2007-10-03 09:22
ESterra
Manau, kad nesu iš tų blogųjų buhalterių, bet atlyginimą niekas nedidina. Papildomų darbų atsiranda pastoviai. Kadangi įmonė nauj, tai,žiūrėk, nėra darbo tvarkos taisyklių, tai nėra pareiginių instrukcijų, tai personalo apskaitos niekas neveda. O dabar dar gražiau: nors yra paskirtas asmuo, bet saugos ir sveikatos instrukcijas, atrodo, teks taip pat man ruošti. Bet už tai tas asmuo, kuris visa tai turi daryti, ramsto sienas ir prašo kad aš būčiau gera ir padaryčiau, nors atlyginimas pas jį 1,5 karto didesnis (Aš gaunu 1,5 tūkst.Lt). Kadangi aš nenoriu būti gera (jau ir taip paruošiau visas instrukcijas, visi pasirašė ir personalą pati tvarkau ir įsakymus rašau), tai bosas įsakmiai liepė tai padaryti,o kai paprašiau tada padidinti atlyginimą, sakė negalintis, nes akcininkas neleidžia. Su akcininku dar smagiau: kadangi tai yra vienos iš ES valstybių juridinis asmuo, tai darau balansus kas antrą mėnesį. Pradžiai siunčiu informaciją apie pajamas, išlaidas, pirkimus, skolas, o kai "užplaukia", tai reikia pilną balansą parengti ir išsiūsti. Gal jau būčiau išbėgusi laimės kitur ieškoti, bet yra problema- nesimokiau ir nežinau anglų kalbos (tik šiek tiek vokiečių ir puikiai rusų) ,o ir amžius 48 metai. Beje, nepaminėjau, kad darbo apimtis nėra maža-per mėnesį išrašome apie 1000 s/f, vyksta importo, eksporto operacijos, vienu žodžiu pas "nykštukus" kartais nėra kada nueiti.