grazinka14 rašė: Laba diena,
Dirbu nedidelėje įmonėje, kurioje 1 darbuotoja atlieka daug funkcijų: administratorė, dirba su kasos aparatu, priiminėja darbuotojus (tvarko priėmimus- atleidimus), suvedinėja pirminius buhalterinius dokumentus...
Ir žinoma nėra jokių pareigybinių instrukcijų. Norėčiau tai sutvarkyt, tik iškilo klausimas, ar ta pareigybinė instrukcija darbuotojai turi būt sudaryta viena, ar kelios pvz. kasininko, buhalterio, personalo darbuotojo ... ?
Kokios pareigos darbo sutartį būtų logiškiausio?
Esu naujokė ir tikrai praverstų jūsų konsultacijos.
Ačiū
na visus tuos darbus apimtų pareigų pavadinimas - Administratorė.
taigi ir pareiginė turi būti tokios pat pareigosm, kokios parašytos Darbos sutartyje.
PAvadinate Administratorės PI ir surašote visus tuos darbus, ką ji atlieka, už ką atsako.