Darutiz rašė: 1. Pasirašoma sutartis su kliento dėl namo pastatymo. Ar joje turi būti nurodyta kokios ir kiek medžiagų bus sunaudota?
2. Kas mėnesį išrašoma PVM s.f. Turi būti rašoma pagal "darbų atlikimo aktą". Jame nurodoma sunaudotos medžiagos ir padaryti darbai. O jei to akto nėra, tai ar labai blogai? Užsakovas fizinis asmuo.
3. Sunaudotus įrankius, medžiagas reikia nurašyti sudarius nurašymo aktą. Ar jame galima nenurodyti konkrečių įrankių (kurių smulkių gali būti be galo daug), o tiesiog PVM s.f. numerį, datą ir sumą?
Lauksiu jūsų genialiųjų minčių
1. Sutartis šiaip jau kaip suprantu, yra dviejų pusių reikalas, jei tam FA nerūpi, galima gal ir nesismulkint, bet abejoju, ar nerūpės.
Bet tai nereiškia, kad galit nurašinėt kiek norit ir ką norit. Kiekvienas darbas turi turėt savo specifikaciją.
O kodėl rašoma Sf kiekvieną mėnesį pagal aktą? Jei taip rašoma, vadinasi, tas aktas kas mėnesį ir būtinas.
Šiaip kai darbai atlikti, aktas privalomas, sutinku su Asta5. Kaip bus surašytas tas aktas ir kas jame bus, vėlgi susitarimo reikalas.
kaip ką nurašinėt, jūsų apskaitos politikos reikalas. Sunku pasakyt, kaip jūs ką skaičiuojate.