Čia gal biškutį ne pagal temą bet... Gal kas nors padėsit išspręsti mano galvos skausmą:
UAB X – Lietuvos įmonė yra Šveicarijos įmonės, prekiaujančios laboratoriniais dažymo įrengimais, atstovai Baltijos ir NVS šalyse. Pagal PVMĮ nuostatas UAB X yra atsiskleidęs tarpininkas, tarpininkaujantis prekių tiekimo sandoriuose Šveicarijos įmonės vardu ir sąskaita. Pagal kontraktą UAB X gauna komisinius už pardavimus bei papildomai Šveicarijos įmonė pagal kontraktą nori pervesti procentą nuo pardavimo už apmokymus ir garantinį remontą.
Apmokymai atliekami visuomet kai tik už juos apmokama, garantinis remontas tik tokiu atveju, jei per garantinį laikotarpį (1 metai) įranga sugenda. UAB X pasirašo sutartį su UAB Y ir jai perduoda klientų apmokymus bei įrangos garantinį remontą. Garantinio remonto atveju sąskaita niekam neišrašoma, dalys gaunamos nemokamai iš Šveicarijos įmonės, jai pranešant apie diagnozuotą gedimą.
Šveicarijos įmonė perveda pinigus UAB X, UAB X papildomus procentus nuo pardavimų už garantinį ir apmokymus perveda UAB Y.(Šveicarija – UAB X – UAB Y) Kaip traktuojami šie pervedimai? Ar jiems turi/gali būti išrašoma PVM sąskaita faktūra? Kaip su PVM:
- Šveicarijos - UAB X
- UAB X - UAB Y atveju?
Šveicarijos įmonė yra registruota PVM mokėtoja Didžiojoje Britanijoje.
Kada pripažįstamos įmonės pajamos jei nėra aišku ar garantinis remontas bus atliktas – pervedus pinigus, pasibaigus garantiniam laikotarpiui ar kt.?
Padėkit išspręst tokią keblią situaciją, nes man nuo jos jau stogas važiuoja