AleksK rašė:
Laba diena,
esame pirmą kartą susidūrę su VŠĮ, Labdaros paramos fondu. Esame viešoji įstaiga, Labdaros paramos fondas, ne PVM mokėtojai. Gauname paramą ir ją suteikiame. Yra įvairių situacijų. Vienas iš pavyzdžių, perkame prekes (maistas, įvairios kitos priemonės šunims) iš Lenkijos ir tą patį prekių kiekį siunčiame kaip paramą į Ukrainą.
Kokia tai būtų korespondencija? Ar teisingai registruojame?
1. Pajamuojame prekes į sandėlį (mes už prekes sumokėjome pagal sąskaitą)
D2040 Prekės, skirtos perparduoti
K4400 Skolos tiekėjams
2. Siunčiamos prekės į UA, pasirašomas aktas, suteikiame paramą prekėmis
K2040 Prekės, skirtos perparduoti
D8800 Suteiktos labdaros, paramos
3. Gautą paramą (kurią registruojame į kitą finansavimą), perkeliame į kitas finansavimo pajamas ta pačia suma (prekių perdavimas)
D3710 Kitas finansavimas
K5120 Kitos finansavimo pajamos
Ar taip būtų teisinga?
Dar papildomai gauname sąskaitą už šių prekių transportavimą, kokia tai yra korespondencija, kokios tai būtų sąnaudos? Paslaugų savikaina 6010? Ar kitos? Veiklos sąnaudos 6119 - sukurti Transporto sąnaudas (transporto išlaikymo sąnaudos, nors savo transporto neturime)?
Laba ačiū už pagalbą.
Sveiki,
gal kas nors yra susidūręs ir gali pagelbėti :) Ačiū :)