Leidžiami ir neleidžiami atskaitymai

S
Snaiga 730
2017-11-02 22:20 Snaiga
Tai man blogai atrodo? Tikriausiai pervargau.. nebežinau ką daryti su tuo pvm ant tų kvitukų iš kitos šalies. Antrą kartą juk neprisiskaičiuosi, o kur juos dėl nežinau, todėl taip ir galvoju.
Tininga Tininga 50021
2017-11-03 08:33 Tininga

Snaiga rašė:
Tai man blogai atrodo? Tikriausiai pervargau.. nebežinau ką daryti su tuo pvm ant tų kvitukų iš kitos šalies. Antrą kartą juk neprisiskaičiuosi, o kur juos dėl nežinau, todėl taip ir galvoju.
O tai ką jūs norit priskaičiuoti? Komandiruotės sąnaudos yra leidžiami atskaitymai. Su PVM yra taip: jei yra galimybė susigrąžinti (per metus suma viršija 50 € iš vienos šalies) - dedate į gautiną PVM. Jei neketinate grąžintis, PVM į neleidžiamus. Jei nesiekia 50 €, ir žinote, kad per metus nepasieksite tos ribos, tai dedate visą sumą su PVM į komandiruotės sąnaudas.
R
ramaski 32
2017-11-09 10:43 ramaski
Laba diena

klausimas - įmonės vadovas užsienietis, bet pati įmonė lietuviška. Vadovas nusipirko lietuvių kalbos pamokas. Aš įsivaizduoju,kad tai leistini atskaitymai. O ką patarsite jūs, kolegos?
R
ras123 788
2017-11-09 10:46 ras123

Tininga rašė:

Snaiga rašė:
Tai man blogai atrodo? Tikriausiai pervargau.. nebežinau ką daryti su tuo pvm ant tų kvitukų iš kitos šalies. Antrą kartą juk neprisiskaičiuosi, o kur juos dėl nežinau, todėl taip ir galvoju.
O tai ką jūs norit priskaičiuoti? Komandiruotės sąnaudos yra leidžiami atskaitymai. Su PVM yra taip: jei yra galimybė susigrąžinti (per metus suma viršija 50 € iš vienos šalies) - dedate į gautiną PVM. Jei neketinate grąžintis, PVM į neleidžiamus. Jei nesiekia 50 €, ir žinote, kad per metus nepasieksite tos ribos, tai dedate visą sumą su PVM į komandiruotės sąnaudas.


Jei yra tik čekis be įmonės rekvizitų (sąskaitos nėra) su užsienietišku PVM, tai neleidžiami iškart?
Tininga Tininga 50021
2017-11-09 10:53 Tininga

ras123 rašė:
Jei yra tik čekis be įmonės rekvizitų (sąskaitos nėra) su užsienietišku PVM, tai neleidžiami iškart?
Leidžiami, niekas užsienyje tų rekvizitų juk nerašinėja...
R
ras123 788
2017-11-09 11:17 ras123

Tininga rašė:

ras123 rašė:
Jei yra tik čekis be įmonės rekvizitų (sąskaitos nėra) su užsienietišku PVM, tai neleidžiami iškart?
Leidžiami, niekas užsienyje tų rekvizitų juk nerašinėja...


ir nebūtina sąskaita.Jei čekiukai iš Lenkjos per metus su PVM 40 eur, tada leidžiami? smile
Tininga Tininga 50021
2017-11-09 11:18 Tininga

ras123 rašė:
ir nebūtina sąskaita.Jei čekiukai iš Lenkjos per metus su PVM 40 eur, tada leidžiami? smile
Aš dedu į leidžiamus.
F
Fin24 586
2017-11-16 10:21 Fin24
Sveiki,
pagal PMI 24 str. raso jog negrazintinas PVM priskirtas Rib. LA. Tai butu 75 proc. LA, 25 NA?? teisingai supratau? smile
Tininga Tininga 50021
2017-11-16 10:37 Tininga

