KristinaK rašė: va va, mes irgi, nors pavėluotai, bet pradėjom tvarkytis darbo saugą... kreipėmės į firmą (turbūt negaliu reklamuoti kokią, nes dar dokumentų,kuriuos jie paruošė nemačiau), tai kas man kol kas užkliuvo - ta darbų saugos firma akcentavo,kad svarbiausia, turi būti įmonėje nors vienas darbuotojas (kaip įprasta - direktorius),kurio pažymėjimas galiotų. O šiaip - ateis VDI tikrinti, vistiek prie ko nors prisikabins, nes paprastai kiekvienoje įmonėje turi būti darbo vietos įvertinimas (tas kainuoja,kiek žinau apie 500Lt) - jei įmonėje virš 20 darbuotojų,jaučiat kokios sumos vaikšto - bet, atėję patikrinti, jie visų pirma surašo tik tai tai, ko realiai trūksta, ir duoda terminą per kiek ištaisyti trūkumus - tai geriausia, nors ir pavėluotai ,bet susitvarkyti visas tas instrukcijas, instruktavimo žurnalus, o dėl sveikatos pasų - realiai, jei mes, buhalteriai, dirbam keliose įmonėse, tai vos ne kiekvienoje turim turėti medicinines knygeles, nes kaip ne kaip, dirbam kompiuteriu ir dar plius su žmonėmis bendraujam... Prisipažinkit,kas tokį daiktą turit? Aš asmeniškai ne.
Ačiū, paguodėte - neiškart baudžia VDI...Gal galite pasufleruoti ką padaro tokia samdyta firma - instrukcijas paruošia?Ir kiek tai apytiksliai kainuoja?