valdaspv rašė: biurokratas rašė: Kas liečia Navision, tai jų diegėjai irgi nerekomenduoja labai stipriai individualizuotis (t.y. užsakyti daug papildomo funkcionalumo). Matyt ne be pagrindo.
Iš tikrųjų apie Navision pradinės informacijos manau nemažai gavau. Dėkingas visiems pasisakisiems ypač DaBee ir Oleg
.
Gal kas iš dabar naudojančių Prototechniką ar Labbį pasidalintų patirtimi.
Kadangi vakar turejau gana idomu pokalbi su Navision atstovais. Tai Navision Danams jau nebepriklauso. Ji nupirko Microsoft ir yra tikimybe kad atsiras visiskai nauja programa. Visame ka minejo Olegas dalis tiesos yra, bet ne viskas, kaip jie issireiske. Jeigu pas jus 20 darbo vietu veiks vienu metu tai yra tikimybe, kad 96.000 gali buti mazai.
Na, jei jau taip gilinames, tai as papasakosiu, gal kam bus idomu paskaityti.
Danijoje buvo 2 kompanijos - pagrindines konkurentes VVS vidutinio masto imonems segmente. Viena vadinosi Concord, kita Navision.
Concordo produktas vadinosi Concord, paskui, kai sis produktas pasipilde funkcionalumu, jis buvo pervadintas i Axapta.
Navisiono produktas vadinosi Navision finansials, kai sis produktas pasipilde funkcionalumu, jis buvo pervadintas i Navision Attein.
Axapta buvo geresnis produktas, taciau Attein kainavo pigiau, ir Navisiono marketingas buvo stipresnis, taigi Navision galu gale nugalejo Concorda konkurencineje kovoje.
Microsoftas susidomejo kompanijos Navision pirkimu, prasidejo derybos.
Pries parsiduodant Microsoftui, Navision prarijo (nusipirko) savo konkurenta - kompanija Concord.
Taigi, Navision prarijo Concodra, taip uzeme dar didesne rinkos dali, kas, beabejo, Microsoftui patiko, nas jis, Microsoftas, megsta buti monopolistu (Windows, Word ir kiti jo produktai). Be to, Microsoftas visada elgesi kaip tikras monopolistas.
Del viso to, Navision kaina zymiai isaugo, ir buvusi kompanijos savininkai gavo is Microsofto gerus pinigelius.
Produktai buvo atitinkamai pervadinti i Microsoft Business Solutions - Navision
ir
Microsoft Business Solutions - Axapta
Paskui prasidejo diskusijos: ka daryti su 2 skirtingais produktais. Buvo priimtas mano nuomone teisingas sprendimas nebandyti sujungti 2 produktus, bet palikti 2 atskyrus produktus ir 2 atskyras programuotoju komandas.
Is sono atrodo, kad sie produktai konkuruoja, taciau realybeje Microsofto dukterine imone vykdo Microsofto mylyma monopolistine veikla.
Tas matosi net ir is MBS platintoju Lietuvoje. Monopolistinis marketingas. Mazdaug - yra tik Navision - negailekit pinigu - kiti visi nesaugus.
Ka as norejau tuom pasakyti:
1. Konsultantai daznai sako, kad MBS Axapta ir MBS Navision - beveik vienodi produktai - melas.
2. Tai, kad Microsoftas isigijo Navision, kuris, savo ruostu, isigijo Concorda nereiskia, kad mano zinios paseno, ir Navisiona raso ne Danai.
Danai NEGALEJO Navision platintojams leisti keisti sistemoje BET KA, nes jie nera idijotai.
Nevienas programos kurejas neleis platintojams modifikuoti VISUS programos objektus, nes tas platintojas savo kreivomis rankomis ilis i mano programa, kazka tenai pridirbs, ir programa tiesiog luz. Apsisaugoti nuo to neimanoma jokiais testais ir egzaminais.
Kitavertus, jaigu Navision platintojai turi galimybe keisti navisione bet ka - suderinamumas su naujomis versijomis, kurias isleidzia centrine Navision programuotoju komanda tampa visiskai neimanomu.