Loreta13 rašė: Čia jūs esate remontuojant įmonė
Viską jūs atliekate kaip įprastai.
Remontuojate, išrašote sąskaitą, kaip bet kuriam pirkėjui.
Tik pinigėlius jums sumoka ne ta įmonė, kuriai remontavote, o draudimas.
Taigi, reikalingas aktelis tarp jūsų, draudimo ir žalą patyrusios įmonės.
Dažniausiai draudimas pats ten kažką surašo.
Koks gi jums galų gale skirtumas, kas mokėjo, Jonukas, ar Gretutė
Svarbu - sumokėjo.
Pasvarstykite, kad jei draudimas mokėtų tai įmonei, o ji jau jums, tai truktų ilgiau, nei draudimas jums sumokėjo tiesiai
Taip, mūsų įmonė suremontavo. Draudimas draudimo įmoką sumokėjo mums. Ar gerai darysiu kontavimą?
Pirktos detalės 5771,89 K443 - D611 remonto sąnaudos
Sąskaita už atliktas paslaugas 6130,00 D2411 - K5003 atliktų paslaugų pajamos
Draudimo įmoka 11901,89 D271 - K611 remonto sąnaudos
Skolos užskaitymas 6130,00 D611 - K2411
Iš anksto dėkoju :))