Luka_Paciolis rašė:
Vargiai ar galima išgyventi iš tokio atlygio, net jei ir atliksi daug įvairių užsakymų. Buhalterinės apskaitos tvarkymas tai netolygus staliaus gaminamos kėdės užsakymui. Galų gale žmogaus galimybės yra ribotos, tuo labiau dirbant protinį darbą. Juk kiekviena įmonė savo vykdoma veikla yra unikali, tad ir jos veikla bei apskaita bus unikali. Aš nesugebėčiau tvarkyti apskaitą dešimčiai (
) įmonių pagal vieną šabloną neįsigilinus į įmonių veiklos subtilybes.
Man nesuprantama kolegų manymas, kad jei įmonė tik įkurta tai vyr.buhui darbo ten visai nėra. Priešingai manau, kad paruošiamojo darbo yra nemažai, jau vien tik AP kartu su vadovu paruošti kiek laiko sąnaudų užims ir atlygis 100 Lt yra nenormalus.
Visiškai pritariu Jums, kad reikia pradėti nuo apskaitos politikos, bet praktikoje yra taip kaip yra. Tikrai ne taip , kaip mes norėtume. Vieni daug metų dirba vienoje didelėje įmonėje ir vargo nemato. Kitiem ne taip gerai pasiseka. Ir man labai nepatinka tie tarpusavio "pasikandžiojimai".
Kažkada, tikrai jau senokai, esu tarusis su kolege nuo kokios sumos apsimoka "eiti į darbą". Ir tuo metu nusprendėme kažkur nuo 600-800 Lt. Namuose 200-300 Lt atrodė normalu.
Dabar viskas pasikeitė, ir ne į gerąją pusę, matau. Kas antras gyventojas yra "buhalteris". Ir ko gero linkęs primokėti, kad gautų dirbti.
Būtų puiku, jeigu būtų galima sutarti kažkokį standartinį paslaugų kainų sąrašą ir jį paskelbti viešai. Ir jo laikytis. Bet ko gero tai nelabai realu. Dėl beprotiškos konkurencijos bet kokia kaina.
Tarp kitko galiu be problemų tvarkyti 10-15 įmonių vienu metu. Turiu omenyje mažų ir vidutinių įmonių apskaitą. Nieko nesupainioti.
Aišku, pasitariant ir pasikonsultuojant. Ir su kitais buhalterijos specialistais ir su VMI konsultantais. Manau, kad tai priklauso ir nuo žmogaus charakterio savybių. Ir nuo realios patirties.