Griežtos atskaitomybės blankai

Z
zanetaqq 79
2005-09-06 15:14 zanetaqq 2011-09-11 03-50
Sveiki kolegos, mūsų įmonėje dar naudojami iš VMI pirkti , bei PVM sąskaitų faktūrų blankai.Girdėjau,kad juos reikia nurašyti.Kai perėmiau buhalteriją, nemačiau nei vieno nurašymo akto.Kokia tvarka juos reikia nurašyti? Be to mane dar domina informacija apie Griežtos ir specialios apskaitos dokumentų blankų gavimo ir išdavimo apskaitos knyga, ar joje rašomi visi išduoti blankai? O kaip tada apskaitomi sugadinti? smile smile Būčiau dėkinga už atsakymus.
N
natur 523
2005-09-06 15:29 natur 2011-09-11 03-50
Dėl nurašymo spec.blankų tai turi būti aktai visų pirma tada galima nurašyti.
Mes isigytus VMI blankus nurašinėdavome kas ketvirtį. Ir yra tikrinę viskas buvo gerai. Svarbu kai gauta iš VMI turi būti kam išduota, o paskui sunaudoti arba sugadinti per tą ketvirtį nurašomi pagal aktą. Ir balanse sanaudų klasėje suma padidėdavo tik ketvirčio pabaigoje. Berods turėjome ir įsakymą dėl to nurašymo.

Griežtos ir specialios apskaitos dokumentų blankų gavimo ir išdavimo knygoje registruodavome tik PVM sąskaitas faktūras, o ir sugadinti.
N
Next 345
2005-09-06 23:47 Next
Atsiprašau, bet kaip registruojant kasos knygoje ir anuliuotus
dokumentus, yra skaičiuojamas išrašytų pajamų ir išlaidų dokumentų
skaičius smile Ar reikia įtraukti ir anuliuotus dokumentus, bet juk tai
nebus "pajamų" dokumentas smile Sorry, gal ir bukas klausimas...
A
AldonaXX 118
2005-09-07 07:40 AldonaXX 2011-09-11 03-50

Next rašė: Atsiprašau, bet kaip registruojant kasos knygoje ir anuliuotus
dokumentus, yra skaičiuojamas išrašytų pajamų ir išlaidų dokumentų
skaičius smile Ar reikia įtraukti ir anuliuotus dokumentus, bet juk tai
nebus "pajamų" dokumentas smile Sorry, gal ir bukas klausimas...


O kam kasos knygoje reikia registruoti anuliuotus dokumentus? Yra kasos pajamų orderių registras, kur jie visi kartu registruojami, o kasos knygoje tikrai anuliuotų dokumentų registruoti nereikia.
M
Murena 22
2005-09-07 08:18 Murena 2011-09-11 03-50
kasos knygoje neregistruojami anuliuoti , aš juos tik pridedu prie tos dienos dokumentų, kada buvo anuliuoti, kad visi būtų vienoje vietoje ir nereikėtu po ieškoti jų
Cha-cha Cha-cha 5529
2005-09-07 09:04 Cha-cha 2011-09-11 03-50
[quote=Murena]kasos knygoje neregistruojami anuliuoti

Ar ne geriau būtų užsivęsti atskirą segtuvą "Anuoliuti blankai". Nors, aišku, čia gali kiekvienas daryti savo nuožiūra, bet man taip atrodo tvarkingiau.
Dalele Dalele 588
2006-01-04 11:44 Dalele 2011-09-11 03-57
Toks klausimas, įmonė likviduojama. Dabar reikia sunaikinti likusius kasos pajamų orderius (taip liepe mokesčių inspekcija), turiu iš mok.inspekcijos aktą. Kas turi dalyvauti sunaikinime, kokiu budu tai reikia daryti? Parašas tik likvidatoriaus, ar dar kas? Prašau padekit.
R
Rona 228
2006-01-04 11:58 Rona
Reikia sudaryti komisiją, kuri ir anuliuoja visus blankus.
Dalele Dalele 588
2006-01-04 12:25 Dalele
Bet visi darbuotojai jau seniai atleisti, yra tik likvidatorius.
R
Rona 228
2006-01-04 13:00 Rona
Man teko su tokia pačia situacija susidurti.
Tai aš paprašiau dar dviejų pažįstamų, kad toje operacijoje sudalyvautų . Akte nurodžiau jų asm.kodus, paso duomenis, paėmiau parašus ir praėjo.
Akto pavyzdį man atrodo davė VMI.
V
vardas 496
2006-12-07 12:06 vardas 2011-09-11 05-12
Gal galėtumėt pasakyti (kur galėčiau pasiskaityti) kur dėti sugadintus .
Viena buhalterė sakė, kad turi būti surašomas tokių sunaikinimo aktas ir jie sunaikinami. Ar tikrai?
V
vardas 496
2006-12-07 12:52 vardas
Gal kas nors galėtų užsiminti smile
V
vardas 496
2006-12-07 14:08 vardas
Na tai kur dedate sugadintus orderius smile
K
KOO 150
2006-12-07 14:54 KOO 2011-09-11 05-12

vardas rašė: Na tai kur dedate sugadintus orderius smile
Aš tai juos susegiau iš eilės, surašiau anuliuotų sąrašą su visomis datomis, nr. pasirašiau ir padėjau į spintą. dar prieš tai dėl šventos ramybės sutikrinau Numeraciją su išrašytais, kad netrūktų ir viskas. Kitaip nesugalvojau.
E
egluteeeeee 585
2006-12-07 15:02 egluteeeeee
Aš taip pat tvarkausi.
G
ginta3963 33
2006-12-07 15:45 ginta3963 2011-09-11 05-12
Anuliuoti turi buti segami kasoje is eiles, tik perbraukti, uzrasyti anuliuota, parasas, data bei kasos knygoje turi jie pasimatyti. O jus neturite nenumeruotu?
D
DaivaP 5451
2007-05-04 18:58 DaivaP
Patarkit, ką daryti su nebenaudojamais griežtos apskaitos blankais (pirkti VMI)?
Ar VMI juos dar priima?
Gal komisija gali nuspręsti juos sunaikinti?
S
Soffy 9075
2007-05-04 19:29 Soffy 2011-09-11 05-23
Nesiginčiju ar tikrai taip:), bet argi nereikėjo jų sunaudoti, o tik paskui pereiti prie laisvos formos apskaitos dokumentų?
Mums PVM sąskaitų-faktūrų užteko iki 2007 02 mėn. o pabaigėme tik 2007 m. balandžio mėnesį.

Gal dabar reikėtų pabaigti tuos pirktinius ? Kuo paaiškinti kodėl jie nesunaudoti? Galima paskambinti VMI, jie gal patars ką nors?
D
DaivaP 5451
2007-05-05 14:35 DaivaP
Čia tokį radau įsakymą: "Dėl asmens...
www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_...
Nesuprantu tik ar įsakyme naudojama sąvoka "asmuo" gali būti prilyginama juridiniam asmeniui smile ?
Lyg ir galima sunaikinti, surašyti aktą ir pranešti VMI.
Kurio tel geriau skambinti Klaipėdos VMI šiuo klausimu?
P
Patriciuke 877
2007-06-13 16:28 Patriciuke
Sakykite prašom, kaip tvarkote negriežtų :) blankų apskaitą? Ar pildote kokias knygas, žurnalus ir nurašymo aktus?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui