Gal vis delto, kas nors papasakosit, ar butinai individualiai įmonei reikia pildyti nauja forma? Ar dar galima sena? Ir jei jau būtinai reikia naują, kurią - sutrumpintą ar pilną?
Sveiki,
noriu pasiteirauti apie pelno/nuostolio ataskaitos seną ir naują formas. Kam kokią formą reikia pildyti? Ar seną/naują? Ar sutrumpintą ar normalią?
Ačiū už info.
Dar norėjau paklausti, ar yra nurodyta su kokias pareigas einančiais darbuotojais rekomenduojame sudaryti MAS? Ar tai įmonės vidaus reikalas?
Mūsų įmonė nori pasirašyti materialinės atsakomybės sutartį su pardavėjais - kasininkais. Tai nejaugi kiekvieną kartą gavus naujas prekes, prekių perdavimo aktas turės būt prisegamas prie sutarties?
Tipinėje materialinės atsakomybės sutartyje, numatyta, kad "ši sutartis galioja visam darbo laikui, kuriam įmonė, įstaiga, organizacija darbuotojui patikėjo materialines vertybes". Ar yra kokiam nors dokumente apibrėžiama materialinių vertybių patikėjimo/perdavimo veiksmas?