Fin24 rašė:
Sveiki,
pagal PMI 24 str. raso jog negrazintinas PVM priskirtas Rib. LA. Tai butu 75 proc. LA, 25 NA?? teisingai supratau? smile
Kur taip yra parašyta, nelabai supratau? Ar galite įdėti citatą?
V
virbuh 8137
2017-11-16 10:39 virbuh

Fin24 rašė:
Sveiki,
pagal PMI 24 str. raso jog negrazintinas PVM priskirtas Rib. LA. Tai butu 75 proc. LA, 25 NA?? teisingai supratau? smile

O kodėl tas PVM negražintinas? Nuo neleidžiamų atskaitymų? Ar apie reprezentaciją kalbate?
F
Fin24 586
2017-11-16 11:09 Fin24

Tininga rašė:

Fin24 rašė:
Sveiki,
pagal PMI 24 str. raso jog negrazintinas PVM priskirtas Rib. LA. Tai butu 75 proc. LA, 25 NA?? teisingai supratau? smile
Kur taip yra parašyta, nelabai supratau? Ar galite įdėti citatą?


PMI 12 str. 2 p. 7.3. komentaras. imu pvz:
"....Už Lietuvos įmonės įsigytas prekes ir paslaugas (susijusias su įrengimų instaliavimu) kitoje ES valstybėje sumokėtas PVM nepriskiriamas ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams, nes Lietuvos įmonė turi teisę pateikti prašymą grąžinti šį PVM, sumokėtą kitoje valstybėje."
F
Fin24 586
2017-11-16 11:12 Fin24

Fin24 rašė:

Tininga rašė:

Fin24 rašė:
Sveiki,
pagal PMI 24 str. raso jog negrazintinas PVM priskirtas Rib. LA. Tai butu 75 proc. LA, 25 NA?? teisingai supratau? smile
Kur taip yra parašyta, nelabai supratau? Ar galite įdėti citatą?


PMI 12 str. 2 p. 7.3. komentaras. imu pvz:
"....Už Lietuvos įmonės įsigytas prekes ir paslaugas (susijusias su įrengimų instaliavimu) kitoje ES valstybėje sumokėtas PVM nepriskiriamas ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams, nes Lietuvos įmonė turi teisę pateikti prašymą grąžinti šį PVM, sumokėtą kitoje valstybėje."


5 pvz. "Nesusigrąžinamas PVM priskiriamas ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams."
Tininga Tininga 50021
2017-11-16 11:12 Tininga

Fin24 rašė:

Tininga rašė:

Fin24 rašė:
Sveiki,
pagal PMI 24 str. raso jog negrazintinas PVM priskirtas Rib. LA. Tai butu 75 proc. LA, 25 NA?? teisingai supratau? smile
Kur taip yra parašyta, nelabai supratau? Ar galite įdėti citatą?


PMI 12 str. 2 p. 7.3. komentaras. imu pvz:
"....Už Lietuvos įmonės įsigytas prekes ir paslaugas (susijusias su įrengimų instaliavimu) kitoje ES valstybėje sumokėtas PVM nepriskiriamas ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams, nes Lietuvos įmonė turi teisę pateikti prašymą grąžinti šį PVM, sumokėtą kitoje valstybėje."
Ir? smile
F
Fin24 586
2017-11-16 11:17 Fin24

Tininga rašė:

Fin24 rašė:

Tininga rašė:

Fin24 rašė:
Sveiki,
pagal PMI 24 str. raso jog negrazintinas PVM priskirtas Rib. LA. Tai butu 75 proc. LA, 25 NA?? teisingai supratau? smile
Kur taip yra parašyta, nelabai supratau? Ar galite įdėti citatą?


PMI 12 str. 2 p. 7.3. komentaras. imu pvz:
"....Už Lietuvos įmonės įsigytas prekes ir paslaugas (susijusias su įrengimų instaliavimu) kitoje ES valstybėje sumokėtas PVM nepriskiriamas ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams, nes Lietuvos įmonė turi teisę pateikti prašymą grąžinti šį PVM, sumokėtą kitoje valstybėje."
Ir? smile


ir nesuprantu ka turi aumenyje nesusigrazinus PVM priskirti RIB. LA.....
aiwita aiwita 6134
2017-11-16 11:42 aiwita

Fin24 rašė:
Sveiki,
pagal PMI 24 str. raso jog negrazintinas PVM priskirtas Rib. LA. Tai butu 75 proc. LA, 25 NA?? teisingai supratau? smile

Reprezentacija (75/25) yra ribojamų dydžių leidžiamas atskaitymas. Bet ribojamų dydžių leidžiami atskaitymai tai nėra vien reprezentacija
F
Fin24 586
2017-11-16 11:48 Fin24

aiwita rašė:

Fin24 rašė:
Sveiki,
pagal PMI 24 str. raso jog negrazintinas PVM priskirtas Rib. LA. Tai butu 75 proc. LA, 25 NA?? teisingai supratau? smile

Reprezentacija (75/25) yra ribojamų dydžių leidžiamas atskaitymas. Bet ribojamų dydžių leidžiami atskaitymai tai nėra vien reprezentacija

taip, aiwita, su reprezentacijom aisku. bet va, susiduriau su pirkimo PVM ES salyse, pradejau knaisiotis po istatymus ir uzsikirtau su anksciau nurodytu punktu. Ka turi aumenyje VMI komentare, jog (negrazintinas)PVM priskirtinas prie Rib.LA....kaip ji skirstyti... smile tai cia tas pats 75/25?
aiwita aiwita 6134
2017-11-16 11:53 aiwita

Fin24 rašė:
taip, aiwita, su reprezentacijom aisku. bet va, susiduriau su pirkimo PVM ES salyse, pradejau knaisiotis po istatymus ir uzsikirtau su anksciau nurodytu punktu. Ka turi aumenyje VMI komentare, jog (negrazintinas)PVM priskirtinas prie Rib.LA....kaip ji skirstyti... smile tai cia tas pats 75/25?

Ne ne. 75/25 yra reprezentacija
PVM užsienio šalyse, yra leidžiami atskaitymai, jei per metus vienoje šalyje nesusidaro 50€. Ir visa suma yra leidžiami. Jei susidaro didesnė suma-reikia pildyti prašymą per EPRIS susigrąžinimui. Arba tai yra neleidžiami atskaitymai. Visa suma
F
Fin24 586
2017-11-16 12:19 Fin24

aiwita rašė:

Fin24 rašė:
taip, aiwita, su reprezentacijom aisku. bet va, susiduriau su pirkimo PVM ES salyse, pradejau knaisiotis po istatymus ir uzsikirtau su anksciau nurodytu punktu. Ka turi aumenyje VMI komentare, jog (negrazintinas)PVM priskirtinas prie Rib.LA....kaip ji skirstyti... smile tai cia tas pats 75/25?

Ne ne. 75/25 yra reprezentacija
PVM užsienio šalyse, yra leidžiami atskaitymai, jei per metus vienoje šalyje nesusidaro 50€. Ir visa suma yra leidžiami. Jei susidaro didesnė suma-reikia pildyti prašymą per EPRIS susigrąžinimui. Arba tai yra neleidžiami atskaitymai. Visa suma

ir LA galima atskaityti is pajamu..?apskaiciuojant apmokestinamaji pelna smile
R
ras123 788
2017-11-16 12:20 ras123
Bet čia tik pagal sąskaitas.Jei čekiai su ES pvm be įmonės rekvizitų tai nors ir iki 50 eur per metus vis vien būtų neleidžiami?
F
Fin24 586
2017-11-16 12:24 Fin24

ras123 rašė:
Bet čia tik pagal sąskaitas.Jei čekiai su ES pvm be įmonės rekvizitų tai nors ir iki 50 eur per metus vis vien būtų neleidžiami?

uzsienieciai rekvizitu neraso ir nesivargina, jei netinka-nesipilk. Tuo jau isitikinau savu kailiu. smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui