Kiek uždirba buhalteris?

Girele Girele 9675
1 2017-03-22 14:01 Girele

smalsuole rašė:
Kadangi prakalbom apie duomenų pateikimą, tai man įdomu kaip dirba buh. įmonės, kurios teikia paslaugas kituose miestuose, nei pačios randasi.. Na juk ne visose įmonėse visi dokumentai būna tik tinkle. smile

Pagal susitarimą - jei dirba ne tinkle - vieni skanuoja, kiti kartą per mėnesį atveža dėžę popierinių dokumentų. Daugiau variantų kaip ir nėra.
B
buhu2 31
1 2017-03-22 14:02 buhu2

smalsuole rašė:
Kadangi prakalbom apie duomenų pateikimą, tai man įdomu kaip dirba buh. įmonės, kurios teikia paslaugas kituose miestuose, nei pačios randasi.. Na juk ne visose įmonėse visi dokumentai būna tik tinkle. smile

Kai kurie siunčia vien tik skenuotas, kai kurie ir siunčia,o vėliau pristato į pagrindinį ofisą iš kurio mums įdeda dokumentus per siuntas arba pačios kažkuriuo metu pasiimame. Turiu vieną įmonę, kuri dokumentus kelia į dropbox'ą, o originalus saugosi pati.
B
buhu2 31
2017-03-22 14:05 buhu2
Iki kurios dienos reikalaujate pateikti dokumentus PVM mokėtojoms, kad spėtumėte susivesti ir pateikti i.saf'us.
Aš buvau išsiuntusi grasinančius laiškus su terminu iki sekančio mėnesio 12 d. Tai tik 2 įmonės to laikosi, kitos dokumentus pateikia ir po 25 dienos :D
smalsuole smalsuole 2861
1 2017-03-22 14:07 smalsuole

buhu2 rašė:
Iki kurios dienos reikalaujate pateikti dokumentus PVM mokėtojoms, kad spėtumėte susivesti ir pateikti i.saf'us.
Aš buvau išsiuntusi grasinančius laiškus su terminu iki sekančio mėnesio 12 d. Tai tik 2 įmonės to laikosi, kitos dokumentus pateikia ir po 25 dienos :D

Tai kaip minėjo Tess, imkit papildomą mokestį už tikslinimus. Niekas neveikia geriau, nei piniginės sankcijos smile
Tess Tess 20234
2017-03-22 14:26 Tess

buhu2 rašė:
Iki kurios dienos reikalaujate pateikti dokumentus PVM mokėtojoms, kad spėtumėte susivesti ir pateikti i.saf'us.
Aš buvau išsiuntusi grasinančius laiškus su terminu iki sekančio mėnesio 12 d. Tai tik 2 įmonės to laikosi, kitos dokumentus pateikia ir po 25 dienos :D

Iki 8 įrašyta.
Tess Tess 20234
1 2017-03-22 14:27 Tess

smalsuole rašė:
Kadangi prakalbom apie duomenų pateikimą, tai man įdomu kaip dirba buh. įmonės, kurios teikia paslaugas kituose miestuose, nei pačios randasi.. Na juk ne visose įmonėse visi dokumentai būna tik tinkle. smile

Pas mus yra Latviška įmonė, kuri čia įsiregistravo PVM registre.
Siunčia skanuotus.
dontcha dontcha 2731
2017-05-09 16:02 dontcha
Laba diena,
Kokia kaina butu tvarkyti apskaita imonei, kuri turi dvi kavines, darbuotoju nuo 10-13asmenu, israsomu saskaitu iki 5, gaunamu saskaitu 70vnt, kasos aparatai du? smile
dontcha dontcha 2731
2017-05-24 17:10 dontcha

dontcha rašė:
Laba diena,
Kokia kaina butu tvarkyti apskaita imonei, kuri turi dvi kavines, darbuotoju nuo 10-13asmenu, israsomu saskaitu iki 5, gaunamu saskaitu 70vnt, kasos aparatai du? smile

?
Dorota1 Dorota1 13533
2017-05-25 08:25 Dorota1
tvarkiau vienos kavinės apskaitą prieš metus, tai kaina buvo 300 eur
Tess Tess 20234
2 2017-05-25 08:35 Tess 2017-05-25 08-58
Na su kavine darbo ne mažai. Tai už 2 prašyčiau 1000 Eur.
R
rb1971 25
2017-06-14 10:33 rb1971
Gal kas esate LBAA narys? Ar naudinga fiziniam asmeniui būti nariu? Mane kaip ir gundo nemokami renginiai ir seminarai, bet kai paklausiau kokie tai seminarai ir kur, tai atsakė, kad dabar vasara.
Jie rašo:
<>
Tai ar verta mokėti stojamąjį 60 eur mokestį ir metinį 30 eur mokestį?
R
rb1971 25
2017-06-14 10:34 rb1971
LBAA narystė yra naudinga kiekvienam buhalteriui ir buhalterines paslaugas teikiančiai įmonei, nes LBAA nariai gauna:
•Prestižinį nario sertifikatą ir logotipą;
•Prisijungimą prie vidinio asociacijos tinklapio, kuriame talpinama įvairi naudinga profesinė informacija;
•Nuolatines naujienas apie pasikeitimus buhalterinėje srityje;
•Turi galimybę įtakoti įstatymų pakeitimus ir teikti pasiūlymus;
•Nemokamus renginius ir seminarus;
•Nario nuolaidą komerciniams renginiams.
S
Simioli 29
2017-06-14 14:25 Simioli
Laba diena,

Koks turėtų būti +- atlyginimas - UAB, PVM mokėtoja, restoranas - viešbutis, pilna darbo diena mažam mieste. apyvarta apie 210 000 eurų per metus, didžioji dauguma grynaisiais, todėl kiekvieną darbo knyga pildoma kasos knyga, grynuosius reikia įnešti į įmonės sąskaita banke, automobilio bei kuro išlaidų įmonė nekompensuoja šiam reikalui, taip grynuosius darbo metu reikia pakeisti barmenams į smulkesnes kupiūras, monetas. Du bankai, išrašo apie 10 lapų. Darbuotojų vasarą apie 22-23, žiemą 17-18 didelė jų kaita. Avanso apyskaita, pinigų išmokėjimas atskaitingiems asmenims. Ilgalaikis turtas, Sodra, vmi, registrų centrus, statistikos departamentas, darbuotojų įdarbinimas, atleidimas, įsakymų rašymas, tabelių darymas, Darbo birža. Gaunamų sąskaitų apie 150 išrašomų iki 50. Buhalterinė programa yra įmonėje. Taip pat papildomi įvairūs darbai, nes direktorius mėgsta, kad buhalteris būtų universalus - atsilieptų telefonu, siųstu, skenuotų ne tik darbo reikalais.
mariska mariska 8625
3 2017-06-14 14:29 mariska

Simioli rašė:
Laba diena,

Koks turėtų būti +- atlyginimas - UAB, PVM mokėtoja, restoranas - viešbutis, pilna darbo diena mažam mieste. apyvarta apie 210 000 eurų per metus, didžioji dauguma grynaisiais, todėl kiekvieną darbo knyga pildoma kasos knyga, grynuosius reikia įnešti į įmonės sąskaita banke, automobilio bei kuro išlaidų įmonė nekompensuoja šiam reikalui, taip grynuosius darbo metu reikia pakeisti barmenams į smulkesnes kupiūras, monetas. Du bankai, išrašo apie 10 lapų. Darbuotojų vasarą apie 22-23, žiemą 17-18 didelė jų kaita. Avanso apyskaita, pinigų išmokėjimas atskaitingiems asmenims. Ilgalaikis turtas, Sodra, vmi, registrų centrus, statistikos departamentas, darbuotojų įdarbinimas, atleidimas, įsakymų rašymas, tabelių darymas, Darbo birža. Gaunamų sąskaitų apie 150 išrašomų iki 50. Buhalterinė programa yra įmonėje. Taip pat papildomi įvairūs darbai, nes direktorius mėgsta, kad buhalteris būtų universalus - atsilieptų telefonu, siųstu, skenuotų ne tik darbo reikalais.


1000 eur + pagalbininkas
Tess Tess 20234
4 2017-06-14 14:34 Tess
Pasidariau šiokią tokią paslaugų skaičiuoklę. smile
Gal bendrai padarysime kokią nors gerą ir visi galėsime +/- vadovautis.
Ten įrašiau statistikos ataskaitas, bet aišku jos visos skirtingos: ir pagal sudėtingumą, ir pagal teikimą (ketvirtinės, metinės).
Neįrašiau įsakymų, DS rašymų ir t.t. Nes turime priedą prie sutarties su kainomis. O čia tik preliminari, kai galima paskaičiuoti kainą sudarant sutartį. Po to jau tvarkant apskaitą galima pagal konkrečius duomenys paskaičiuoti ar ne per mažai moka. smile Buhalteriniu_paslaugu_kainos_skaiciuokle.xlsx
S
Simioli 29
2017-06-14 14:41 Simioli
Esmė tame, kad darbas ne Vilniuje, o mažam mieste, todėl niekas tiek mokėti nenori, o nusipiginti nesinori, nes darbo yra nemažai, plius atsakomybė nemaža ir dar tie grynieji pinigai, kuriuos reikia įdėti į įmonės sąskaitą, nes pavedimais ir kortele atsiskaito tik gal iki 20 % klientų.
Byla Byla 12118
2017-06-14 14:59 Byla

Tess rašė:
Pasidariau šiokią tokią paslaugų skaičiuoklę. smile
Gal bendrai padarysime kokią nors gerą ir visi galėsime +/- vadovautis.
Ten įrašiau statistikos ataskaitas, bet aišku jos visos skirtingos: ir pagal sudėtingumą, ir pagal teikimą (ketvirtinės, metinės).
Neįrašiau įsakymų, DS rašymų ir t.t. Nes turime priedą prie sutarties su kainomis. O čia tik preliminari, kai galima paskaičiuoti kainą sudarant sutartį. Po to jau tvarkant apskaitą galima pagal konkrečius duomenys paskaičiuoti ar ne per mažai moka. smile

Skaičiuoklė gal ir visai nieko...
Tik kaip vilniečiai mėgsta abonentinį mokestį! smile
Tess Tess 20234
2 2017-06-14 15:05 Tess
Na ne visai taip. Tiesą sakant įrašiau į šią skaičiuoklę, bet kol kas nėra pas mus taikomas.
Kodėl jį įrašiau? Nes mes skaičiuojame mokestį pagal dokumentų/darbo kiekį. Na ir turbūt ne tik mes.
O kur gi printeris, popierius ir kitos pagalbinės kanceliarinės priemonės? Aišku vienoje įmonėje daugiau, kitoje mažiau. Bet čia kiekvienas pagal save gali nustatyti tokį mokestį arba netaikyti jo visai. smile
Dorota1 Dorota1 13533
2017-06-14 15:11 Dorota1

Simioli rašė:
Esmė tame, kad darbas ne Vilniuje, o mažam mieste, todėl niekas tiek mokėti nenori, o nusipiginti nesinori, nes darbo yra nemažai, plius atsakomybė nemaža ir dar tie grynieji pinigai, kuriuos reikia įdėti į įmonės sąskaitą, nes pavedimais ir kortele atsiskaito tik gal iki 20 % klientų.

patikiekit su kavinėmis daug valakitos, įskaitant kad kavinės kaip užurtos vis pameta sąskaitas kurias po to reikia skambinti ieškoti :)
Dorota1 Dorota1 13533
1 2017-06-14 15:13 Dorota1

Tess rašė:
Na ne visai taip. Tiesą sakant įrašiau į šią skaičiuoklę, bet kol kas nėra pas mus taikomas.
Kodėl jį įrašiau? Nes mes skaičiuojame mokestį pagal dokumentų/darbo kiekį. Na ir turbūt ne tik mes.
O kur gi printeris, popierius ir kitos pagalbinės kanceliarinės priemonės? Aišku vienoje įmonėje daugiau, kitoje mažiau. Bet čia kiekvienas pagal save gali nustatyti tokį mokestį arba netaikyti jo visai. smile


va dėl kanceliarijos pastebėjau kad daug pradėjo gautis, ypač kai yra gudručiu tipo nespausdinsiu o atsiusiu tau el.paštu, o kai atsiunčia tai pusę poko išspausdinti tenka, tai va irgi vis galvoju kaip čia reiktų kanceliarijai priskirti, visai gerai tas abonementinis mokesti, taikysiu ir aš dabar, reikia informuoti man klientus tik kažin kaip reagos.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui