Colop rašė: Tininga , dėkui kad atsiliepei :)
Tai kaip supratau, vadybininkui kaip aptarnauti klienta ir kaip saugiai pasisveikinti ir kaip saugiau paduoti jam prekių katalogą nereikia numatyti...
Duodi kjam pasirašyti tik , vairuojančiio auto DSI ir viskas ?
Buitiškai kalbant - auto - vienintelis pavojus jo darbe ? a ???
Ne, ne vienintelis. Juk sakiau, atsiprašau, jei ne visai aiškiai, kad pirmiausiai reiktų administracijos darbuotojo DSI pasirašyti. O ten galima numatyti ir visokius klientų aptarnavimo pavojus, jei tokių gali būti.
Mes pvz., klientus aptarnaujame ne administracijoje, o dažnai labai atšiauriose gamtinėse sąlygose, tad tiems dalykams yra labai daug reglamentų, DSI ir kitokių instrukcijų.
O vairuotojo - kaip
papildoma DSI, bet nebūtinai vienintelė. Dar būna visokių: dirbančių su elektriniais/elektroniniais prietaisais ir t.t. ir t.p. Mums jas rengė įmonė, tai prirengė visokių
Taigi - yra bendri dalykai, bet yra ir specifiniai.