Patarkit. Kol kas tik skaičiuoju išlaidas apytiksliai pirmam pusmečiui. Bus kuriama UAB susijusi su IT paslaugom (miestas - Kaunas). Pradžioje dirbs trys žmonės (direktorius, buhalteris, inžinierius). Turto nebus, tik mašinos, keli kompai su panaudos sutartim. Direktorius ir inžinierius dirbs po 0,2 etato. Kiek buhalteris - nežinau? Buhalterio darbai, kiek įsivaizduoju, standartiniai - apskaitos vedimas, sąskaitų išrašymas, DU skaičiavimas ir, pusiau juokais, direktoriaus konsultavimas visais įmanomais mokesčių klausimais
Kiek tokiam buhalteriui teks mokėti? Kiek darbo laiko jam reikės? Manau, viską apsitvarkius, ne daugiau pusdienį į savaitę. Ar patartumėt ieškot su patirtim, ar imt studentą ir bandyt "išsiaugint"?