau nuo kredito ir debeto. Ar bendrajame žurnale turėčiau pradėti nuo D/2klasė - pinigai banke, o K/3klasė - įsatatinis kapitalas. O kaip su steigimo islaidom - ar visos bus įskaitytos ir kaip savininke-direktorė juo gali atsiimti, papraščiausiai nuiimti nuo saskaitos ir avansine po to pristatyti. O BŽ kaip turėtų atrodyti???
Jei mašina su panaudos sutartimi, kada kas turi būti pradėta, koks įsakįmas del kuro ąnaudų, kuro lapai....
Prasau uzveskite ant kelio......iš ankstom ačiū

Pradžia gera.
Seigimo išlaidas kompensuosi surašiusi avansinę direktorei.
Finansinei apskaitai tai sąnaudos, mokesčiams formavimo savikaina.
O kitus klausimus detalizuok kitose temose, ten kur priklauso "kelionės lapai" "kuras", "panauda" ir panašiai. Visko viena žinute neatsakysi.
Tvirtinamos ir kuro normos, ir kelionės lapai pildomi. Čia daug ko gali savarankiškai pasiskaityt forumuose.
Virgasius Virgasius 2442
2005-12-11 21:34 Virgasius
Seigimo išlaidas kompensuosi surašiusi avansinę direktorei.
Finansinei apskaitai tai sąnaudos, mokesčiams formavimo savikaina.
[/quote]

O kaip tai reikėtų parodyti apskaitoje? smile
Traukti į sąnaudas ir kažkaip reikia išskirti, kad matytųsi, jog tai steigimo išlaidos? smile
2005-12-11 22:01 Elas_Bandis 2011-09-11 03-56

nieko_sau rašė: Faktas kaip blynas-buhalterio parašo dabar tvirtinti neprivaloma:), kaip ir buhalterio pareigybė nebeprivaloma.


??? kaip tai? UAB'as gali neturėti buho? smile
D
DaivaP 5451
2005-12-12 09:02 DaivaP 2011-09-11 03-56

Elas_Bandis rašė: ??? kaip tai? UAB'as gali neturėti buho? smile


Gali.
LR BAĮ:
10 straipsnis. Apskaitos tvarkymas
1. Ūkio subjekto apskaitą tvarko:
1) ūkio subjekto apskaitos tarnyba (struktūrinis padalinys) arba vyriausiasis buhalteris (buhalteris);
2) pagal sutartį apskaitos paslaugas teikianti įmonė;
3) individualios įmonės vadovas ir gyventojas, kuris verčiasi individualia veikla;
4) ūkininkas arba ūkininko partneriai.
2. Valstybės ir savivaldybės įmonių apskaita tvarkoma šio straipsnio 1 dalies 1 punkte nustatyta tvarka.
3. Biudžetinių įstaigų apskaita tvarkoma šio straipsnio 1 dalies 1 punkte nustatyta tvarka arba centralizuotai teisės aktų nustatyta tvarka.
L
Loreta13 30842
2005-12-12 09:59 Loreta13 2011-09-11 03-56

Virgasius rašė:
O kaip tai reikėtų parodyti apskaitoje? smile
Traukti į sąnaudas ir kažkaip reikia išskirti, kad matytųsi, jog tai steigimo išlaidos? smile

Na juk bus čekiai, kvitai, sąskaitos. Juose ir matosi. Tas pat, kai darbuotojas kažką perka savo pinigėliais, vėliau pildote AA ir išmokate jam iš kasos.
Virgasius Virgasius 2442
2006-01-07 22:42 Virgasius 2011-09-11 03-57

Loreta13 rašė:

Virgasius rašė:
O kaip tai reikėtų parodyti apskaitoje? smile
Traukti į sąnaudas ir kažkaip reikia išskirti, kad matytųsi, jog tai steigimo išlaidos? smile

Na juk bus čekiai, kvitai, sąskaitos. Juose ir matosi. Tas pat, kai darbuotojas kažką perka savo pinigėliais, vėliau pildote AA ir išmokate jam iš kasos.


Aš turėjau omeny, kad gal sąskaitų plane reikėtų išskirti atskirą sąskaitą - steigimo išlaidos ir ten viską sudėti..... O paskui per 3 metus reikia amortizuoti, taip? smile
M
Murena 22
2006-01-08 08:28 Murena
Aš taip pat manau, taip bus patogiausiai
Virgasius Virgasius 2442
2006-01-08 14:03 Virgasius 2011-09-11 03-57

Murena rašė: Aš taip pat manau, taip bus patogiausiai


Aš jau visai susipainiojau.... o kurioj klasej man tokią sąskaitą susikurti? 2 ar 6 klasėj? Gal 2? Ir po dalį nurašinėti į sąnaudas? Ar iš karto į sąnaudas visą sumą? smile
E
editita 17
2006-01-12 10:03 editita
Sveiki! Esu naujoke:) Turiu prasymeli..esu dar "zalia" ir nauja buhaltere (mano specialybe ne buhalterija), bet siaip bandau tvarkyti vienos nedideles imones buhalterija. Norejau paklausti, imone iregistruota spalio viduryje, joje dirba 3 darbuotojai, UAB..kaip dabar su tom visomis finansinemis atskaitomybemis ir pelno mokesciu, ar reikia visa tai daryti? Turiu omenyje Balansa, pelno (nuostolios) ats. ir t.t. , nes imone dirba tik pora men. Ar reikia moketi pelno mokesti (jei pelnas tik apie 12 tuks)? Buciau laaabai dekinga, jei siek tiek pagelbetumete, nes jau nezinau ka daryti - darbai stovi...aciu:)
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui