Antstoliai

Byla Byla 12118
1 2016-02-05 14:41 Byla 2016-02-05 14-45
Per didelė išskaita gaunasi nuo sumos viršijančios MMA 70% + 35%.
Antstolių rūmų komentaras :

rašė: iš uždarbio ar kitų pajamų, kurios neviršija vieno minimalaus mėnesinio atlyginimo (MMA), gali būti išskaitoma iki 50 proc. gaunamos sumos (jeigu kitaip nenustatyta pačiame vykdomajame rašte arba ko kita nenustato įstatymai ar teismas). Visų kitų rūšių išieškoms gali būti išskaitoma iki 20 proc. gaunamų pajamų, jei ko kito nenustato įstatymas ar teismas. Jeigu skolos išieškomos pagal kelis vykdomuosius dokumentus, gali būti išskaitoma ne daugiau kaip 50 proc. gaunamos sumos. Iš darbo užmokesčio ir kitų išmokų, viršijančių Vyriausybės nustatytą MMA dydį, išskaitoma 70 proc. lėšų, jeigu ko kita nenustato įstatymai ar teismas.
aiwita aiwita 6134
1 2016-02-05 14:43 aiwita

Byla rašė:

aiwita rašė:
Iš MMA pagal kiekvieną vykdomą raštą išskaičiuojama atskirai, bet ne daugiau 50 procentų. Virš MMA 70 proc.

O iš kur tokios žinios? Galite paaiškinti? Kur aš klystu?

tame pačiame prikabintame rašte yra smile
Iš skolininkui priklausančio darbo užmokesčio ir jam prilygintų išmokų bei davinių dalies, neviršijančios Vyriausybės nustatytos MMA, išskaitoma pagal vykdomuosius dokumentus, kol bus visiškai padengtos išieškomos sumos:
1) išieškant išlaikymą periodinėmis išmokomis, žalos, padarytos suluošinimu ar kitokiu sveikatos sužalojimu, taip pat maitintojo gyvybės atėmimu, atlyginimą ir žalos, padarytos nusikalstama veika, atlyginimą – iki 50 proc. darbuotojui išmokėtino darbo užmokesčio, jeigu kitaip nenustatyta vykdomajame rašte arba ko kita nenustato įstatymai ar teismas;
2) visų kitų rūšių išieškoms, jeigu kitaip nenustatyta vykdomajame rašte arba ko kita nenustato įstatymai ar teismas, – 20 proc. išmokėtino darbo užmokesčio;
3) pagal kelis vykdomuosius dokumentus – ne daugiau kaip 50 proc. išmokėtino darbo užmokesčio.
Iš darbo užmokesčio ir jam prilygintų išmokų ir davinių dalies, viršijančios Vyriausybės nustatytą MMA dydį, išskaitoma 70 proc. išmokėtino darbo užmokesčio, jeigu ko kita nenustato įstatymai ar teismas.
(CPK 736 str.)

talys talys 3761
2016-02-05 14:46 talys
Tai ,o kaip reikia-jei antstolių rašte butent tokie procentai nurodyti?
aiwita aiwita 6134
1 2016-02-05 14:54 aiwita

talys rašė:
Na tai viename 20 proc kitame 10. iki MMA. O 70 procentu bendrai-ne pagal kiekvieną vykdomąji? Kas mano lenteleėj negerai?

Taip, iš MMA 30 proc. virš MMA 70proc., o lentelėje yra iki MMA 20+10proc, o virš MMA 70+35.
Lentelėje paskutinę eilutę reikėtų išmesti
talys talys 3761
2016-02-05 15:00 talys
Aišku- o tai tą sumą kur virš MMA 70 proc 111,08 eur-reikia kažkaip paskirstyt abiem atstoliams kaip supratau?
aiwita aiwita 6134
1 2016-02-05 15:02 aiwita

talys rašė:
Aišku- o tai tą sumą kur virš MMA 70 proc 111,08 eur-reikia kažkaip paskirstyt abiem atstoliams kaip supratau?

Proporcingai skolos sumai.
talys talys 3761
2016-02-05 15:03 talys
Ačiū
Joviciuke Joviciuke 298
2016-02-22 16:25 Joviciuke
Sveiki.
Pasimetė įmonėje antstolio raštas, pagal kurį turėjome daryti išskaitas iš darbuotojo DU. Dabar antstolis grąsina bauda, arba reikalauja sumokėti visą sumą.
Tą sumą įmonė kaip ir galėtų sumokėti, bet kaip paskui išskaičiuoti iš darbuotojo DU?
Tininga Tininga 50021
2016-02-22 16:32 Tininga

Joviciuke rašė:
Sveiki.
Pasimetė įmonėje antstolio raštas, pagal kurį turėjome daryti išskaitas iš darbuotojo DU. Dabar antstolis grąsina bauda, arba reikalauja sumokėti visą sumą.
Tą sumą įmonė kaip ir galėtų sumokėti, bet kaip paskui išskaičiuoti iš darbuotojo DU?
O ar darbuotojas pametė tą raštą? Kuo jis čia dėtas?
Joviciuke Joviciuke 298
2016-02-22 16:41 Joviciuke

Tininga rašė:
O ar darbuotojas pametė tą raštą? Kuo jis čia dėtas?

ne, ne jis pametė. mes
bet skola tai jo
Tininga Tininga 50021
2016-02-22 16:43 Tininga

Joviciuke rašė:
ne, ne jis pametė. mes
bet skola tai jo
Tai skolas ir atskaičiuokite, o ne savo "uždirbtas" baudas smile Juk ta bauda nesusijusi su darbuotojo veiksmais!
Joviciuke Joviciuke 298
2016-02-22 16:48 Joviciuke

Tininga rašė:

Joviciuke rašė:
ne, ne jis pametė. mes
bet skola tai jo
Tai skolas ir atskaičiuokite, o ne savo "uždirbtas" baudas smile Juk ta bauda nesusijusi su darbuotojo veiksmais!


taigi ne savo baudą norime atskaičiuoti, o jo skolą, kurią sumokėsime antstoliui
Tininga Tininga 50021
2016-02-22 16:52 Tininga
Aš supratau, kad baudą norite išskaičiuoti. smile
Susitarę su darbuotoju, manau, galėtumėte tą skolos išskaitymą išdėstyti per tam tikrą laikotarpį.
spurge spurge 1246
3 2016-02-22 18:47 spurge

Joviciuke rašė:

Pasimetė įmonėje antstolio raštas, pagal kurį turėjome daryti išskaitas iš darbuotojo DU. Dabar antstolis grąsina bauda, arba reikalauja sumokėti visą sumą.



visiška nesąmonė, antstolis negali taip elgtis, kokiu pagrindu jis baudą žada skirti? smile antstolis baudų neskiria, antstolis gali kreiptis į teismą dėl baudos skyrimo, bet tam reikia pagrindo, antstolio rašto pametimas - tikrai ne pagrindas baudai gauti smile siūlyčiau pasiskambinti į antstolių rūmus ir pasiskųsti, tada laukite antstolio rašto kopijos smile o dar galite ir teisingumo ministerijai parašyti apie reketą
irmoske irmoske 5454
1 2016-02-23 09:52 irmoske

spurge rašė:
antstolis baudų neskiria, antstolis gali kreiptis į teismą dėl baudos skyrimo, bet tam reikia pagrindo, antstolio rašto pametimas - tikrai ne pagrindas baudai gauti

Pagrindas kreiptis į teismą - antstolio reikalavimo nevykdymas. Jei raštas gautas prieš keletą mėn, o išskaitos nėra vykdomos...
Kada raštas pasiekė įmonę - antstolis mato. O kad pametė - čia jau įmonės bėda.
Su jais geriau gražiuoju smile Prašyti kopijos, pasiaiškinti ir pradėti mokėti smile
aiwita aiwita 6134
2016-02-23 10:26 aiwita

irmoske rašė:
Pagrindas kreiptis į teismą - antstolio reikalavimo nevykdymas. Jei raštas gautas prieš keletą mėn, o išskaitos nėra vykdomos...
Kada raštas pasiekė įmonę - antstolis mato. O kad pametė - čia jau įmonės bėda.
Su jais geriau gražiuoju smile Prašyti kopijos, pasiaiškinti ir pradėti mokėti smile

Pritariu 110 procentų
spurge spurge 1246
1 2016-02-23 12:14 spurge

irmoske rašė:

spurge rašė:
antstolis baudų neskiria, antstolis gali kreiptis į teismą dėl baudos skyrimo, bet tam reikia pagrindo, antstolio rašto pametimas - tikrai ne pagrindas baudai gauti

Pagrindas kreiptis į teismą - antstolio reikalavimo nevykdymas. Jei raštas gautas prieš keletą mėn, o išskaitos nėra vykdomos...
Kada raštas pasiekė įmonę - antstolis mato. O kad pametė - čia jau įmonės bėda.
Su jais geriau gražiuoju smile Prašyti kopijos, pasiaiškinti ir pradėti mokėti smile

sutinku 100 proc., bet pagal parašymą aš supratau, kad antstolis neduoda kopijos ir liepia mokėti visą sumą, o tai jau smile negalima darbuotojui nuskaičiuoti daugiau nei priklauso, net jei įmonė "pasišiukšlino" nedarydama mokėjmų
C
cryestina 2
2016-03-24 20:05 cryestina
Nuo siu metu Liepos busiu dekretinese.Ar gali anstoliai atimti dekreto pinigus? jei kreipsiuos kad juos moketu per pasta?Mano banko saskaitos uzblokuotos anstoliu.Dirbu ,turiu daug skolu is greituju kreditu.Vienos skolos anstole i kuria kreipesi bobutes paskola atsiunte laiska i mano darboviete kad is mano atlyginimo butu atskaiciuota 70% virsijancios viena minimalaus darbo atlyginima ir 20% nuo darbo uzmokescio dalies nevirsijancios vieno mma.Tai kiek cia yra is viso?jei tarkim gausiu algos 350 euru?Ar labai mane nuskriaus? ar ne? ir ka daryti jei greitu metu ir kiti anstoliai uzblokuos saskaitas ? ar negali daugiau nei vienas anstolis blokuoti?nes kaip minejau turiu keleta skolu ne viena. idomu kaip cia yra dabar eurais kai algos visos,nes skolos net seseta ar daugiau kartu padideja nei buvo realios.Ar taip gali daryti? Ar gali visa zmogaus alga atimti uzdirbama anstoliai?
aiwita aiwita 6134
2016-03-25 08:57 aiwita
Daugiau nei pusę minimumo negali nuskaičiuoti. Bet čia jei turit 3 ar daugiau skolų.
350 € yra minimali alga. Jei neturit vaikų ar invalidumo, tai į rankas gautumėt 290€. tai nuskaičiavus 50proc gausit 145€.
Banko sąskaitą užblokuoti gali ik vienas antstolis. Nueikit pas antstolį ir parašius prašymą, kad tai sąskaita, į kurią gaunate atlyginimą, paprastai atblokuoja sąskaitą.
spurge spurge 1246
2 2016-03-25 09:08 spurge

aiwita rašė:

Banko sąskaitą užblokuoti gali ik vienas antstolis. Nueikit pas antstolį ir parašius prašymą, kad tai sąskaita, į kurią gaunate atlyginimą, paprastai atblokuoja sąskaitą.


Banko sąskaitas gali užblokuoti visi antstoliai, pas kuriuos turite skolų, todėl dokumentus apie tai, kad į sąskaita gaunamas DU, jums teks pristatyti visiems antstoliams, pas kuriuos turite skolų
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui