Kiek uždirba buhalteris?

Dorota1 Dorota1 13533
2016-06-21 07:30 Dorota1

Tess rašė:
O dar ir mišri veikla atsiras. smile


vis neduoda ramybės , užmigau ir atsibudau galvuodamam , o kodėl mišri veikla atsiras? smile
Tess Tess 20234
1 2016-06-21 08:41 Tess
Aš turbūt busiu subalamutinus, juk turizme 0, o ne neapmokęstinamos PVM paslaugos. smile
S
Simioli 29
2016-06-21 09:29 Simioli 2016-06-21 10-09
Laba diena,

Koks turėtų būti darbo užmokestis už darbą UAB maitinimo ir apgyvendinimo srityje. Pajamos 200 000 - 300 000 Eur. per metus. Darbuotojų sezono metu 24-25, ne sezono 20. Du bankai - išrašo 6-9 lapai, kasa - pajamų orderių per mėn 30-31, išlaidų 5-7, didžioji dalis pajamų gaunama grynais, todėl reikia pinigus įnešti į banko sąskaitą. Taip pat pinigų keitimas. Gaunamų sąskaitų apie 120 - 150 priklauso nuo mėnesio ir užsakymų. Išrašomų 40-50 per mėn. Avanso apyskaita, pinigų išmokėjimas atskaitingiems asmenims. Ilgalaikis turtas, Sodra, vmi, registrų centrus, statistikos departamentas, darbuotojų įdarbinimas, atleidimas, įsakymų rašymas, tabelių darymas, Darbo birža.
dajoo dajoo 92
2016-06-21 11:17 dajoo
[quote=Simioli]
Laba diena,

Koks turėtų būti darbo užmokestis už darbą UAB maitinimo ir apgyvendinimo srityje. Pajamos 200 000 - 300 000 Eur. per metus. Darbuotojų sezono metu 24-25, ne sezono 20. Du bankai - išrašo 6-9 lapai, kasa - pajamų orderių per mėn 30-31, išlaidų 5-7, didžioji dalis pajamų gaunama grynais, todėl reikia pinigus įnešti į banko sąskaitą. Taip pat pinigų keitimas. Gaunamų sąskaitų apie 120 - 150 priklauso nuo mėnesio ir užsakymų. Išrašomų 40-50 per mėn. Avanso apyskaita, pinigų išmokėjimas atskaitingiems asmenims. Ilgalaikis turtas, Sodra, vmi, registrų centrus, statistikos departamentas, darbuotojų įdarbinimas, atleidimas, įsakymų rašymas, tabelių darymas, Darbo birža.

Pirma mintis šovusi, ar yra kokia buhalterinė programa įmonėje? Antra, ar viena darbuositės? Nes jei viena su buh.programa Jūsų vietoje be 550-600 € neapsiimciau..ir aišku palikčiau tikimybę algos didėjimui plečiantis ar pan. Dar tokie dalykai būna sezonianiai, tai galit tartis sezono metu didesnę alga, ne sezono- šiek tiek mažiau.
S
Simioli 29
2016-06-21 11:21 Simioli
Taip, yra būtent apskaitos programa. Pareigos vyr. buhalterio, yra moteris įdarbinti 0,25 etato, nurašymams baro sandelio, tačiau tik tiek.
S
Simioli 29
2016-06-21 11:40 Simioli
Realiai tiek sezono, tiek ne sezono metu yra pakankamai darbo, nes didelė darbuotojų kaita, žiemos metu būna įvairios medžioklės ir kitokie užsakymai, todėl tiek darbo, sąskaitų, darbo su grynaisiais būna pakankamai ir vasaros trys mėnesiai lyginant su likusiais realiai skiriasi tik mažesniu 4-5 darbuotojų skaičiumi, 20-30 gaunamų sąskaitų, 10-15 išrašomų ir viskas.
V
vilite 173
2016-06-21 13:00 vilite
sveiki, kiek imate už apleistos buhalterijos sutvarkymą? smile nemačius nei dokumentu kiekio, nei kas padaryta klausia kiek imtum o atsakyti negaliu smile
aiwita aiwita 6134
1 2016-06-21 13:05 aiwita

vilite rašė:
sveiki, kiek imate už apleistos buhalterijos sutvarkymą? smile nemačius nei dokumentu kiekio, nei kas padaryta klausia kiek imtum o atsakyti negaliu smile

labai konkretus ir aiškus klausimas. Tai atsakymas būtų irgi labai konkretus: nuo 10 eurų iki kelių tūkstančių
Dorota1 Dorota1 13533
2016-06-21 13:11 Dorota1

Simioli rašė:
Realiai tiek sezono, tiek ne sezono metu yra pakankamai darbo, nes didelė darbuotojų kaita, žiemos metu būna įvairios medžioklės ir kitokie užsakymai, todėl tiek darbo, sąskaitų, darbo su grynaisiais būna pakankamai ir vasaros trys mėnesiai lyginant su likusiais realiai skiriasi tik mažesniu 4-5 darbuotojų skaičiumi, 20-30 gaunamų sąskaitų, 10-15 išrašomų ir viskas.

dar jai tai koks kurortinis miestelis, vasara bus ataskaitos VMI dėl apyvartų, kurios teikti reikia du kartus per mėn ir per 2 dienas . o dar statistika, daug tikrai maitinimo įstaigoj darbo
V
vilite 173
2016-06-21 13:27 vilite

aiwita rašė:

vilite rašė:
sveiki, kiek imate už apleistos buhalterijos sutvarkymą? smile nemačius nei dokumentu kiekio, nei kas padaryta klausia kiek imtum o atsakyti negaliu smile

labai konkretus ir aiškus klausimas. Tai atsakymas būtų irgi labai konkretus: nuo 10 eurų iki kelių tūkstančių



aha va manęs ir paklausė kiek imtus, o paklausus kiek dokumentu, atsakymas nežinau reikia pažiūrėti smile tai ir klausiu nuo kiek maždaug smile

nes kai matai kas yra tada ir sakai kaina smile ir tai išlenda dar visokiu nesąmonių.
KJurate KJurate 6546
1 2016-06-21 13:37 KJurate
aš visada imu už faktiškai dirbtas valandas+ visokie ieškojimai galų, o savo valandos kainą jau turite nusistatyti smile
Tess Tess 20234
2016-06-21 13:59 Tess

KJurate rašė:
aš visada imu už faktiškai dirbtas valandas+ visokie ieškojimai galų, o savo valandos kainą jau turite nusistatyti smile

Aš už valandas nemokėčiau. smile
Vienas dirbs su tam tikru dokumentų skaičiumi 1 valandą, kitas 1 parą.
Mes vis tik įvertiname apskaitos sudėtingumą ir dokumentų skaičių.
Na savo darbo valandos kainą aišku turėtu kiekvienas buhalteris sau nustatyti, bent mintyse. smile

E
elijana 61
2016-06-21 14:12 elijana

Tess rašė:
Aš už valandas nemokėčiau. :
Juk ir tax' vienas greičiau perskaito, kitas lėčiau :))
KJurate KJurate 6546
4 2016-06-21 14:51 KJurate
na kiekvienas renkasi pagal save, aš juk nežinau paklausėjo darbo greičio, bet ji gali savo valandą įsivertinti? ir per kiek laiko kokį kiekį duomenų gali apdoroti?
bet dažniausiai vienas nekorektiškas popieriukas daugiau laiko suryja, nei visas segtuvas rutininių...parodyti nėra ką, o laikas , kaip smėlis pro pirštus, išslydo


tik pasidalinau savo patirtimi, o kaip pačiai daryti...teks nuspręsti pačiai
Tess Tess 20234
1 2016-06-21 17:31 Tess
Tiesa, kad taisymas užima daugiau laiko.
Paskutinį kartą, kai teko paskaičiuoti sumą, tai iš pradžių įvertinau kiek kainuotu tokios įmonės apskaitos tvarkymas 1 mėn.
O toliau jau teko žiūrėti kokios deklaracijos nepateiktos, kurios klaidingos, ko trūksta ir pridėjau atskirai už papildomus darbus (deklaracijų tikslinimą, papildymų į DS įrašymą, sąskaitų ieškojimą, klaidų taisymą ir t.t.).
Na šiuo atveju aišku reikėjo iš pradžių su dokumentais susipažinti ir padaryti auditą (už papildomą mokestį).
Man atrodo, kad toks darbo įvertinimas yra kiek tikslesnis. smile
Dorota1 Dorota1 13533
2016-06-21 18:06 Dorota1
O kiek lainuoja deklaracijų tikslinimas? Įdomu pasidarė nes sodra apleistos įmonės dvėjų metų senumo tikslinau
Tess Tess 20234
1 2016-06-21 18:14 Tess 2016-06-21 18-17
Na šiuo atveju sodros tikslinti nereikėjo. smile
Buvo tvarkomi tik 2015 m. Bei taisomi ankstesni laikotarpiai.
1 mėn. kaina buvo paskaičiuota 100 Eur. Papildomai už metinės FA paruošimą ir teikimą 100 Eur.
FR0572 - 10 Eur/1 deklaracija
FR0573 - 30 Eur/1 deklaracija
Didelės darbuotojų kaitos nebuvo, DU mokamas tvarkingai.
PLN - 30 Eur.
Taršą - 10 Eur.
Už dokumentų auditą nuo 2010 (veiklos nebuvo 2010-2013 tik DU) iki 2014 m. 2015 m. sutvarkymas užsakovui kainavo ~ 2500 Eur.
Sakyčiau dar visai ne daug.
Dorota1 Dorota1 13533
2016-06-21 19:26 Dorota1
na aš nusipiginau tada tik už dokų suvedima už mėn 100 eur paemiau, o visi FA ir deklaracijos į tą pačia kaina, na kitą kartą įvertinsiu ir tai
Tess Tess 20234
1 2016-06-21 19:28 Tess
Tikslinimas visada yra DVIGUBAS darbas. smile
Dorota1 Dorota1 13533
2016-06-21 19:41 Dorota1
Tas tai taip, aš tik va to neįvertinau, dėl deklaracijų, o tik dėl dokų suvedimo nes nebuvo suvesta apskaitos, bet kaip buna kad vieną sutavrkyti tada matai kad reikai dar kažką pataisyti ir .t.t, vnž nusipiginau:)
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui